Jeg er ute og fisker etter konkrete ideer til hjemmekinoen min og har tenkt på,
Patos
Klipch
ProAc
B&W
Triangel
eller kanskje noen Mosart høytalere fra steriofil (husker ikke navnet på dem)
budsjetter er jeg ikke veldig god på å holde men tar utgangspunkt i at frontene ikke bør koste mer enn 15,000,- nye og at det må finnes en serie som har bak høytalere ("små" gulvstående bak!) og senter i samme serie/finish.
subb blir vel noe i samme serie det også eller en SVS tenker jeg.

Til å gi effekt har jeg tenkt å bruke 5 Midgard blokker (kanskje noe annet om jeg blir overbevist)
men surround prosessor delen vet jeg ikke hva jeg skal ha, Cambridge har samme design som DVD spilleren men er kanskje litt "billig" har jo pre out på alle kanaler da noen ideer?

Pioneer
Denon
Yamaha
Cambridge
rotel

You name it, jeg vet ikke . jeg ser hvem som vinner testene men trenger jeg hdmi inn og ut når DVD spilleren har hdmi selv?
Trenger jeg romkoreksjon?
For mye krefter er bortkastet ettersom jeg ikke kommer til å benytte effekt delen, (kanskje før jeg har fått kjøpt nok blokker eller kanskje jeg burde bruke en dyrere reciver til å drive senter og surroundene?)

Jeg vet man får gode Surround forsterkere til under 10,000,- men om jeg sier jeg vil ha noe som ikke er så stort og voldsomt noe som er stilig i designet og har preout til alle kanaler så blir det vel noen ferre?

Forslag og erfaringer om Høytalerene og Surround recivere og prosessorer er ønsket velkommen.