kid sitt lekerom! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 26 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo preout for sw, ja. Men får det likevel ikke til å stemme oppe i hodet.. Alle de andre preoutene har jo akkurat det samme?

Så mao kan jeg koble en PB10 til sw preout rød og en PB10 til sw preout hvit m/ RealCable fra lsound? Og da vil jeg ikke trenge noe ekstra? (Radioshack) Noen som kan dokumentere dette? For jeg synes fortsatt det høres rart ut.....

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Det er jo preout for sw, ja. Men får det likevel ikke til å stemme oppe i hodet.. Alle de andre preoutene har jo akkurat det samme?

Så mao kan jeg koble en PB10 til sw preout rød og en PB10 til sw preout hvit m/ RealCable fra lsound? Og da vil jeg ikke trenge noe ekstra? (Radioshack) Noen som kan dokumentere dette? For jeg synes fortsatt det høres rart ut.....
    Du sier altså at det er en rød og en hvit utgang for hver PRE-OUT???

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var vist jeg som har bommet i mørket bak recieveren når jeg leste. Problem løst Takk :-P

Her ser du bilde av baksiden: http://usa.denon.com/AVR3806_Back_rdax_1000x436.gif
    Jeg som har tatt feil, center står ved siden av.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble alt mye klarere, og selvfølgelig skjønner jeg nå hvorfor jeg trenger Y-ledd :-P

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble alt mye klarere, og selvfølgelig skjønner jeg nå hvorfor jeg trenger Y-ledd :-P
    Hehehe, ja da lærte du noe nytt idag og :grin: :grin:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt man ikke er utlært, isåfall ville det vært utrolig kjedelig

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen skulle vært veldig interessert i noe av utstyret mitt, er det mulighet for å gi meg en pm. Er i litt leilighetsjakt, så kan hende jeg har lyst å starte "på'n igjen" :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe PV60 når den kom på Elkjøp, men vurderer også en brukbar 32" LCD. Får man noen gode 32" LCD'er til under 15.000,-?

£Jørgen

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SAMSUNG LE32R72B til 12K?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSH...UNG%20LE32R72B

Noe sted der du vet dem har den inne og mulighet for å ta en titt? Burde være en god pris dersom det er et godt tv iallefall:wink:

Newcomer q-sense sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bra

Dette var veldig fett, ser digg ut den sofaen :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er alt for god, blir jo helt usosial og får aldri bevegd meg:wink: Trenger vel ikke nevne hvor jeg sitter, NÅ!:wink:

-------------------------------------------------------

Jeg trenger litt hjelp:
    Skal bestille en ny dvd spiller med HDMI. Nå som det nærmer seg blåræy tider, er det noen vits å kjøpe en dvd spiller til 6-10 lapper? Har Denon reciever, så dersom noen av spillerene til Denon fungerer godt mot PJ, er det bare å komme med forslag, også gjerne andre merker dersom dere\noen mener det er bedre.. Hjelp mottas med takk! Alle prisklasser er interessante:-P

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I den prisklassen er vel de beste nå Denon 3910 (har hørt rykter om 3930 med Realta chip), Pioneer DV-989 og marantz DV7600.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe rimeligere som fungerer godt? Vurderer sterkt en 3910:wink:

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er alt for god, blir jo helt usosial og får aldri bevegd meg:wink: Trenger vel ikke nevne hvor jeg sitter, NÅ!:wink:

-------------------------------------------------------

Jeg trenger litt hjelp:
    Skal bestille en ny dvd spiller med HDMI. Nå som det nærmer seg blåræy tider, er det noen vits å kjøpe en dvd spiller til 6-10 lapper? Har Denon reciever, så dersom noen av spillerene til Denon fungerer godt mot PJ, er det bare å komme med forslag, også gjerne andre merker dersom dere\noen mener det er bedre.. Hjelp mottas med takk! Alle prisklasser er interessante:-P
    Hadde nok ikke lagt så mye penger i dvd-spiller nå. Mulig det blir en stund til blørei tar helt av, men man får MYE spiller for 1500,- Les; Oppo, Samsung osv.
    Akto har jo den Oppo spilleren. Kan jo høre med han. Litt lesing:
    http://avforum.no/forum/showthread.p...ight=oppo+a1xv

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt mye skryt om Oppo, og den er sikkert helt fabelaktig til prisen. Jeg er likevel ikke så fan av vidundermirakler funnet til lavpris, av en eller annen grunn har jeg aldri den store trua. Det leverer sikkert et knall bilde, og kanskje bedre funksjoner enn noe langt dyrere, men har vært innom så mye billig "skvip" som jeg har fått anbefalt, at nå kunne jeg tenkt meg noe jeg føler det er betalt for.

Eneste jeg har vært/er fornøyd med, er Onkyo dvd-spilleren min til 2500,-. Denne mangler desverre HDMI og et par andre nymotens finesser. Det er ikke mening å skape en misforståelse, jeg har god tru på Oppo'n, samtidig som det er noen pålitelige kilder som mener den er knallbra, er vel bare dumt av meg å ikke høre på dem. Men man kan ikke bestandig være smart heller:wink:

Hvordan er Denon 1920 / 2910?
    Marantz har fått en del skryt..?

Jeg liker ikke støy fra dvd-spiller/drivverk, så mine viktigste faktorer støy/bildekvalitet og HDMI utgang. Andre funksjoner er litt hipp-som-happ. Har kun orginale filmer, kjøpt i butikk/cdon.

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er likevel ikke så fan av vidundermirakler funnet til lavpris, av en eller annen grunn har jeg aldri den store trua.
    Det som er litt interessant her er at de samme ordene ble sagt om Klasse D da det kom. At 600W til 15000 bare var noe billig drit, og aldri ville levere. Du er da fan av ICE såvidt jeg forstår dine anbefalinger, så du må gjerne spise ordene dine en smule.

Oppoen GRISEBANKER 2910 på alle digitale punkter. Skal du ha analogt bilde eller analog lyd kan du glemme Oppoen, men kjører du digital ut på lyd OG bildesiden må du over 9k for å finne noe bedre. Og kan noen motbevise det, så spiser jeg gjerne mine ord

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g-h
    Det som er litt interessant her er at de samme ordene ble sagt om Klasse D da det kom. At 600W til 15000 bare var noe billig drit, og aldri ville levere. Du er da fan av ICE såvidt jeg forstår dine anbefalinger, så du må gjerne spise ordene dine en smule.

Oppoen GRISEBANKER 2910 på alle digitale punkter. Skal du ha analogt bilde eller analog lyd kan du glemme Oppoen, men kjører du digital ut på lyd OG bildesiden må du over 9k for å finne noe bedre. Og kan noen motbevise det, så spiser jeg gjerne mine ord
    Hah!:-P Venta på deg..:wink: Siden du først leser her, benytter jeg anledningen. Denne spilleren er jo like tynn som annet billig-vidunder jeg har hatt hjemme, hvordan er drivverket med støy? Er den av typen "jalla" når skuff går inn/ut? Føles selve spilleren bra kvalitetsmessig både visuelt og når man bruker den?

Kjører selvfølgelig min Denon fj. kontroll evt. Prisen er det jo ingenting å si på!

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe rimeligere som fungerer godt? Vurderer sterkt en 3910:wink:
    Tror jeg ville ventet på 3920. Hørte noen rykter om at denne kommer etterhvert

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre ikke fått med meg disse ryktene, noen rykter som sier ca. når denne evt. vil komme?

Side 6 av 26 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •