kid sitt lekerom! - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 26 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er selvfølgelig klar over at det finnes cd-spillere i samme prisklasse som sikkert knuser 3910 på så og si alle punkter, men rent økonomisk og langsiktig tenkt, føler jeg muligens at 3930 kan være et godt kjøp.

Men som sagt, dukker det opp noe spennende på cd-spiller fronten rent tilfeldig, som faller i smak, slår jeg til. Er vanskelig og dårlige muligheter til å få lånt gode cd-spillere i min by. Tenkte jeg skulle ta en tur innover til oslo igjen, for å sjekke noen muligheter i løpet av neste uke. Så vi får se.. :wink:

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg ville gått for ML Stage først av de komponentene du nevner. Når det gjelder 3930 så ville jeg drøyd med den til vi ser hva vi får av HD spillere framover. Det er jo ganske mange kroner å svi av på en "vanlig" DVD spiller når det er HD som kommer nå...
    Hvis du synes du trenger mer eller mer utfyllende bass så er jo de 2 sub'ene også en ting som jeg ville satset på før 3930. :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner egentlig ikke bass etter kjøpet av Plus/2, men jakten på det "ekstreme" vil bestandig være der. Og jeg har lært at det mest sinna utstyret, faktisk kan temmes skikkelig - så sant det gjøres riktig. Og, da er det virkelig moro!

Stage frister mye, kan hende jeg må ta en telefon å høre om jeg kan få en god julepris - hvis ikke koster den en del mer enn de andre komponentene jeg sikler på. Ligger vel på ca 29.000 veil. i sort finish.

Som du sier, kan det sikkert være lurt å vente på disse hd-tider, å se hva som kommer. Men jeg ønsker uansett å ha en god vanlig dvd spiller, til å spille av mitt nåværende materiale, selvom det sikkert dukker opp kombispillere. Samt at jeg likte veldig lyddelen på den forrige Denon 3910 iallefall:wink:

Men vi får se hva tiden bringer, dette er uansett spennende og moro... Hobbyen når nye høyder hver dag :wink:

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er gal, og jeg liker det :-D

Får vel starte et firma og henge meg på en skikkelig jobb snart. Folkehøyskole gir ikke mye "Income"... :-P

Jeg tror det er lurere å stå på sidelinjen i HD-krigen en GOD stund til. Så hvorfor ikke satse på 3930? Den er jo et monster av en dvd-spiller! :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Firma og jobb er gøy, skole er kjedelig.
    Men ville tro høyskole i en skikkelig studentby burde by på mye moro?

Har de samme tanker som deg, regner også med at de første spillerene til hd/blue-ray her på berget, er noen latterlige dårlige spillere kontra mye annet i løpet av kort tid etter "release". Så ja, tror jeg kommer til å velge en god spiller for mitt nåværende "film arkiv", som begynner å dra seg opp mot noen hundre titler.

Hjemmekino er gøy, synd det er så få timer i døgnet.. :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det byr på veldig mye morsomt ja!

Men savnet til kinoen blir større... Er jo 70 mil unna. :-P

Ja. Velger også å gå for en skikkelig god dvd-spiller som holder liv dvd-samlinga som øker godt hver måned, i dette tilfelle en 2930. Så får vi se i slutten av 2007 om det blir en liten hi-def spiller... PS3 er jo et must! "De" sier jo at HD-mediumene skal synke drastisk i løpet av 2007, og kanskje vi får se noen universale også? Blir spennende å se hva Denon kommer med og.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv kommer jeg iallefall til å holde meg godt på sidelinja frem til ting begynner å "ordne seg", hvis ikke det hele dreier seg om en midlertidig løsning - til noe nytt klinker til igjen. Uansett spennende denne forandringen som er på vei, nye muligheter for økt kvalitet, setter jeg stor pris på.

PS3 skal jeg ha inn selv, må jo testes:wink:
    Hadde jo vært artig om Denon kom med noen sterke modeller til nye formater også, ja. Tajm vil sjåvv.

For øyeblikket sitter jeg å nyter Ambra som kom i postkassen i dag, meget avslappende og god lydkvalitet. Bildekvaliteten er som jeg husker fra demoer, dårlig på stort bilde. Selv er jeg mektig imponert over lyden i mitt oppsett, men tror det vil være en veldig kjedelig demo dvd for de som ikke har samme musikkinteresser som meg, eller relativt dårlige anlegg. Selv er jeg fornøyd.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått et meget godt tilbud på mine drømmehøyttalere, og vurderer derfor å selge utstyret jeg har i hus per. dagsdato. Har ikke mulighet for å finansiere drømmehøyttalerene mine, uten å kvitte meg med nåværende utstyr først. Dersom noe jeg har er av seriøs interesse, ta kontakt - da nesten alt må bort for å komme i mål.

Denon 3806
    Denon 1920
    Hitachi TX-200
    Nakamichi Stasis
    Martin Logan Vista
    SVS PB12 Plus/2 Texture Black

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva driver du med nå a, kid? :-D Hva står på ønskelista nå? det må være rimelig dyrt hvertfall, siden du skal selge alt...

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du funnet 802D nå da...:-D
    Må huske på at du må drive dem med noe også!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel ærlig innrømme at jeg har fått et tilbud på 802D jeg ikke har mye lyst til å si nei til. Men får se, blir ganske mye styr å selge alt utstyret jeg er så glad i nå også.. Men er budene de riktige, lar jeg utstyret gå, til fordel for drømmehøyttaleren. Tajm vil sjåw.

Dersom det blir 802D på meg, tenker jeg nok økonomisk i starten å bruker noen MA 6.1 på dem.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, 802D har jeg faktisk hørt en del, og er vel verdt hver eneste krone. Den er jo nesten det nærmeste du kommer 800D, som jeg mener er KONGEN av høytalere. Så blir spennende å se hva som skjer framover, kid! :-D Men vil du ofre så mye for akkurat denne høytaleren da? Det betyr jo "the need for" dyrere elektronikk, kabler, rom osv osv osv...

Har selv den noe billigere 803S i mine drømmer jeg da... ;-) Men det blir nok LENGE til.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ligger virkelig ikke på latsiden Kid Blir imponert over utviklingsprosessen din! Hva med Naka'n da? Skal denne selges til fordel for oberon ?
    Håper kjøpet ditt går i ordning.!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring en exorsist, Kid er besatt av oppgraderingmonsteret

Blir sikkert rått med 802D, men det er ting jeg lurer på....Du er jo ikke gamle karen Kid, men allerede er du på et sinnsykt høyt nivå. Hvor går veien herfra? Hva skal man kjøpe etter 802D?

Newcomer FoN sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm... Kanskje spesial produserte høytalere fra B&W? Det blir gøy å se, selv om jeg synes det høres relativt godt ut hos deg allerede jeg nå da :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når drømmen er oppfylt så er det vel ikke mange muligheter ?
    a) Ha drømmeutstyret resten av livet
    b) Selge alt og finne ny hobby,

Newcomer FoN sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativ b) er så godt som utenkelig.. må bare si det altså.. :cry:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de fleste av oss så er den vel det ja, men se på Majesty som hadde en ekstrem oppgraderingsyke i fjor høst og vinter, å nå er alt borte å knallert å bil står på tapeten. Aldri si aldri

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HVA? :shock: Selge Martin Logan? :cry: :cry:

Jeg vet jo at du har pratet om 802D siden du omtrent begynte på forumet, så dette er jo egentlig ikke den store bomben. Synes det er litt "trist" at det skjedde så fort etter at du fikk ML i hus, men er det noen som ikke kan klage på oppgrderingstempoet ditt, så er det jo meg.... ;-)

Vel, håper det går i orden, og at du blir lykkelig med 802D. Personlig ville jeg aldri byttet den veien, men du vet nok hva du gjør.

Lykke til!

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du nok kroner bør du i det minste prøve hva 1 stk PA7 pr kanal klarer å få ut av 802D...

Side 23 av 26 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •