Useriøse medlemmer - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 222
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av memoII
    Nei, vet du... jeg synes ikke Krell SACD standard, KAV280p, 2 stk Parasound JC 1, Magnepan MG 3.6 og Audio Physic Luna (sub) er noe å slå seg på brystet over, og være stolt av. Det er døde ting som spiller musikk. Dyrt, ja. Spiller bra, ja. Men stolthet? Nope.
    Du om det. Jeg hadde ihvertfall värt stolt over det utstyret.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Musikken er for noen mer enn bare det materialistiske. Noen nyter faktisk sine luksus systemer helt ut, synes det er unødvendig å rakke ned på de som måtte være materialistiske.

Hvis noen føler status ved å være "topp på avforum", ved å bruke masse penger på utstyr dem egentlig ikke klarer å hente gleden ut av, synes jeg det er værst for dem, også får de fortsette på sitt evige jag. Jeg tror de fleste her inne med en viss standard på anlegget sitt faktisk kan sette inn en cd, og nyte den, uansett om produktet måtte være "dødt" eller ikke.

Produktene du hevder du selv har, er slettes ikke dårlige ting. Jeg synes det er noe man kan være stolt av, dersom man har gleden av musikken utstyret også spiller. Ser du kun på merket som helhet, og prislappen - nei, da har du jaggu ikke noe å være stolt av, og isåfall fatter jeg ikke hvorfor du har det en gang.

Det har vært sagt flere ganger her på forumet;
    - Musikken er målet.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av memoII
    Nei, vet du... jeg synes ikke Krell SACD standard, KAV280p, 2 stk Parasound JC 1, Magnepan MG 3.6 og Audio Physic Luna (sub) er noe å slå seg på brystet over, og være stolt av. Det er døde ting som spiller musikk. Dyrt, ja. Spiller bra, ja. Men stolthet? Nope.
    Nå har du klart å få frem at du har et dyrt anlegg, produktnavn på alt du har og at du ikke har tatt noe lån på dette. Videre vet vi også at du er kredibel, og kan ta lån om du ønsker. Alt dette på 2-3 innlegg fra en mann som overhode ikke er opptatt av matrialisme eller er stolt av det han har.... utrolig..

Hvis det faktum at noen er litt stolt over hva de har klart å oppnå ved å jobbe/spare og bruke utallige timer innefor hobbyen gjør deg brydd, kan du umulig ha mye bekymringer i verden min venn....

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man sitter med så flott utstyr og ikke klarer å glede seg over det, da er det kanskje på tide å begynne med strikking? Å forpeste hverdagen til de som faktisk har glede av hobbyen sin er i hvert fall rimelig poengløst. Finn deg gjerne et annet forum å frekventere, hvor du kan diskutere tema du faktisk bryr deg om. Hva det enn måtte være er neppe av interesse her likevel.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feiladressert sinne vil altid være et problem på nett-forumer,kanskje spesielt fordi man har mulighet for å være anonym.

Tror det er viktig vi alle innser at det ofte er 2 sider av samma sak,man er ikke på noen måte tvunget til å ivolvere seg i det man opfatter som verdiløse inlegg.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.P
    Tror det er viktig vi alle innser at det ofte er 2 sider av samma sak,man er ikke på noen måte tvunget til å ivolvere seg i det man opfatter som verdiløse inlegg.
    Det er sant det, men når en person spytter ut flere inlegg med samme tonen så er det vanskelig å ikke reagere..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Det er sant det, men når en person spytter ut flere inlegg med samme tonen så er det vanskelig å ikke reagere..
    Særlig når det begynner å gå på person. Var ut for at et medlem tydeligvis hadde sjekket mine siste innlegg for så å legge inn en del kommentarer som ikke var direkte hyggelig. Fant ut at det var best å la moderator ta seg av det, og så etter en liten stund at det var fjernet noen innlegg. Men, det var vanskelig å holde seg, regner med at det er "noen" som kun er ute etter å fyre opp andre, og den gidder jeg ikke å være med på.
    Så får heller de som er interessert i å holde topic på forumet få gjøre det, og ikke bry oss om folk som kun er ute etter å provosere.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Hehe - ja, jeg så den nå nettopp!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Det var mye flott Audio utstyr på bildet i alle fall, men det børr jo være en viss sammenheng mellom hva man faktisk har og bildet. Jeg må si jeg blir litt trist når jeg leser slike min hjemmekino innlegg også, men det er mulig at jeg leser litt mer mellom linjene enn det som faktisk er tilfelle.....

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet profilen og utestengte han for en mnd.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig dere har hatt denne politikken lenge, men jeg liker den! det at man blir utestengt!! bra :-D

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Slettet profilen og utestengte han for en mnd.
    Men han kan vel opprette en ny profil? Eller bruker dere IP-adresser eller annen teknisk magi for utestengelse?

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jazzern

Seriøst useriøst! særryøhscht asschå!!!
    Det er jo alltids noen som gjør et så dårlig forsøk at de fortjener en liten honør da. Dette synes jeg bare var urkomisk, snylte på bildene til Chris da... sett på maken.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Men han kan vel opprette en ny profil? Eller bruker dere IP-adresser eller annen teknisk magi for utestengelse?
    For de fleste er vel ikke det verre enn å skru modemet sitt av og på igjen så får man en ny IP

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beste er å ignorere useriøse poster/profiler... da går somregel personen lei og finner seg en annen "hobby".

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dere er jo stein stokk dumme som la dere provosere slik av disse useriøse medlemene, de oppnår akkurat det di prøver på.. og det er å få dere sinna og det klarer de lett....

snakk om fisken som biter på agnet med en gang

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok en god ide å totalt ignorere slike ting, men det greier tydeligvis ikke alle her, derfor sletter vi unna en del ting. Heldigvis er det ikke spesielt ofte.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av safari
    dere er jo stein stokk dumme som la dere provosere slik av disse useriøse medlemene, de oppnår akkurat det di prøver på.. og det er å få dere sinna og det klarer de lett....

De fleste vet nok det, men uansett, hadde blitt litt teit med masse profiler med bilder av masse tull og bilder av anlegg om ikke er sitt eget, og da er det fint at moderator sletter profilene slik at det blir mer ryddig!

Newcomer Ziggurat sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av safari

Men mange useriøse medlemmer gjør jo sikkert til at flere seriøse medlemmer ikke vil bruke denne siden lenger da. Alle ønsker jo å få svar fra seriøse brukere når de poster spørsmål på forumet. Syntes ikke det gjør noe at enkelte medlemmer for sine profiler slettet..

Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •