kid sitt lekerom! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 26 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei, alt står her enda.

Har vært opptatt med en skikkelig influensa, julemat og øl.. ikke minst mye styr, samt kjøpt meg en bil som har tatt mye tid og penger.. Da blir det nok rolig på oppgraderingssiden likevel, tror jeg må legge nye høyttalere på hylla et par måneder til, da bilen totalt ødela mitt budsjett.

Så jeg holder ut jeg.. mye snadder under juletre'et i år av musikk dvd'er, Martin Logan sitter fortsatt godt i hjertet... :wink:

God jul og godt nytt år, alle sammen!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ha fest 13. Januar, og kunne tenke meg et par partyhøyttalere til dette. Dersom noen har Cerwin Vega CLS-215 eller 1515 til salgs, og kan kvitte seg med dem i løpet av denne uka, betaler jeg kontant snarest! Andre relevante partyhøyttalere med samme lydtrykk kan være interessant..

Høyttalerene må helst befinne seg i Vestfold/Telemark/Buskerud. Ta kontakt snarest, dette haster!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg skal ha fest 13. Januar, og kunne tenke meg et par partyhøyttalere til dette. Dersom noen har Cerwin Vega CLS-215 eller 1515 til salgs, og kan kvitte seg med dem i løpet av denne uka, betaler jeg kontant snarest! Andre relevante partyhøyttalere med samme lydtrykk kan være interessant..

Høyttalerene må helst befinne seg i Vestfold/Telemark/Buskerud. Ta kontakt snarest, dette haster!

Er jo ofte "rimelige" AT-100 og DC15 på nettet da, disse spiller jo helt sykt til party .

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke så mye til nevnte modeller, og er meget trøtt til google ' men, er hovedsaklig ute etter noe med 2x15 i hver..? Men har du noen linker å komme med, tar jeg gjerne en titt. Problemet er bare det at jeg helst skal ha det klart til Lørdagen.:twisted:

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk:wink:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan nok bli hardt, merkverdig lite AT-100 ute på finn.no nå... Har ikke du SVS da ?! skal slippe greit unna med 12" av CV og da . Med mindre du skal spiller insane høyt da.

CV-gunnar her på forumet var iallefall veldig fornøyd med AT-100. Uansett 1515 kan du glemme å finne til en fornuftig penge, de går ifra 8000-15000kr på bruktboden. cls215 ser ut til å ha en designmessig bommert, noe som gjør at basselementene skraper og står i vistnok. clsc215 har ikke denne "feilen", ikke de mindre cls modellene heller.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie

Med de derre er man sikra trøkk og morro ja .

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Det kan nok bli hardt, merkverdig lite AT-100 ute på finn.no nå... Har ikke du SVS da ?! skal slippe greit unna med 12" av CV og da . Med mindre du skal spiller insane høyt da.

CV-gunnar her på forumet var iallefall veldig fornøyd med AT-100. Uansett 1515 kan du glemme å finne til en fornuftig penge, de går ifra 8000-15000kr på bruktboden. cls215 ser ut til å ha en designmessig bommert, noe som gjør at basselementene skraper og står i vistnok. clsc215 har ikke denne "feilen", ikke de mindre cls modellene heller.
    Prisen er ikke det mest vesentlige, må bare ha det klart før Lørdag. Høyttalerene kan jeg bruke på flere fester fremover, så noe igjen for pengene får jeg vel:wink:

Er ikke så veldig keen på å plassere en SVS PB12 Plus/2 blandt 80 fulle ungdommer.. :-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke så veldig keen på å plassere en SVS PB12 Plus/2 blandt 80 fulle ungdommer.. :-D
    Ikke Martin Logan heller tipper jeg...:twisted:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nei.. hadde det i tanktene. Men så kom jeg på min egen oppførsel etter fjorten øl, så da blei saken igrunn grei - de skal stå hjemme.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er ikke det mest vesentlige, må bare ha det klart før Lørdag. Høyttalerene kan jeg bruke på flere fester fremover, så noe igjen for pengene får jeg vel:wink:

Siden prisen ikke har noe spessielt å si.. hvorfor ikke gå for et par CV cls-15 eller noe? Nye sådan, men da må du spille med dem som rakkern frem til festen, fordi de må jo spilles inn .

Skjønner deg godt med tanke på SVS'en.. Hva slags forsterkeri skal du bruke da ? De du har? Tror ikke du skal gå for noe større enn CV 15" da iallefall.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som det blir Oberon 6.1 og en Parasound P3 som skal stå for drivkraften på festen, gjenstår bare selve høyttalerene. Har vurdert å kjøpe nye, men vil ikke ha en mellomløsning når jeg først skal handle - isåfall må det være brukt. Skal jeg først kjøpe nytt, kan jeg likesågodt kjøpe med dobble femten. Men det er kjedelig å legge mer penger enn nødvendig i det.

Men disse nye CV'ene med 2x15" er ikke noe tess til party de eller?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg leid et PA-anlegg til festen i steden, så får et eget partysett vente til utover våren.. Før sommeren setter inn, må jeg ha et par CV m/ Oberon 6.1 og Parasound P3 til festbruk...

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter min mening er de helt klart tess, så lenge de har riktig forsterkeri. Jeg ville testet de med egen elektronikk før kjøp. Men har jo hørt mye positivt om Oberon og Parasound til CV, så skal ikke se bort i fra at det funker fett.

Ser ut som det blir Oberon 6.1 og en Parasound P3 som skal stå for drivkraften på festen, gjenstår bare selve høyttalerene. Har vurdert å kjøpe nye, men vil ikke ha en mellomløsning når jeg først skal handle - isåfall må det være brukt. Skal jeg først kjøpe nytt, kan jeg likesågodt kjøpe med dobble femten. Men det er kjedelig å legge mer penger enn nødvendig i det.

Men disse nye CV'ene med 2x15" er ikke noe tess til party de eller?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer nå da Kid?

Både Denon og Naka'

Oppgraderinger
    Bil
    Dame

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vel tidligere blitt hintet om at en Nakamishi er nok, men med Denon også på vei ut blir det kanskje ren stereo da?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Hva skjer nå da Kid?

Både Denon og Naka'

Oppgraderinger
    Bil
    Dame
    Bil har jeg alt kjøpt, selvom det svir i lommeboka - skal ikke det gå utover hobby. Dame har jeg også forsøkt, men trives som "ungkar". Grunnen til salg av utstyret, er egentlig lysten på å prøve noe nytt, samt at jeg er på jakt etter et eget bosted. Trenger litt kapital her i starten, i tillegg til at jeg da evt. vil få muligheten til å starte helt på nytt i et helt nytt og bedre rom med tid og stunder. Et utenlandsopphold til vinterdagene er over er også under vurdering, mange tanker og drømmer - men får begynne et sted. Det vil være tøft å sende produkter avgårde, da jeg føler at min kombinasjon er noe av det herligste man kan ha innen hobbyen. Martin Logan og Nakamichi er etter mine ører en perfekt match, Denon leverer alt hva man måtte behøve, samt forforsterker delen er egentlig ypperlig. Men vi får se, har jo tidligere drømt om 802D også, men isåfall blir nok ikke det før godt utpå vårparten. Informasjon i tråden min vil selvfølgelig komme!

Har du tid en kveld akto, tusler gjerne jeg og FoN innover på et litet horn-besøk... :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Det har vel tidligere blitt hintet om at en Nakamishi er nok, men med Denon også på vei ut blir det kanskje ren stereo da?
    Svaret til Atle, svarer vel ditt spørsmål til en viss grad også :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har en hyggelig kar fra Bø i Telemark vært her å hentet min PB12 Plus/2. Fikk litt problemer med å få plassert den i bilen hans kan man mildt si, men det meste går tydeligvis når man er lyd-interessert. Må si det er litt trist å sende avgårde en såpass go'sub, men ser ut som den får en god eier... Spørs hvor lenge jeg klarer meg uten nå, våger ikke sette på en film iallefall:-D

Side 25 av 26 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •