kid sitt lekerom! - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 26 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du ligger virkelig ikke på latsiden Kid Blir imponert over utviklingsprosessen din! Hva med Naka'n da? Skal denne selges til fordel for oberon ?
    Håper kjøpet ditt går i ordning.!
    Takk for det.

Den ene Naka'n har jeg mest sannsynlig en sikker kjøper på, den andre kommer jeg til å beholde, da den betyr mye for meg, nesten et "samlerobjekt" disse Naka'ne. Den vil ikke bli brukt på B&W 802D, dersom denne kommer i hus, så får ha den liggende til elektrostater som skal inn i stue en gang i fremtiden.. (hvis jeg blir rik). Naka + Elektrostater = Nirvana.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Ring en exorsist, Kid er besatt av oppgraderingmonsteret

Blir sikkert rått med 802D, men det er ting jeg lurer på....Du er jo ikke gamle karen Kid, men allerede er du på et sinnsykt høyt nivå. Hvor går veien herfra? Hva skal man kjøpe etter 802D?
    Etter 802D må det vel være Andrè eller noe annet som skal få noen kroner?? Vi får se, ingenting er sikkert enda, men har fått et utrolig godt tilbud på 802D, så har ikke mye lyst til å la det gå fra meg. :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    b) Selge alt og finne ny hobby,
    Skjerp deg? Livet er ikke verdt å leve, uten lyd & bilde. :-D Det at min venn Majesty valgte feil, vil ikke jeg klandres for :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    HVA? :shock: Selge Martin Logan? :cry: :cry:

Jeg vet jo at du har pratet om 802D siden du omtrent begynte på forumet, så dette er jo egentlig ikke den store bomben. Synes det er litt "trist" at det skjedde så fort etter at du fikk ML i hus, men er det noen som ikke kan klage på oppgrderingstempoet ditt, så er det jo meg.... ;-)

Vel, håper det går i orden, og at du blir lykkelig med 802D. Personlig ville jeg aldri byttet den veien, men du vet nok hva du gjør.

Lykke til!
    Du er inne på noe vesentlig, Martin Logan Vista er desidert den beste høyttaleren jeg vet om i sin prisklasse. Savner egentlig ikke noe! Eneste grunnen til denne helomvendingen, er egentlig et tilbud på drømmehøyttaleren som jeg nesten ikke kan si nei til. Men dersom responsen er liten på Vista, beholder jeg dem - lenge. Folk må gjerne komme med den ene meningen etter den andre, men elektrostater er så herlig, at de som ikke har opplevd dem på samme måte som meg, har ikke rett til å uttale seg :wink:

Takk for det. Håper det går i orden, hvis ikke, skal jeg ikke klage om jeg må beholde oppsettet jeg har i dag, da jeg er strålende fornøyd med det.....!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Skjerp deg? Livet er ikke verdt å leve, uten lyd & bilde. :-D Det at min venn Majesty valgte feil, vil ikke jeg klandres for :razz:
    Såså, ikke hissig nå

Nei, det er vel ikke et alternativ hos de aller fleste av oss nei.

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj ! :shock: Dette var litt av et sjokk! 802D i din alder er meget, meget respektabelt! Håper det går i boks...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper ikke det er pengene som legges i utstyret som respekteres mest, men heller gleden ved utstyret jeg har. Jeg har nevnt det tidligere på forumet, har mer respekt for de som legger mange timer i rommet og kalibrering av utstyret dem har, for å hente mest mulig ut av det - enn å bare kjøpe nye ting.

Jeg hadde egentlig tenkt å beholde mitt nåværende oppsett i mange år, bare bygge videre på det, men med et meget godt tilbud, må jeg gjøre et forsøk. Men vi får se, jeg har det verken travelt eller stort behov. Kanskje en drøm oppfylles mye tidligere enn forventet, muligens ikke.. Tajm vil sjåw :wink:

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heftige planer Kid! :-D men hvem kunne ikke tenke seg slike fronter i kinoen/HiFi'n sin...? Er det Gorm som skal bytte fronter nå eller...?
    Blir kult å se bilder og ikke minst høre om forventningene dine blir besvart når de er i hus!

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell, 802D/803D er drømmehøytaleren min, og jeg mente så absolutt ikke pengene i denne sammenhengen. Det er ikke akkurat mange på vår alder som verken får muligheten eller kan gjennomføre et sånt kjøp. Da tenker jeg på at du klarer å både vente og plukke ut akkurat det utstyret du vil ha, i skikkelig klasse, og ikke bare springe ned på Klubben og kjøpe "det vanlige"

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Heftige planer Kid! :-D men hvem kunne ikke tenke seg slike fronter i kinoen/HiFi'n sin...? Er det Gorm som skal bytte fronter nå eller...?
    Blir kult å se bilder og ikke minst høre om forventningene dine blir besvart når de er i hus!
    Takk for det, vi får se om det blir realisert eller ikke:wink: Nei, er nok ikke Gorm denne gang, men har han planer om å selge skader det ikke å lufte idèen for meg:wink: Heftige høyttalere, som oser av både lydkvalitet og design. Men må si at jeg synes Martin Logan låter både vakkert, og liker faktisk veldig godt designet på dem også. Smaksak.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    Vell, 802D/803D er drømmehøytaleren min, og jeg mente så absolutt ikke pengene i denne sammenhengen. Det er ikke akkurat mange på vår alder som verken får muligheten eller kan gjennomføre et sånt kjøp. Da tenker jeg på at du klarer å både vente og plukke ut akkurat det utstyret du vil ha, i skikkelig klasse, og ikke bare springe ned på Klubben og kjøpe "det vanlige"
    Mye er faktisk basert på tilfeldigheter, startet jo med B&W pga. overbevisende demoer, noe jeg ikke angrer et sekund på idag. Mener fortsatt at 604 S3 er noe av det beste i sin prisklasse. Denon liker jeg mest pga. brukervennligheten. Martin Logan og Nakamichi kan jeg vel takke Atle for, ble mildt sagt forelsket i lyden.. Sov lite før dette var i hus:wink: SVS skyldes vel kun at jeg vil ha mest mulig for kronene jeg legger i det - enkelt og greit. På bildesiden, har jeg tenkt økonomisk. LCD slipper jeg problematikken med regnbuer, Denon gir godt bilde digitalt, med lite støy og gode farger. Drømmen er selvfølgelig en VW50 på skikkelig kilde, den tid den sorg.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgraderinger...

Husk at oppgraderingene er et tveegget sverd. En hver progresjon er tross alt et kompromiss, like så hedonismen!

Hold fast i gleden ved det hele. Jeg håper du smiler fra øre til øre om dagen.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen vei utenom smilet gitt.. du har jo selv kjøpt deg Martin Logan, kan jeg spørre hvilken modell du valgte, og samtidig få et svar? Fornuftig herremann, med god musikksmak du... :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:
    Her ser det ut til og skje store ting!:-D

Håper for din del at dette går i boks. Noen lunde det samme skjedde jo meg. Alt måtte ut slik at jeg fikk finansiere kjøp av nye høyttalere
    Det er mildt sakt noen lekkre høyttalere du har sett deg ut!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke et dumt valg du har tatt heller. Ikke minst, spennende med folk som deg, gøy å ha noe ikke alle andre har. Quadral er definitivt en av mine favoritter, og de lave frekvensene gjengir jo Quadral helt rått. Vi får se hva det blir til med meg, stor respons på subwooferen, recieveren, projektoren og dvd spilleren. Høyttalerene mine er det foreløpig stille for, men har ikke gjort så mye for å "annonsere" dem heller. Selger ikke før jeg vet at alt går i boks, mulig jeg blir sittende en periode med utstyret mitt til, vi får se. Tajm vil sjåw, som det blir sagt på nordpolen.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Ingen vei utenom smilet gitt.. du har jo selv kjøpt deg Martin Logan, kan jeg spørre hvilken modell du valgte, og samtidig få et svar? Fornuftig herremann, med god musikksmak du... :wink:
    Musikksmaken er min egen så den skal jeg ikke drøfte. Jeg deler derimot gjerne av meg om muligheten byr seg
    Jeg har med min begrensede økonomi gått til innkjøp av et par brukte ML. En eldre modell ved navn Sequell II. Jeg avventer svar fra audiocompaniet vedr. utskiftning av panelene. I mine ører derimot er det ingenting galt med lyde per sè, men jeg vil har ferskvare ikke hermetikk. Har fått bekreftet at panelene er å få fatt på i Europa. I will revert to you asap with further info. Kanskje på tide å få seg en profil på minHiFi?

Kompromiss?

First and furthermost, good luck on your quest Kid!
    Ola

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sequell II er vel ikke et dumt valg, ulempen er vel bare enda mer begrenset sweetspot enn xstat panelene. Men likevel, du har vel bare to ører regner jeg med? En ekte ego høyttaler, med sans for god lyd. Morsomt valg du har tatt:wink:

Hold meg gjerne oppdatert dersom du bytter ut panelene, isåfall veldig spennende. Hvilket årstall er ditt par fra?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gleder meg stort. Plassering og akustikk er noe av det artigste jeg vet.
    Ang musikk: Jeg tropper opp med ett lass av cd'er om du vil. Spør Atle om hvor mange som lå igjen etter meg...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    cd'er kan man aldri si nei til ops: