kid sitt lekerom! - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 26 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mskjold
    Glitrende at problemene løste seg så raskt. Noen som skjønner at kundeservice er viktig.
    Må gratulerere med et ekstremt bra oppsett. Her har du fått(yeah right, "fått", dårlig ordvalg) helt sikkert et anlegg som låter meget bra.

Sitter selv med BW604 og tenker på overgang til ML. Er det noen mulighet for å få en demo en gang? Er i Vestfold minst en gang i mnd, så kunne vært artig å stukket innom en gang om det passet.
    Heisann. Selvfølgelig er det mulig, rommet begynner å dra seg til nå - så det er bare å sende pm når du føler for at det kunne passet deg, så kan det hende det er mulig at vi kan få til noe slikt B&W 604 er en helt rå høyttaler i prisklassen, har et par som står som bakhøyttalere nå(tidligere brukt som fronter), disse er helt råe. Nesten lei meg for at jeg har solgt dem:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Hadde omtrent samme problem som deg, eller dvs det kunne blitt et problem... Men som du selv har fått erfare har Lsound en kundeservice i toppklasse, faktisk den beste jeg har opplevd
    Nå har det vist seg i dag at Flageborg og Lassesen ikke rakk/klarte å få kontakt med hverandre i går kveld, og ettersom jeg har skjønt har Flageborg derfor reist uten sub, så da regner jeg ikke med det blir noe sub på meg med det første. Lassesen kunne sende ny sub i morgen, men slik fart det er på Tollpost Globe/DFDS her i Larvik, er den nok ikke her før nærmere neste helg evt. Dersom ikke noen gladnyheter skulle dukke opp i løpet av dagen i dag, får jeg høre med J om det er mulig å få hentet en sub, vet ikke om jeg orker å vente på transport enda en gang... Heldigvis er service'n topp fra han, og Flageborg stiller med meget gode tilbud gang på gang. Imponert over dem begge.:-D

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der er så kjipt, gleder seg til helga, stresser med å få produktet i huset og så er det noe som ikke funker. Men hvor blir det av Bilder Kid?? Kan ikke sitte med slikt utstyr uten å legge ut bilder av de?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Livet er hardt noen ganger, gledet meg veldig til denne helga, så:wink:

Har jobbet med frontveggen i over et døgn i strekk for å komme i mål til dette, begynner å bli veldig trøtt. Nå begynner jeg iallefall å bli veldig fornøyd med lyden og fronten i rommet. Resten av rommet skal få seg et malingsstrøk utover i uka, men bilder kommer selvfølgelig før dette. Desverre er kameraet mitt vekk til 16.00 tida i dag, så får ta noen etter dette..

Må vel bare finne meg i å ta en kjøretur til Arendal mest sannsynlig, for vet ikke om jeg har tolmodighet til å vente på Tollpost Globe/DFDS en gang til, da de sist gang hadde tenkt å ha sube'n min liggende på terminalen i fire dager, kun fem km. unna meg.

Ellers må jeg si at bildet i rommet mitt fikk enda en skikkelig løft ved å endre frontveggen slik jeg har gjort, meget fornøyd med resultatet.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De folka i larvik må være slakke ass. Selv fikk jeg min pb12plus/2 på ca 1 døgn. Den ble sendt fra lsound litt etter 12:00 på en mandag og rundt 4 dagen etter var sjaføren på døra.

Jeg bor på kløfta ca 10 min sør for gardermoen eller 20 min nord for oslo (med bil).

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terminalen i Larvik har det ikke travelt nei.... hørt at folk langt oppi Nord har opplevd å få varene tidligere enn oss her i Larvik. :-? Heldigvis lar det seg hente ut på terminalen, men det er jo litt kjedelig med så store ting, og når man i tillegg har betalt for å få den levert på døra:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært i Arendal i dag og hentet en ny sub hos Lsound. Flott og enkelt demorom er under veis der også!
    Nok om det, endelig ser det ut som ting fungerer. Såvidt koplet sub opp, men foreløpig virker det meget bra tror jeg.

Her er et litet midlertidig bilde av hvordan det ser ut nå:

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som du har noe spennende på gang her ja. Skulle ønske jeg hadde et dedikert rom som deg selv.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det!:wink:
    Regner med å fortsette videre på det kosmetiske i rommet i morgen. Har bedt om litt bistand fra en buddy, så da får jeg se om han dukker opp:wink: Selve frontrekken skal selvfølgelig få seg et ryddig rack igjen, men vil først finne ut hvor jeg skal beholde sub plassering. Mulig det blir en do-it-yourself rack i fronten etterhvert, da jeg har spessielle planer for hvordan det skal se ut. (Tror ikke jeg får kjøpt slik jeg ønsker, mulig det får bli en mellomløsning en periode).

Virker som integreringen av Plus/2 går meget bra, får den til å spille mye bedre enn jeg hadde trodd på musikk. Den lar seg faktisk temme, deilig å føle at jeg har makten over den - for den er hissig, når den bestemmer seg for det. Helt ekstrem på film.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner det å se meget bra ut hos deg kid, meeeget imponerende for en 17åring, kudos herfra, det er helt sikkert

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det er i Vestfold Naka-ene 'mine' har havnet... Håper du blir/er fornøyd. Selv solgte jeg dem til AKTO kun fordi de er store.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Nå begynner det å se meget bra ut hos deg kid, meeeget imponerende for en 17åring, kudos herfra, det er helt sikkert
    Takk for det:wink: Hyggelig med tilbakemeldinger.. Oppsettet ditt er ikke så værst det heller, godt musikkanlegg du har skaffet deg.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audiop
    Så det er i Vestfold Naka-ene 'mine' har havnet... Håper du blir/er fornøyd. Selv solgte jeg dem til AKTO kun fordi de er store.
    Hehe, de har nok havnet her. Godt utstyr må gå på rundgang, slik har det blitt idag:wink: Er veldig fornøyd, til elektrostater er dem meget imponerende. Prøvde dem på B&W 604 S3 første dagen jeg fikk dem, var rimelig rått det også. Har jo hatt en del trinn innom, men ingen som jeg liker like godt som Naka. Til og med MA måtte se seg slått, etter min musikksmak.

Ser du har valgt krell isteden, ikke et dumt valg det vel:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen starter jeg seriøst med kalibrering av svs'en, men etter en del musikkspilling og filmspilling i dag, lurer jeg litt på hvor drøyt jeg egentlig kan dra den? Gain står på 1/2, og ligger stort sett på minus sida fra Denon 3806 på gain. Har fått til en herlig integrering med frontene sånn det er i dag, men er litt usikker på hvor mye jeg tør å presse den for enda. Tips? :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld har det vist seg at strømmen ikke duger på rommet mitt, kursen takler rett og slett ikke alt utstyret jeg har nå - så får ikke brukt begge Nakamichi'ene enda:evil:

Rommet er gjort klart for 16 kurs etter sist oppussing, men gjenstår ny inntakskabel til huset og nye sikringer. Må se å få litt fortgang i dette tror jeg, for kan ikke ha det slik det er nå..:neutral:

Ellers føler jeg at integreringen av sub'en går mye bedre enn forventet. I morgen skal jeg prøve en siste mulig plassering, kun for å se hva jeg liker best:wink: Slik den står nå, har jeg ingen problemer med symmetri, noe jeg setter stor pris på. Iflg. flere, skal det være vanskeligere å peke på hvor sub står med nedovervendte basselementer. Men det gjenstår å se, mine ører er kresne på symmetri i lyden. :-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner problemet. Har min amp på en 16A kurs, men det står endel annet på den også, så når kondisene fyrer seg opp slår sikringene ut innimellom. På 10 ampere-kursen hjemme var det nesten dødfødt å få liv i den.

Lykke til med oppgraderingene dine på huset også

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kid; jeg har kjørt begge PA7, plus to stykk SVS, fem stk Oberon 6.1, en Denon 3806, og de aktive Vantagene på en 10 A C-automat. Dette har fungert fint... Bare skru de på med 10 sekunders mellomrom, så bør det fungere.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kid så treg sikring da? C er vel ikke standard i hus?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:

Jeg gjentar!

:shock:

:-D
    HOHO!!! Føler jeg hørte snakk om litt oppgraderinger. Men dette var vel ikke "litt"?! ML, SVS, Nakamichi:twisted:
    Gratulere kid! Tenker meg du sitter å smiler fra øre til øre!:-D

Ble helt satt ut jeg nå! Du er jo ikke eldre en meg en gang! Sykt moro!
    Ifølge de bildene dine ser dette vilt ut!

Nok en gang, gratulere!:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Kid; jeg har kjørt begge PA7, plus to stykk SVS, fem stk Oberon 6.1, en Denon 3806, og de aktive Vantagene på en 10 A C-automat. Dette har fungert fint... Bare skru de på med 10 sekunders mellomrom, så bør det fungere.
    Har snakket med trikkere på jobben i dag, så forhåpentligvis er det iallefall nytt sikringsskap, ny inntakskabel og dedikert 16A før jul iallefall. Midlertidig skal jeg få koblet meg inn på en annen kurs som tåler mer, noe som muligens blir gjort i løpet av uka. Kjekt med trikkere i samme bedrift. :-D

Side 19 av 26 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •