Useriøse medlemmer - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 222
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er mer ved å bygge opp et godt fungerende lydanlegg enn å bruke penger på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, ett cv eller pa hjørne og godkjenning av min hjemmekino/hifi er vel kanskje løsningen eller?:?:

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av memoII
    Du har rett. Kanskje jeg også en dag finner grunn til å være stolt av noe som kan kjøpes for penger/finansieres via Elcon.
    I rest my case.
    Flott poeng. hva er det som feiler deg egentlig?? alle inlegg jeg har lest fra deg er bare negative og rakker ned på oss som faktisk liker musikk og alt irundt!!
    Om man må låne penger for å få råd så er det vel greit?? jeg har lån på hus og bil men skammer meg ikke for det.. jeg ble sint jeg nå!!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MemoII er vel prototypen på medlemmer som det klages på i denne tråden!

Så....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skiønner ikke hvorfor han enda er på forumet, har spredd eder å galle siden den dagen han registrete seg.

Det må finns andre hobbier enn å slenge dritt på et ellers så trivelig forum?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen er bare 13 for alltid vet du pahf! ikke så mye å gjør med d....

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi sletter brukeren til MemoII hvis han fortsetter med dette tullet... MemoII, vi synes det er hyggelig med alle typer medlemmer her inne, selv de moderat negative. Det er ingen tvil om at denne hobbien er kraftig pengeorientert, som sikkert kan virke provoserende for noen. Uansett er det ikke antall kroner en bruker på anlegget som skal være grunnlaget for hvor velkommen du skal føle deg her inne, men den entusiasmen du legger i det ustyret du faktisk bruker og optimaliserer.

Jeg nøt mange gode timer med musikk i gamle dager på en platespiller og et anlegg jeg fant i en container, har også hatt CV (som jeg var veldig fornøyd med faktisk) og ellers det meste av møkkautstyr som var å oppdrive...

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har rett. Kanskje jeg også en dag finner grunn til å være stolt av noe som kan kjøpes for penger/finansieres via Elcon.
    I rest my case.
    Haha, lukter jeg litt misunnelse og sutring her?? Hva er galt memoII, ble søknaden din hos Elcon avslått?

Forslag: Sett av en 100-lapp i måneden, i løpet av 1 år kan du være med på matrialismens gleder, og dele vår entusiasme for musikk. Her har du et flott startanlegg, og du vil fortsatt ha nok penger igjen til noen CD`er:

LINK

Det er ikke en blikkboks, og det står hverken NAD, Burmeister eller Martin Logan på den, så den burde passe deg perfekt.

Ha en fin dag. :-D

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Noen er bare 13 for alltid vet du pahf! ikke så mye å gjør med d....
    jeg er ganske lei av at folk som ikke greier å oppføre seg på forumet blir stemplet for tretten åringer og fjortisser. det jager for det meste bare vekk oss yngre som brenner for hi-fi og hjemmekino. er selv 15, har drevet på med hjemmekino i snart 3 år startet med en pakke for 1099 kr (uten at jeg skal si noe mer utover det).
    hvorfor har liksom fjortissene skylden for alt som er gærent på forumet?!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så så, sa ikke at han var 13 år, men at han oppfører seg som en tretten åring. Det var et bilde på at personen ikke er helt voksen enda!

Sali, har da ikke dermed sagt at aller som er mellom 13 og 18 er barnslige og ubrukelige av den grunn!

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Så så, sa ikke at han var 13 år, men at han oppfører seg som en tretten åring. Det var et bilde på at personen ikke er helt voksen enda!

Sali, har da ikke dermed sagt at aller som er mellom 13 og 18 er barnslige og ubrukelige av den grunn!
    ... han oppfører seg ikke som en tretten åring, han er bare negativ(som en tretten åring mener du?). men så gjelder det ikke bare deg heller. tar bare deg som et eksempel.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    såså, selv om noen oppfører seg dårlig, forsvarer ikke det at hele forumet svarer med samme mynt. Rapporter til moderatorer når dere opplever ufine innlegg, så sletter/redigerer/utestenger vi etter behov.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    såså, selv om noen oppfører seg dårlig, forsvarer ikke det at hele forumet svarer med samme mynt. Rapporter til moderatorer når dere opplever ufine innlegg, så sletter/redigerer/utestenger vi etter behov.
    Og der var pappa på plass

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, ligger i trening til Fabian blir eldre.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

memoII
    Guest
    Jeg må få lov til å påpeke at jeg har hatt mang et innlegg i div tråder med hjemmekinoer og musikkanlegg, der min respons utelukkende har vært positive, og raust delt ut poeng til anlegg bestående av både NAD-er og CV-er, til inspirasjon for innehaverene. -Så... summa summarum er jeg ikke så ille likevel! Dessuten er IKKE Krell, Parasound- og Magnepan-utstyret mitt finansiert via Elcon el., som det antydes at jeg ikke er kredibel ovenfor.

Active avdeling20 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    jepp, ligger i trening til Fabian blir eldre.
    Får håpe det holder å redigere ham da, utestengning og sletting er vel litt drastisk

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må få lov til å påpeke at jeg har hatt mang et innlegg i div tråder med hjemmekinoer og musikkanlegg, der min respons utelukkende har vært positive, og raust delt ut poeng til anlegg bestående av både NAD-er og CV-er, til inspirasjon for innehaverene. -Så... summa summarum er jeg ikke så ille likevel! Dessuten er IKKE Krell, Parasound- og Magnepan-utstyret mitt finansiert via Elcon el., som det antydes at jeg ikke er kredibel ovenfor.
    Hva med å legge ut noen bilder av utstyret ditt da, slik at vi kanskje kan ta deg litt mere seriøst. Du må da være hjertens enig i at det ikke er alle innleggene dine, som har vært like konstruktive. Hvorvidt utstyret ditt er finansiert av Elcon eller andre finansinstitusjoner må da vel være din sak, som ingen andre har noe med. Alle er selvfølgelig velkommen på forumet, men det er ikke rart du hisser på deg andre medlemmer, når innleggene blir usaklige og heller hører til under chit-chat og ikke i seriøse tråder.
    Håper du tar hintet mitt og endrer innstillingen din, da hadde vi alle blitt veldig glad:-D

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I rest my case.

Dessuten er IKKE Krell, Parasound- og Magnepan-utstyret mitt finansiert via Elcon el., som det antydes at jeg ikke er kredibel ovenfor.
    Har du vært på handletur i kveld, har du flere personligheter eller mener du Krell, Parasound og Magnepan ikke er "blikkbokser" man kan være stolt av?

Hvis du tenker deg godt om nå, så er du nok ikke så ulik de fleste andre her på dette forumet.... Ja bortsett fra at enkelte av dine innlegg bærer preg av..... tja, skal unnlate å kommentere det noe mer, vi skal jo føre en god forumtone ikke sant?

memoII
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Har du vært på handletur i kveld, har du flere personligheter eller mener du Krell, Parasound og Magnepan ikke er "blikkbokser" man kan være stolt av?

Hvis du tenker deg godt om nå, så er du nok ikke så ulik de fleste andre her på dette forumet.... Ja bortsett fra at enkelte av dine innlegg bærer preg av..... tja, skal unnlate å kommentere det noe mer, vi skal jo føre en god forumtone ikke sant?
    Nei, vet du... jeg synes ikke Krell SACD standard, KAV280p, 2 stk Parasound JC 1, Magnepan MG 3.6 og Audio Physic Luna (sub) er noe å slå seg på brystet over, og være stolt av. Det er døde ting som spiller musikk. Dyrt, ja. Spiller bra, ja. Men stolthet? Nope.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen89
    hmm, ett cv eller pa hjørne og godkjenning av min hjemmekino/hifi er vel kanskje løsningen eller?:?:
    Så du mener at min "minhifi" ikke er hifi nok med CV CLSC 215 og MA oberon 6.1 og parasound P3?

Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •