kid sitt lekerom! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 26 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 507
    Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grattis.
    Du får nok gliset etterhvert. Pj ikke kommet ennå? Blir det lerretet fra nettdata på deg?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe det:wink: Håper/Regner med det har mye å si med kalibrering av denne subben. Rommet mitt tror jeg ikke er helt optimalt bassmessig, men vi får se.

Det blir PJ og lerret fra nettdata, men ikke før feriepengene kommer, desverre.:wink: Sånn er det å være ung, da må man vente :razz:

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9 måneders! ;-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Får håpe det:wink: Håper/Regner med det har mye å si med kalibrering av denne subben. Rommet mitt tror jeg ikke er helt optimalt bassmessig, men vi får se.

Det blir PJ og lerret fra nettdata, men ikke før feriepengene kommer, desverre.:wink: Sånn er det å være ung, da må man vente :razz:
    Er i samme situasjon selv. Blir når feriepengene kommer. Vet ikke om det har så mye med å være ung å gjøre. Men hvis det har det, så gleder jeg meg til jeg blir gammel, og da har 15-20k til overs hver mnd ;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, det er vel svært få som kan kjøpe det dem vil bestandig.. uten å evt. falle for "betal om x-måneder, trikset". Ser ut som det ender opp med TX200 + 93" Adeo, HDMI og ny dvd spiller gitt.. frister mest med HC3000, men ser ikke ut som økonomien tillater det.

Har testet litt plasseringer på SVS'en nå, og fått den til å spille nokså bra på høyre side av sofa faktisk. Savner bass fra begge kanter, så en PB10 til, skulle nok gjort susen. Tror jeg skal kunne få til et nokså morsomt lydbilde før høstens mørke stiger på igjen, og det er jo da den virkelige moroa begynner:razz:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JgR
    Men hvis det har det, så gleder jeg meg til jeg blir gammel, og da har 15-20k til overs hver mnd ;-)
    Sånn er det bare ;-) Husk å være flink på skolen,og få deg en god jobb så vil alt bli såå mye bedre når alderdommen kommer :grin:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Sånn er det bare ;-) Husk å være flink på skolen,og få deg en god jobb så vil alt bli såå mye bedre når alderdommen kommer :grin:
    ....og jeg som sluttet på skolen:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ai ai ai!
    Fått den til å spille bedre nå, og ja, svs pb10 er en basskonge i 10" klassen. Jeg har hatt flere 10" i prisklassen opp til seks tusen i hus, og ingen er i nærheten av det PB10 leverer i mitt rom iallefall..

Da får jeg vel bare finne meg i å kjøpe en PB10 til straks, eller slå til på noen Plus/2'er :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan like godt gå for en Plus/2 for så å starte sparingen til en til

Har man først fått ideer så er de ikke enkle å bli kvitt :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hysj! :razz:
    Ser skummelt ut, og frister veldig med en PB10 til bak og en Plus/2 i senter forran. Hvordan dette vil låte kalibrert, og om jeg vil klare å få det til å spille pent i mitt lille rom er nokså usikkert. Men da har jeg iallefall utstyr å ta med meg senere, dette begynner å bli spennende. Utrolig mye luft PB10 flytter??

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke du ute etter noen 703 høytalere. Her kan du sikkert gjøre en god handel.
    http://www.finn.no/finn/bap/object?f...ot=1568&page=2

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hysj! :razz:
    Ser skummelt ut, og frister veldig med en PB10 til bak og en Plus/2 i senter forran. Hvordan dette vil låte kalibrert, og om jeg vil klare å få det til å spille pent i mitt lille rom er nokså usikkert. Men da har jeg iallefall utstyr å ta med meg senere, dette begynner å bli spennende. Utrolig mye luft PB10 flytter??
    Det kan bli for mye bass også kid... Det er forskjell på headroom og galskap :wink: Tror en PB10 til vil holde.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, men håper jo på et nokså/veldig stort rom etterhvert da:wink: Og for å like sub til musikk, må jeg minst ha en PB10 til, for å skape symmetri. Kjenner på kroppen at bassen per. i dag kommer fra høyre side av sofa :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen står et litet hylleprosjekt for tur, litt usikker på hvor langt ned jeg skal bygge denne, men vurderer å bygge den så langt ned at jeg kan ha bakhøytalerene også på den. Opprinnelig ment for projektorplass, siste projektor hang i tak.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at du fikk PB10en den til å spille, kid. Nå trenger du bare en til, så blir det orden på symmetrien :P

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt sant:wink:
    Til film går det helt greit, for ikke å si supert med en PB10. Men så fort jeg(?) skal høre på musikk, takler jeg rett og slett ikke "usymetrisk" lyd, hvis jeg kan kalle det, det. Jeg er veldig glad i en hjelpende bass-hånd, selv til musikk, men siden desverre subben ikke kan stå i senter i mitt nåværende rom, ser det skummelt ut som jeg må spandere meg en Pb10 til. Huff

Flaks/Uflaks at du skal selge en.. Får grave dypt i lommeboka, å se om jeg kan finne noe annet enn støv og rusk! :?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, men håper jo på et nokså/veldig stort rom etterhvert da:wink: Og for å like sub til musikk, må jeg minst ha en PB10 til, for å skape symmetri. Kjenner på kroppen at bassen per. i dag kommer fra høyre side av sofa :razz:
    Jeg tenkte mer på at en plus/2 i tilegg til en ekstra PB10 kanskje kan bli i meste laget. Og skulle du få større rom etterhvert mener jeg det er bedre å ta valget om du skal ha en plus/2 når du har testet anlegget i det nye rommet. Hvis jeg hadde vært i din situasjon ville jeg konsentrert meg om å få lyden til å klaffe i det nåværende lytterommet (men det er nå min mening, alle prioriterer forskjellig :wink.

Å ha 2stk PB10 for symmetrien er jeg helt enig i, har faktisk nesten samme problem som deg. Hos meg er det stor forskjell i basstrykket ettersom hvilken side av sofaen man sitter i. Dette er mest merkbart på musikk, da jeg tross alt fokuserer all oppmerksomheten mot lyden. På film blir man somregel ganske oppslukt i handlingen så da flyttes noe av den mest kritiske fokusen på lyden vekk. Kommer nok til å skaffe meg en PB10 til etterhvert.

Kult å følge med på hva som skjer hos deg :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg prioriterer utstyr med tanke på fremtidig rom, er at jeg mest sannsynlig vil ende i en leilighet allerede fra August. Men tror jeg skal satse på 2xPB10 i første omgang, deretter ta det litt som det kommer. Finnes så mye fristende på markedet nå, må få oppgradert frontene i tillegg. Ikke lett å få til alt, når man kan støvsuge lommeboka:wink:

Skjønner tankegangen din veldig godt..

Hvis noen skal selge en Radio Shack, enten digital eller analog, setter jeg pris på en pm, så blir vi enige om frakt og pris!:wink: (Helst så raskt som mulig!)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Er ikke du ute etter noen 703 høytalere. Her kan du sikkert gjøre en god handel.
    http://www.finn.no/finn/bap/object?f...ot=1568&page=2
    Sendt en epost for prisforespørsel på kun 703. Har dukket opp et par alternativer til når det gjelder 703/B&W. :wink:
    Takk for tipset!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis.
    Du hadde jo PB-10 i 3 dager før du la den ut for salg. Det MÅ jo være ny rekord.;-) Men vet jo for all del av værre tilfeller, (No affence, Majesty)

Side 9 av 26 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •