kid sitt lekerom! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av killroy
    Utgangsimpedansen på SUB out oppgis skjelden, men den er garantert lav,så lav at om du belaster den med to forsterkere som normalt har en inngangsimpedanse på 10K Ohm hver, så skulle dette ikke normalt være noen last å snakke om (5k). Enig i at symetri er viktig, jeg får nåya når jeg ser utstyr og Høytalere plassert tilsynelatende helt tilfeldig :grin: .

mvh, /L
    Takk for fin forklaring. Er så enig med deg, fatter ikke at folk orker å se på noe slikt. Får ikke sove engang jeg, når jeg vet at noe ikke stemmer i lekerommet. Men så er vel jeg en smule overivrig...........

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VURDERES SOLGT:
    DVD spiller: Onkyo DV-SP402E
    Front: B&W 604 S3
    Bak: B&W 600 S3
    Senter: B&W LCR600 S3
    Subwoofer: Audiopro Sub Nova, 10" long-throw (Muligens solgt!)
    Receiver: Denon 3806
    Supra, 4m komponentkabel (Solgt!)
    Image & Sound, 10m komponentkabel (Solgt!)
    TARA LABS Helix 6 (Elsker denne!)
    TARA LABS Prism 100dx Kabel
    TARA LABS Klara PS (25m)
    TARA LABS Prism 200a
    DALI Banana Lux
    + Diverse andre gode signalkabler.

--

Vurderer å selge det meste av utstyr jeg har i mitt lydrom, grunnet oppgraderinger! Alt er under to måneder gammelt (med unntak av sub og dvd spiller), har HFK garanti, kviteringer og skal vel ha embalasje til alt.

Vurderes solgt ved gode bud på enkeltkomponenter eller samlet, grunnet oppgraderinger. Komponentene kan både hentes og sendes etter avtale. Ta kontakt i pm ved bud, spørsmål kan rettes i denne tråden. Svarer daglig.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Hallo????
    Alt under 2 måneder gammelt. Oppgradere?

Hva er det som går av folk på forumet her for tiden?

Nå får noen pinadø fortelle meg hvor dette treet det vokser penger på finnes henne.
    Det er jo slik at jeg begynner å bli flau fordi receiveren min er over 2 år gammel.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har spilt på gammelt stereo i fire år, så kjøpte jeg dette utstyret.. og ble bitt av basillen, trenger jeg si mer? Penger vokser ikke på trær, iallefall ikke her i gården. Jeg har arbeidsdager på 11-14t, er ung, bor foreløpig hjemme og kan bruke ca 60-70% av lønningene mine på det jeg vil.. Tjener forsåvidt helt ok til alderen også. (Resten går til regninger og mat)

Tror ikke du trenger å være flau over en reciever som er to år gammel, behold den et par år til før du oppgraderer, så lenge du er fornøyd! :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    VURDERES SOLGT:
    DVD spiller: Onkyo DV-SP402E
    Front: B&W 604 S3
    Bak: B&W 600 S3
    Senter: B&W LCR600 S3
    Subwoofer: Audiopro Sub Nova, 10" long-throw (Muligens solgt!)
    Receiver: Denon 3806
    Supra, 4m komponentkabel (Solgt!)
    Image & Sound, 10m komponentkabel (Solgt!)
    TARA LABS Helix 6 (Elsker denne!)
    TARA LABS Prism 100dx Kabel
    TARA LABS Klara PS (25m)
    TARA LABS Prism 200a
    DALI Banana Lux
    + Diverse andre gode signalkabler.

--

Vurderer å selge det meste av utstyr jeg har i mitt lydrom, grunnet oppgraderinger! Alt er under to måneder gammelt (med unntak av sub og dvd spiller), har HFK garanti, kviteringer og skal vel ha embalasje til alt.

Vurderes solgt ved gode bud på enkeltkomponenter eller samlet, grunnet oppgraderinger. Komponentene kan både hentes og sendes etter avtale. Ta kontakt i pm ved bud, spørsmål kan rettes i denne tråden. Svarer daglig.
    Dersom alt går etter planen, kommer en å henter sub'en for en veldig god pris i morgen..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig mann kom på døra nå, Audiopro sub solgt til en latterlig god pris!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En latterlig god pris for kjøperen, eller for deg som selger?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart for kjøperen, har for mye hengende over meg, så måtte bare få ting som med tiden skulle ut, ut. Når jeg møtte en ivrig kjøper, jeg slapp å sende over posten til, som var på døren dagen etter, må jeg bare la det gå billig. Allerede fått god tilbakemelding, det er jo hyggelig :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ankom to lekekonsoller til litt testing i lekerommet i dag, hører vel med i et slikt rom...

1x Sony PSP Giga Pack
    1x Sony PSP Value Pack
    4x Sony PSP Spill

Så langt kan jeg si at wlan modus, fungerer utrolig godt på denne konsollen. Skjermen tatt i betrakning, og at det er en spillkonsoll, leverer den gode gjengivelser på både spill, film og musikk. Største skjermen jeg har sett til slik bruk, imponert så langt. Skal leke meg i tre uker med denne.
    (Hadde jeg vært 30, hadde jeg likevel valgt å teste slikt, et stort hopp fra hva jeg kjenner som liten, svart/hvit-gameboy, nærmere svart/grønt)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har det tikket noen kroner inn på konto, så dersom noen skal selge noe av følgende brukt, og befinner innenfor rimelighetens grenser av kjøring fra Larvik, Vestfold. Så er det bare å sende en pm til meg, kan jo hende vi kan lage en deal!

- B&W 703
    - Helicon 400(W)
    - Panasonic PV50
    - JMlab Electra 936
    - Denon 2910/3910
    - SVS PB10 (1-2 stk ønskes)

/kid

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja. Der har du funnet noen fine produkter. Jeg ville valgt 703

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Hifi Huset Bærum her... og med det lageret av brukte Focal høyttalere, så skulle det overraske meg om de ikke hadde noen Electra som passet ditt budsjett....

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgraderingsspøkelset???

Ser at du også har hatt besøk av ovennevnte :wink:

En høyttaler du bør (hvis du har mulighet) låne ørene til er Focal Profile 918.
    Fantastisk luftig og detaljert. I samspill med en god sub, låter dette rett og slett helt fantastisk, men er dessverre ikke så ofte å oppdrive på bruktmarkedet da :neutral:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Se det ja. Der har du funnet noen fine produkter. Jeg ville valgt 703
    Hehe, takk.. Har kjøpt nok nytt, og solgt med tap fram til nå. Så blir nok noe på bruktmarkedet fremover, plasma er vel det eneste som evt. kan tenkes å kjøpes nytt. Men siden det er PV60 tid, kunne det jo hende at noen hadde en lite brukt PV50 dem gjerne ville blitt kvitt.. Hehe. Har fått en del tips vedr. JMlab høytalere, så skal ta å sjekke det litt opp, kommer jeg over noe som passer, kan det hende det går den veien. Vi får se.. B&W 703 hadde vel vært det som passet meg best, men er ikke lysten på å handle nytt, igjen.

Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg var innom Hifi Huset Bærum her... og med det lageret av brukte Focal høyttalere, så skulle det overraske meg om de ikke hadde noen Electra som passet ditt budsjett....
    Tusen takk for tips! Flere som har sagt det, så skal ta en telefon iallefall i løpet av uka å høre hva dem kan tilby/evt. en god pris på noe nytt.. Takk for tipset!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Ser at du også har hatt besøk av ovennevnte :wink:

En høyttaler du bør (hvis du har mulighet) låne ørene til er Focal Profile 918.
    Fantastisk luftig og detaljert. I samspill med en god sub, låter dette rett og slett helt fantastisk, men er dessverre ikke så ofte å oppdrive på bruktmarkedet da :neutral:
    Det spøkelset har bodd i meg siden jeg startet å jobbe, vet ikke om jeg skal si desverre eller heldigvis. Morsom hobby er det iallefall! Dem har jeg faktisk aldri hørt, men hvis dem har dem på HiFi huset, og jeg likevel skal inn en tur, så skal jeg gi dem en sjangse.. Er ikke interessert i å handle nytt, med mindre jeg får en god pris da selvfølgelig:wink: Vet ikke helt hvordan hifi bransjen er på sommeren? Dem burde kanskje være litt mer "villige", ville tro det ikke var like mange som handlet da. Men hvem vet, feriepengene truer vel i lomma på de fleste..? Gleder meg iallefall til mine kommer, så blir det oppgradering på bildesiden også!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Det spøkelset har bodd i meg siden jeg startet å jobbe, vet ikke om jeg skal si desverre eller heldigvis. Morsom hobby er det iallefall! Dem har jeg faktisk aldri hørt, men hvis dem har dem på HiFi huset, og jeg likevel skal inn en tur, så skal jeg gi dem en sjangse.. Er ikke interessert i å handle nytt, med mindre jeg får en god pris da selvfølgelig:wink: Vet ikke helt hvordan hifi bransjen er på sommeren? Dem burde kanskje være litt mer "villige", ville tro det ikke var like mange som handlet da. Men hvem vet, feriepengene truer vel i lomma på de fleste..? Gleder meg iallefall til mine kommer, så blir det oppgradering på bildesiden også!
    SunZeeker var mildt sagt griseheldig! Fikk et par Profile 918 (nesten ikke brukt) for 10k, nypris er vel 25k, det var nesten ran spør du meg :grin:
    Har lyttet maaaasse til disse og de mangler ingenting bortsett fra litt punch i bassen spør du meg, så ja du bør gi de en sjanse, men du er selvfølgelig også hjertelig velkommen i Helicon-klubben :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, har hørt både mye negativt og mye positivt om helicon. Selv tror jeg at dem ville falt i smak til mine ører, noe også garantert 703 ville gjort. Grunnet "eventyrlystne kid" er det fristende å prøve en høytaler som Electra.

Selvom alle disse høytalerene egentlig har vidt forskjellige lydsignaturer, kan jeg likevel like alle(tror jeg). Skal bli spennende å se hva dagene/ukene fremover bringer, og om jeg i det hele tatt finner noe.

Mitt nåværende anlegg blir vel lagt ut for salg snart osgå, må bare "snuse" litt på kjøp først (evt. kjøpe før salg). Så hvis noen kunne tenke seg noe på høytalersiden av utstyret mitt, så går det alltids an å legge inn en pm litt før dem ligger på torget. Men hos meg er det ikke mulig å gjøre noen store kupp, da alt er under to måneder med full HFK garanti :wink: Kan heller være snill å legge med noen gode kabler o.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er med 703 er at de er ekstremt tungdrevne og krever derfor kraftig og god forsterker. Dermed kan et slikt budsjett fort bli dyrt

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hbjerkenes
    Det som er med 703 er at de er ekstremt tungdrevne og krever derfor kraftig og god forsterker. Dermed kan et slikt budsjett fort bli dyrt
    Du mener at Denon 3806 m/ Oberon 6.1 ikke klarer det med andre ord? Hva anbefaler du isteden?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye tyder på at neste handel nå blir:
    - Adeo 93" (Nettdata)
    - SVS PB10 (lsound)
    - HDMI-kabel (Nettdata)
    - Hitachi TX-200 (Nettdata)

Noen som har erfaringer med denne?
    - Pioneer DVR-530H-S (HiFi Center Kjeden)

Tips/Kommentarer mottas med takk.
    En ny dvd-spiller med hdmi støtte skal også inn, blir en kabel direkte til pj, går ikke innom reciever denne gang.. Forslag til god dvd spiller innenfor rimelighetens grenser, setter jeg stor pris på. Brukt er selvfølgelig bestandig aktuelt.

Side 4 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •