Useriøse medlemmer - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 222
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    helt klart sletting må til etterhvert... men en ignorasjonsprosses er viktig i starten .... prøv å la ver å gi kommentarer på profilen. det beste kan være å sende en pm til en av moderatorene, så kan han foreta en "stille" sletting. dersom det blir tatt opp i denne tråden her, kan det jo være at personen fikk det akkuratt som han ville... oppmerksomhet.

----> bare en tanke

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    helt klart sletting må til etterhvert... men en ignorasjonsprosses er viktig i starten .... prøv å la ver å gi kommentarer på profilen. det beste kan være å sende en pm til en av moderatorene, så kan han foreta en "stille" sletting. dersom det blir tatt opp i denne tråden her, kan det jo være at personen fikk det akkuratt som han ville... oppmerksomhet.
    Helt enig i denne, er kanskje litt sånn det foregår også, regner med moderatorne følger med...
    Jeg er ganske ny her, men synes ikke AV sliter så mye med useriøse medlemmer, i forhold til snittet av norske forum... Bare å kappe ballene av de som prøver seg før de kommer igang...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Helt enig i denne, er kanskje litt sånn det foregår også, regner med moderatorne følger med...
    Jeg er ganske ny her, men synes ikke AV sliter så mye med useriøse medlemmer, i forhold til snittet av norske forum... Bare å kappe ballene av de som prøver seg før de kommer igang...
    Enig! det er mange andre forum der dette problemet er MYE større! ( har en kjæreste som surfer på diverse dyreforum ) og der er det ville tilstander!
    MEN når det er sagt så er det dumt at erfarne og kunnskapsrike folk som gir seg pågrunn av disse useriøse.

All honør til moderatorene som bruker fritid på å fjærne "idioter"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/minhifi/show.php/keehz

så vidt jeg vet finnes det vel en side for sånt på hardware.no?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe av den kranglingen jeg finner her inne likner på den som ofte finner sted på feks. på Blink hvor jeg også har en profil.
    Iallefall hadde jeg en diskusjon der med ei jente på 19 som ikke bare påpekte at hun hadde såååå mye livserfaring, at alle var misunnelig og dømte henne pga utseende og ikke minst skrev en masse drit om henne og når hun skrev på forumet skrev folk drit til henne. Hadde vel på de tidspunktet sett meg litt lei så jeg skrev en kommentar på hennes påstand om at det var de som var utro so var de virkelige ofrene. Og da begynte skittkastingen. Hun brukte en hånende tone og skrev til meg som jeg skulle være en baby. Og da jeg prøvde å være diplomatisk fortsatte hun med sin"nedlatende" tone...
    Så jeg skrev at jeg avsluttet det der med at jeg ikke orket å fortsette å diskutere, siden jeg ikke følte at jeg kom gjennom med det jeg mente. Selvfølgelig måtte hun kommentere det og.
    Har iallefall lært at et kan være greit å avslutte mens leken var god, men fy f** så vanskelig det kan være til tider. For alltid vil man treffe på personer som enten er forferdelig hårsåre, som må presse sine synspunkt på andre uansett hvor bak mål de er og som kun vil være kranglete.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor melder man fra til mod om usaklige drittunger med CV?

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om en person er usaklig og drittunge bør det ikke ha noe å si hvilket merke han har...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    hvor melder man fra til mod om usaklige drittunger med CV?
    Når noen slenger dritt (og dermed er en drittunge) er det selvfølgelig noe man melder fra om per innlegg, og her finnes det en egen knapp (ser ut som et fareskilt).

Når noen er usaklig får man bare ignorere det så lenge det ikke er personangrep eller støtende. Man kan jo også høflig anmode om å holde seg til saken.

Når det gjelder å eie CV (Cerwin Vega), så er det like legitim som å eie noe annet, samme om det er toppmodellen til Burmester eller billigste Gale. Folk har ulik smak og må dermed få lov til å velge det som passer dem best uten å bli uglesett.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var lite passende etter det innlegget... fjernet

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei nei, men når han er en drittunge og i tilleggg har CV. Da er han en drittunge med CV... Logisk nok.
    Ja, men at han har CV er fullstendig uinteressant for moderator og reglene for moderering. Tror du har fått godt svar på spørsmålet ditt.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: dagens beste...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK.. Skjønner... Men dette er uansett ikke poenget. Sjekk posten deres. Har meldt fra om usaklige innlegg på min hjemmekino side.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK.. Skjønner... Men dette er uansett ikke poenget. Sjekk posten deres. Har meldt fra om usaklige innlegg på min hjemmekino side.
    Det er heller ikke nødvendig og pressisere at en person som du synes er "drittunge" har CV. Det setter deg i samme båt, og komme med en nedlatende tone til unggutta med CV, for det er ganske mange her med CV og det betyr ikke at alle er små drittunger.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kommer ikke med en nedlatende tone til alle unggutta med CV, men synes bare plutselige innlegg som dette fra en anonym person ved navn fredrik.berge:

"Dali suger balle"

"tror anlege mitt spiller ræva av ditt "

"for jeg har cv v15f"

ikke passer seg helt i en annens hjemmekino profil...

men bare sletter det så er vi ferdig med det...

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kommer ikke med en nedlatende tone til alle unggutta med CV, men synes bare plutselige innlegg som dette fra en anonym person ved navn fredrik.berge:

"Dali suger balle"

"tror anlege mitt spiller ræva av ditt "

"for jeg har cv v15f"

ikke passer seg helt i en annens hjemmekino profil...

men bare sletter det så er vi ferdig med det...
    Jeg har lest alt nå og jeg skjønner jo hva du mener.. Men du vet vel selv at dine høyttalere eller dali ikke suger balle, så er vel ikke så mye å bli så veldig sur for.. Det er jo bare å slette inlegget og melde fra til moderator!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan vel også bli litt for seriøst i et forum som dette, og litt useriøsitet og fjasete/dårlig dag kommentarer osv må vel kunne tolereres, bare det ikke blir person relatert og en trend i alle postinger fra brukeren. Synes utrykket
    "Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorlig, han har fattet begge deler like dårlig"
    kan være lurt å ta med seg også i avforum sammenheng....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er HELT umulig for oss moderatorer og Administratorer å fjerne all tullprat, derfor er det greit å rapportere innlegg som er helt usaklige og/eller tåpelige.
    Forøvrig er dette forumet for ALLE, og det gjellder også "fjortiser med CV". Folk har også en forskjellig måte å snakke på, og det må vi akseptere.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Det kan vel også bli litt for seriøst i et forum som dette, og litt useriøsitet og fjasete/dårlig dag kommentarer osv må vel kunne tolereres, bare det ikke blir person relatert og en trend i alle postinger fra brukeren. Synes utrykket kan være lurt å ta med seg også i avforum sammenheng....

Så klart, så klart. Men det irriterer meg at folk i det hele tatt gidder å skrive slik. Veit så klart at Daliene mine ikke suger balle, det ville vært vanskelig for dem. :-P Men er så irriterende å få slik dritt, useriøst eller seriøst, i sin hjemmekino side. Selv om jeg har en dårlig dag suser ikke jeg rundt på hjemmekino sidene og legger inn kommentarer som: B&W Nautilus suger balle, jeg har Dali 6006 liksom. Det er det å spare seg for slike kommentarer uansett, synes jeg...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så klart, så klart. Men det irriterer meg at folk i det hele tatt gidder å skrive slik. Veit så klart at Daliene mine ikke suger balle, det ville vært vanskelig for dem. :-P Men er så irriterende å få slik dritt, useriøst eller seriøst, i sin hjemmekino side. Selv om jeg har en dårlig dag suser ikke jeg rundt på hjemmekino sidene og legger inn kommentarer som: B&W Nautilus suger balle, jeg har Dali 6006 liksom. Det er det å spare seg for slike kommentarer uansett, synes jeg...
    Ja jeg skjønner hvorfor du ble irritert på de meget tåpelige utalelsene i den etter min mening meget strøkene og flott oppsatte hjemmekinoen din, og forsvare ikke en slik oppførsel.

Man kan vel ikke heller helt avskrive en sansynelighet at det var på bakrunn av frustrasjon over å se det fine oppsettet ditt med projektor og rammelerret som fikk en viss 14 åring til å måtte angripe dali oppsettet ditt vs det høytspillende CV stolthetene hans, men det blir vel spekulasjoner.

Har man holdt på med hifi og hjemmekino utstyr en god stund , har man vel også sett hvor urimelig det kan være å sette merkenavn som Dali og Cerwin Vega! opp mot hverandre, tenker spesiellt på en viss Dali skyline høytaler som kom med "nyovermalte" CV bass element, for å nevne noe. :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sant sant. Det er ikke lett å være forvirret fjortis, det kan jeg skrive under på. :-P Vi har alle vært fjortiser en gang...

Men men. saken er ute av verden og livet på avforum fortsetter... Bare håper jeg slipper å se slikt igjen..

Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •