Useriøse medlemmer - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 12 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 222
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger jeg si mer?

Trenger jeg si mer?
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    jeg har skrevet på dette før men må det igjen (forandringer i planene)
    HIFI i huset:
    jeg hadde først kjøpt en carver PT-2400 effektforsterker til Cerwin-Vega! AT-100 og VS-150, da har man nok liv i de
    så hadd æ kjøpt VE-15F og en carver PT 2400 (det er mye med ta carver PT-2400 men hadde nok fott bruk for det
    så hadde jeg ventet til det kom en ny CV! serie og kjøpt den største modellen av den
    PC stereo:
    hadde kjøpt en DYR å go PC, jeg ville nok ha kjøpt en harman kardon AVR-5000 og et par VE-12F, AT-80 eller LS-12 og så hadd æ recorna XL-15Sen og hatt den som aktiv subb
    bilstereo:
    jeg hadde kjøpt et par VS-110 eller AT-40 og lagd god plass i hattehylla og lakt de der
    og i fronten hadde æ kjøpt no V-Max greier
    subbene hadde nok blitt to 18 stroker:O
    jeg er jo CV! fan og det er BARE CV! her
    det meste kommer herifra Cerwin Vega
    jeg er kansje en enest som ikke hadde kjøpt CV! 1515
    Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fundamentalister er ofte mennesker som hevder å ha sett lyset. Synd at lyset deres skal være så ensfarget...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det faktisk er sant for denne CV fanatikkeren dette gjelder, dvs at
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    "Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier "
    ,men om det er fordi han ikke lenger kan høre hva du sier, det er vel spørsmålet...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    men om det er fordi han ikke lenger kan høre hva du sier, det er vel spørsmålet...
    :lol:

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg K L I K K E R snart av alle usakelige, idiotiske og barnslige kommentarer her på forumet. Er nesten blitt sånn at feks en salgsannonse UTEN de merkligste kommentarer, er blitt unntaket!!!
    Og det gjelder ikke bare på annonser(vel, er vel ikke feilfri selv heller ) men det virker nesten som om endel gjør HVA SOM HELST for å friske opp på postratingen sin!!!!!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier Cerwin-Vega! er best uansett hva du sier
    Denne taktikken skal jeg begynne å bruke også! Nå skal jeg kaste meg inn i de friskeste snakeoil/placebo/kabel-diskusjonene på HFS, og kjøre løpet fullt ut:

Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier! Det er forskjell på kabler uansett hva du sier!.........."
    Har stor tro på dette!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overbeviste nesten meg om at kabler har noe å si for lyden iallefall ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har en skjult psykologisk effekt.... Leser du teksten mange nok ganger, begynner den til slutt å virke fornuftig.....

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Jeg K L I K K E R snart av alle usakelige, idiotiske og barnslige kommentarer her på forumet. Er nesten blitt sånn at feks en salgsannonse UTEN de merkligste kommentarer, er blitt unntaket!!!
    Og det gjelder ikke bare på annonser(vel, er vel ikke feilfri selv heller ) men det virker nesten som om endel gjør HVA SOM HELST for å friske opp på postratingen sin!!!!!
    Var det ett hint til meg pga smilyen jeg ga etter ask4me2 sitt innlegg?ops:
    Virka litt sånn
    Syns bare det var litt moro...

Er igrunn enig med deg, men jeg klikker heldigvis ikke på noen måte(enda hvertfall:???

Når det gjelder å friske opp postratingen så funker det ikke å legge til innlegg under annonser...;-)

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, mener også det burde være plass til oss alle, men av og til ser jeg innlegg som rett og slett er helt unyttige på alle vis. F.eks skrev jeg et svar på en post i en tråd, og etter jeg hadde postet svaret ser jeg at tråden har blitt oppdatert.

Da av en som har gjentatt sprøsmålet jeg svarte på som en quote, og så for å si at han har svaret, hvor han quoter meg.

Nesten som om det ble for vanskelig å forstå det når det sto i to poster som sto over hverandre. Men men..

Husker i allefall fra gamledager når vi var på gibme forumet, at det ble mye tulleposting for å stige i rang. Går rangene her automatisk etter hvor mange poster?

Ville det være vanskelig å heller ha moderator til å sette rang etter hvordan han oppfatter hver og en her på forumet? Da ville vi kansje slippe tulleposter?

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    Ville det være vanskelig å heller ha moderator til å sette rang etter hvordan han oppfatter hver og en her på forumet? Da ville vi kansje slippe tulleposter?
    10 000++ medlemmer.. Glad ikke jeg er moderator:-D
    Og å ha en/flere personer(s) meninger til å bedømme hvor mye man "kan"?
    DA hadde blitt krig da:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1) Går rangene her automatisk etter hvor mange poster?

2) Ville det være vanskelig å heller ha moderator til å sette rang etter hvordan han oppfatter hver og en her på forumet? Da ville vi kansje slippe tulleposter?
    1) Ja

2) Ja - det vil være vanskelig

Vi er val ca 16000 medlemmer her på forumet. Tror det er 5-6 moderatorer. Det vil bare ikke fungere... Det tar ikke 2min å finne ut hvor stor kunnskap være å en enkelt har. Slik "systemet" er idag fungerer greit. Er man en aktiv bruker lærer man å kjenne hvem som har kunnskaper og hvem som ikke har. Hvem som bruker forumet seriøst, og hvem som bruker det useriøst.

Edit: Der kom nok JgR før meg gitt...;-)

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker i allefall fra gamledager når vi var på gibme forumet,
    [nostalgi] GIB som i Quake-GIB?[/nostalgi]

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Var det ett hint til meg pga smilyen jeg ga etter ask4me2 sitt innlegg?ops:
    Virka litt sånn
    Syns bare det var litt moro...
    Hehe, nei innlegget var ikke myntet på deg i det hele tatt Litt humor og glimt i øyet skal det selvsagt være her inne.
    Var nok mere skrevet i frustrasjon etter noen andre tråder jeg leste like før.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Hehe
    Tenkte nettopp selv å legge den inn her!
    Virka som en litt tvilsom profil synes jeg...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vel, jeg synes nå ikke denne var så tvilsom jeg, men... Riktignok et typisk ungdomsoppsett, men jeg hadde neimen ikke stort bedre da jeg var 14-15 heller. Så lenge dette er et genuint oppsett synes jeg vi skal prøve å det lengste å tenke litt tilbake på hvordan ting var i egen ungdom. Husk at folk på 14-15 blir voksne på no-time, og da er de vår nye brukermasse her på forumet. Jeg har vært her såpass lenge at jeg har sett brukere komme og gå, og mange av våre unge nykommere 3-4 år siden har utviklet seg til skikkelig AV-entusiaster!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    MEN, nå det er sagt er det mye rart på minHiFi om dagen, og diskusjon om øl og sprit fremfor nettsidens åpenbare tema, og det må dere bare melde fra om, så skal vi rense opp!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vel, jeg synes nå ikke denne var så tvilsom jeg, men... Riktignok et typisk ungdomsoppsett, men jeg hadde neimen ikke stort bedre da jeg var 14-15 heller. Så lenge dette er et genuint oppsett synes jeg vi skal prøve å det lengste å tenke litt tilbake på hvordan ting var i egen ungdom. Husk at folk på 14-15 blir voksne på no-time, og da er de vår nye brukermasse her på forumet. Jeg har vært her såpass lenge at jeg har sett brukere komme og gå, og mange av våre unge nykommere 3-4 år siden har utviklet seg til skikkelig AV-entusiaster!
    Legger meg flat! når jeg såg på profilen var det kun bilde nr 2 og ingen tekst som var der!! nå er det jo greit ops:

Men med kun bilde nr2 som heter: Bakhøyalerane (Jamo-35) var det tvilsomt!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Legger meg flat! når jeg såg på profilen var det kun bilde nr 2 og ingen tekst som var der!! nå er det jo greit ops:

Men med kun bilde nr2 som heter: Bakhøyalerane (Jamo-35) var det tvilsomt!!
    Samme her!!ops:

Profilen hadde kun ett bilde hvor man så noen tom flasker og noen eldre høyttalere... Slik var det flere timer. Men ser nå at han har ett respektablet oppsett! Flere bilder er også ute.
    Beklager det!

Side 9 av 12 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •