Useriøse medlemmer - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 222
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er enda en bløff: http://avforum.no/minhifi/show.php/lunders%20hifi

"eieren" av denne profilen er uansett så useriøs at han bør fjernes synes jeg, kan godt hende det ene bildet er han sitt, men jeg tviler. Bilde nummer 2 er jeg 110% sikker på at ikke er han sitt og han sier at det er han sitt anlegg i stuen hans, bildet er tatt i et staburr eller anex, som han som virkelig eier anlegget "bodde" i i hagen til foreldrene sine sitt hus.

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor gidder noen å gjøre slikt?
    De dommer jo seg ut .

Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Det er i alle fall liten tvil om at anlegget som er lagt ut er fake. Merkelig kombinasjon av komponenter og bilder hentet fra forhandlere og andre presentasjoner:

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/cerwinvega666
    http://www.aa4m.com/photos/ht/
    http://www.avphometheatre.com/accessories.htm

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ubegripelig.
    Er selv modeerator på en annen site i en litt annen kategori, og slikt hadde nok relativt for vært luket vekk.
    Samtidig er jeg slett ikke sikker på at det hjelper så mye? Det beste er vel egentlig å ignorere slike innlegg. Dessverre er det nok noen som lar seg lure (og imponere), og dermed "lever" de beklageligvis videre....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv modeerator på en annen site i en litt annen kategori, og slikt hadde nok relativt for vært luket vekk.
    Slike ting blir også luket bort her, men som du ser er det ikke alt som blir registrert av moderatorer eller admin.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misforstå meg rett. ;-)
    Det var ikke ment som kritikk, jeg vet så altfor godt hvor vanskelig det kan være å "råde overalt".
    Mitt fokus var først og fremst rettet mot trådens tema, og var kun ment som et samtykke til "uvesenet".

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke alltid lett å luke bort de som "skryter på seg", så fremt man ikke har noen konkrete bevis, eller det er helt klart bare tull.

At fjortisser skryter på seg Cervin Vega er vel ikke noe nytt..

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med denne? Reklame?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://minhjemmekino.no/campod

Høy score har den også...

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig at denne tråden får avforum til å virke useriøs!

Luk heller vekk utskudden i det stille. Det som skjer her er jo at enkelte useriøse får mer oppmerksomhet derav gjør det "kult" å legge opp dritt.

La tråden synke til bunns, gi mod beskjed om fanterier!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min HiFi er jo ikke så super den heller da, men det er ivertfall det jeg har da, istede for å si det som
    Sitat Opprinnelig postet av en_fyr
    Høyttalere: 8 STK Cerwin Vega CLSC215
    Sub: 4 STK Cerwin Vega CLSC15S + 3 STK SVS PC Ultra
    Så sier jeg rett ut at jeg har et par Pioneer CS-901 12" :grin:
    Blir vel annlegg som er forumet verdig til sommern. (står mellom Dali Ikon eller kommende CV! serie)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS
    Synes egentlig at denne tråden får avforum til å virke useriøs!

Luk heller vekk utskudden i det stille. Det som skjer her er jo at enkelte useriøse får mer oppmerksomhet derav gjør det "kult" å legge opp dritt.

La tråden synke til bunns, gi mod beskjed om fanterier!
    Er litt uenig der. Ser ikke helt problemet så lenge det er snakk om én tråd, og har aldri vært fan av sensur i det skjulte.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne jo laget en egen avdeling for alle barn, fjortisser og de med dårlig selvtillit som må jukse på seg store stereoanlegg, der de kan ljuge om kapp... Men da hadde vel litt av "sjarmen" falt bort... lol

Det beste er vel å la være å kommentere slike ting. Det er jo oppmerksomhet de vil ha, som de tydligvis mangler andre steder...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No har eg òg fått laga til profil på minHifi. Håper den ikkje blir oppfatta som useriøs,sjølv om eit slikt anlegg ikkje høyrer heime på desse sidene her.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [ironi]Nei vet du hva Essemm, det anlegget der hører ikke hjemme på dette forumet. Her er det kun Martin Logan, B&W, Audiovector og Midgard Oberon ICE-blokker som teller. Sånn, nå vet du det. Kunne du være så grei å bi litt seriøs og ta ansvar å fjerne profilen din før vi gjør det. Takk.[/ironi]

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart på tide å lage et "PA Forum". Jeg for min del har mistet lysten på AVForum desverre..., føler mig for gammel......

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leit å høre Niels Nielsen. Du bidrar jo med mange fine og nyttige innspill. For min del har jeg lært meg å ikke bry meg om tråder/presentasjoner som ikke interesserer meg. Hold deg til forumet du

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Florø
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lei av AVforum?

Jeg leste i noen innlegg at det er enkelte som er lei av AVforum på grunn av alle tulleinnleggene. Har selvfølgelig stor forståelse for dette, men jeg oppfordrer alle seriøse til å bruke AVforum mer flittig enn noensinne. Hvis de som bryr seg forsvinner, så blir jo AVforum overlatt til de som driver med tulleinnleggene. Dette blir vel litt feil...

Useriøse personer kan slettes litt etter litt, og med oversikt over IP og lignende så kan de vel sperres ute for godt?

Kanskje det burde vært et fast menyvalg der en kan "anmelde" personer som driver med fanteri? Det ser jo ut som det kanskje kunne fungert? Det har jo skjedd flere ganger i denne tråden allerede.

En annen ting er vel at folk som er seriøse bør vel kanskje holde seg unna tulleinnleggene? Altså ikke gi dem noe oppmerksomhet, men heller "anmelde" dem? Da slipper admin å bruke tid på å finne dem, for brukerene finner vel slike innlegg først?

Jeg håper iallefall at AVforum får fikset dette, men tror nok de trenger mye hjelp av brukerene til dette. Hadde vært synd om AVforum blir noe drit, det er jo sinnsykt mye bra og interessant her.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så det skulle vært et hemmelig forum man bare kommer inn på om man har over 1000 innlegg og ikke eier et CV-produkt. :wink:

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men en ting som kunne blitt gjort er å opprette en ny kategori som omhandler Cerwin Vega. Og man kan hindre de trådene som får nye innlegg i denne kategorien fra å vises på forsiden. På den måten vil de som plages så forferdelig med dette slippe å se det. Og de som interesserer seg for CV har et sted hvor de kan slippe sin glede løs. I tillegg blir det lettere å hive folk ut derfra som kun kommer med pissprat.

Og etterhvert som forumet vokser. En kategori for B&W, en for SVS. etc. Kan kanskje minne litt om bilforumet som har inndelt alle bilmerkene for seg, noe som er veldig lurt da de får separert bmw,volvo og honda eierene som har en tendens til å fly løs på hverandre.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men en ting som kunne blitt gjort er å opprette en ny kategori som omhandler Cerwin Vega.
    Det blir nok ikke aktuelt å gjøre dette kun for å samle CV, men på sikt kan det kanskje bli sub forum med merker ? (lygren?)

Forøvrig er det ikke bare CV inlegg som er tulleinnlegg, disse dukker jo opp over alt med forskjellig innhold.

Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •