Useriøse medlemmer - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 12 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 222
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kan jo ihvertfall bekrefte at det hjelper å varsle Lygren på PM :-D Han burde kanskje lagt til "Cleaner" eller "Hitman" i statusfeltet sitt, for det er jo bare å gi ham en link så forsvinner problemene

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Mer useriøs enn dette går det vel ikke ann å bli..

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a_fly_guy
    Sant. Vet ikke hva som er mest tåpelig. Fyren som legger det ut, eller alle som gir kommentar og poeng...:???:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JgR
    Sant. Vet ikke hva som er mest tåpelig. Fyren som legger det ut, eller alle som gir kommentar og poeng...:???:
    Enig. At noen kommentere denne er jo faktisk minst like ille ja, det er jo oppmerksomhet personen som har lagt denne ut, er ute etter..

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. At noen kommentere denne er jo faktisk minst like ille ja, det er jo oppmerksomhet personen som har lagt denne ut, er ute etter..
    Man kunne vel si mye om seriøsiteten og mulig motiver til den hjemmekinoen som nå til og med bare er historie, men en mer høyoppløst CRT tv skal man vel lete lenge etter... :shock: opps der komenterte jeg også denne, my bad....ops:

Ellers sett ut i fra litt andre interesser og verdier man kan sette høyt her i livet, virker vel mye av det vi AV entusiaster holder på med som ganske merkelig, meningsløst og kanskje ganske useriøst i den store sammenhengen, og jeg synes det bør være rom for noe humor som kanskje til og med kan hjelpe til med mer selv innsikt slik at man kan være mer taknemmelig for det man faktisk har og kanskje har begynnt å ta som en selvfølge.

Det sysnes jeg bland annet "hjemmekinoen" til NFS MW var med på å gjøre.

Må for egen del si at den nå slettede hjemmekinoen i mine øyne ikke utgjorde noen trussel for seriøsiteten i dette forumet da den var såpass tydelig gjennomført elendig, ja nermest en karikatur på elendighet som med den CRTtven med en implodert skjerm og et tre kabinett avrevet på midten viste mye av den fysiske innmaten til det materialistiske og teknologiske "alteret" vi er så flinke til å bruke så mye tid til å tilbe her inne......

Mulig jeg tolker ting langt ut på viddene her, men etter egene erfaringer der min kjære kone plutselig for ca to måneder siden fikk en uhelbredelig kreft diagnose med svært begrensede og korte fremtids utsikter, med flere opphold som pårørende på blandt annet radiumhospitalet og celle gift kurer og smertelindring osv, da ble faktisk den nevnte hjemmekinoen til NFS MW med på å sette noen av de viktige tingene litt i perspektiv for min del, så kan man jo spørre seg om hva som er seriøst eller ikke.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig skal vi ha humor her inne, noe jeg synes vi har. En meget god tone jevnt over, er i allefall mitt inntrykk.

Er vel ikke kommentarene som "irriterer" meg her. Har notert meg at det faktisk er en del her inne som bryr seg om karaktergivingen på minhk/hifi. Da er det vel surt å ha spart/jobbet for å få råd til en hjemmekino man er fornøyd med og vil ha poeng og kommentarer på, for så å bli forbigått/nedprioritert av en "tullekino"? Selv om det er mange av oss som ikke bryr oss om poeng osv, er det faktisk noen som gjør det.
    Men:
    Tror vi i bunn og grunn vil fram til det samme.

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare at jeg mangler humor, eller...?

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Pink_babe

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av per egil
    Er det bare at jeg mangler humor, eller...?

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Pink_babe
    Tja, ett sted må man jo begynne... Men den er vel kanskje litt i grenseland.

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg personlig synes at bilder av annleggene er morro og interesante og se på, men flere her inne som tydelig ikke klarer og skille mellom det de har i dag og det de hadde før.....

Er det bare for og vise hvor mye penger de har lagt ned i disse tingene eller er det en anen grunn til dette?

Enkelte kunne med letthet i det minste ryddet litt i profilen sin, så man slipper og se nye og gamle bilder omhverandre. Lurer innimellom på hva de egentlig har.

Dette gjelder anlegg i alle prisklasser, min hifi og min hjemmekino.

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Jeg er blitt useriøs.

Sitat Opprinnelig postet av boly
    Jeg personlig synes at bilder av annleggene er morro og interesante og se på, men flere her inne som tydelig ikke klarer og skille mellom det de har i dag og det de hadde før.....

Er det bare for og vise hvor mye penger de har lagt ned i disse tingene eller er det en anen grunn til dette?

Enkelte kunne med letthet i det minste ryddet litt i profilen sin, så man slipper og se nye og gamle bilder omhverandre. Lurer innimellom på hva de egentlig har.

Dette gjelder anlegg i alle prisklasser, min hifi og min hjemmekino.
    Jeg og mange andre er nok i denne kategorien, men synes det blir drøyt å kalle oss useriøse

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boly

Du har helt rett. Det er derfor jeg har bilder av det gamle CV oppsettet mitt på "min hjemmekino". For å vise min enorme rikdom... Hva er galt med å vise tidligere oppsett?

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Hva er galt med å vise tidligere oppsett?
    Ingenting!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Du har helt rett. Det er derfor jeg har bilder av det gamle CV oppsettet mitt på "min hjemmekino". For å vise min enorme rikdom... Hva er galt med å vise tidligere oppsett?

Enig, det er ikke noe galt i å vise sitt gamle oppsett! dette viser jo bare at man har "erfaring".. vet ikke hvordan jeg skal formulere meg
    MEN det er laangt ifra useriøst! jeg liker å se hva folk har hatt og hva de "drømmer om" eventuelt hvilke planer de har, det er jo det minhjemmekino handler om

Marantz: skjønner at du føler deg truffet i dette utspillet

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg tolker ting langt ut på viddene her, men etter egene erfaringer der min kjære kone plutselig for ca to måneder siden fikk en uhelbredelig kreft diagnose med svært begrensede og korte fremtids utsikter, med flere opphold som pårørende på blandt annet radiumhospitalet og celle gift kurer og smertelindring osv, da ble faktisk den nevnte hjemmekinoen til NFS MW med på å sette noen av de viktige tingene litt i perspektiv for min del, så kan man jo spørre seg om hva som er seriøst eller ikke.[/QUOTE]

Må si dette rørte ved meg. Mine tanker går i alle fall til deg å dine nermeste, med bare gode lykke ønskninger. For den tunge tid dere har foran dere.
    Man blir i alle fall klar over hvor ubetydelig sånne duppe dingser er, når sånne ting hender.
    Men vil i alle fall ønske der en god jul å godt nyttår.Og det er jo ikke enkelt i sånne triste tilfeller.
    Jeg kjenner 1 som har hatt denne sykdom fikk kort tid igjen.
    Ikke mere og gjøre sa sykehuset.
    Ved et mirakel kapslet denne kreften seg inn og han lever i beste velgående i dag.
    Med dette så mener jeg at, IKKE GI OPP.
    Men i alle fall min beste lykkeønskninger til deg å din fru

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fake

http://avforum.no/minhifi/show.php/H...ett%20anl%E6gg denne profilen ble hermet etter mine andre profil som ble kalt "Hoston sett anlægg!".

Er vell 1,5-2år siden jeg sendte post til admin om sletting av profil,men ble ingenting av det. Fiksa ny profil etter vært "Hi-Fi Hoston!"

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen har hermet etter profilen din? hvorfor?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg begynner å bli gammel! Skjønte nesten ikke et eneste ord i den profilen...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Tror jeg begynner å bli gammel! Skjønte nesten ikke et eneste ord i den profilen...
    Det er du ikke helt alene om gonigogo.... Ut i fra "diskusjonen" og brukernavnene kan det kanskje være to som er inlogget på avforumet med samme bruker navn og passord, siden det tilsynelatende går ann å poste kommentarer der samme brukernavn skjelle seg selv ut.

Sikker på at ikke du har en automatisk avforum innlogging og deler PC med noen du kjenner som kan ha spillt deg et lite puss Hi-Fi Hoston! ?

Lar ellers være med å nevne en annen mulig sammenheng her, men synes kanskje måten utskjellingene var skrevet på, hadde visse likhetstrekk.....
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Side 10 av 12 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •