kid sitt lekerom! - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 26 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Inntrykkene vil mest sannsynlig bare ramle inn fra i morgen av. Takk for det, begynner endelig å nærme meg et mål jeg har lengtet lenge etter!:-Dops:

Kommer til å vurdere Stage nærmere i neste uke, da denne gir betraktelig mer enn hva Cinema klarte. Får se hva lommeboka kan klare i første omgang, ny kilde står også på ønskelisten. Ikke minst, ønsker jeg meg en mer respektabel cd-samling.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja se her.. virker som det ikke bare er meg de nye produktene renner inn døren til! Dette opsettet ditt kan jo ikke bli annet en bra. Du er på god vei til å kunne få utrolige lytte opplevelser hver gang du trykker på Play. En veldig bra oppløsning og luftighet og en hard og stramm bass som dundner til der den skal!

Ikke glem å ta bilder, du må dele dette med oss andre..!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, fabian. Loftet ditt begynner å komme seg nå det også:wink: Vedr. lytteopplevelsen, er den snart på et nivå jeg elsker, veldig fornøyd. Bilder kommer selvfølgelig om ikke altfor lenge, venter på litt materiale, maling, dør og lister. Skal prøve å få gjort en god innsats i helga hvis jeg skal være hjemme. Skjer det noe da, følger selvfølgelig informasjon her på avforum med:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg snakket med DFDS, og hørtes ikke ut som det var mulighet for levering av SVS Plus/2 før mandag:-| Gir opp transportselskaper...:twisted:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, sånt er så kjipt
    Har gitt opp de for lenge siden jeg, de ringte faktisk på hustelefonen vår pga at de ikke fant nummret, da sto det 3 plasser på eskene hvem det skulle til og hvor de skulle. Men de måtte ringe for de mente det ikke var noe navn noen plass.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med jeg prøver å få hentet den ut selv mot slutten av arbeidsdagen, orker ikke vente. :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal Plus/2 være i hus likevel. Tror det blir en del jobbing med rommet i helga, så mest sannsynlig blir det lite testing før de første dagene i neste uke. Men vi får se hvor mye jeg rekker, er hos siste kunden på jobb i dag, og regner med å reise rett hjem å begynne på rommet så fort jeg er ferdig her. Send bud på et par kompiser, som jeg håper er interessert å hjelpe meg litt, så kanskje det kan bli litt forgang i rommet. Gleder meg til å begynne!:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg ryddet hele lerretsveggen, samt fått inn SVS PB12 Plus/2. I dag (og i morra) blir det litt endringer i fronten av kinoen før jeg får testet alt det nye i samspill med hverandre. Nakamichi'ene står og varmer seg mens jeg holder på, slik at dem er klare for action så fort det er mulighet for det.

Bilder kommer så fort jeg er ferdig med veggen, noe som sikkert tar litt tid, da jeg er avhengi av hjelp som ikke dukker opp før seks tida, og selve jobben tar sikkert en del timer. Blir en lang natt uten søvn.. og helg.:-D

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg fikk min Plus/2 hadde de bare satt den utenfor uten så mye som å ringe på (jeg var hjemme) eller ringe på mobil (nummeret sto på pakkseddelen)...
    Bra det var oppholdsvær... Når jeg kom ut og så den måtte jeg ringe for å få hjelp til å få den opp trappa, og si fra at jeg kom for sent på jobb på ettermiddagen.
    Skjønner meg ikke helt på disse folka

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lite respekt for bedriftene med transport til privatpersoner, det er så ufattelig tregt og dårlig system, lite med informasjon er det også. Da jeg til slutt fikk tak i rette person, fikk jeg greie på at min Plus/2 stod på terminalen i Larvik, men at de ihvertfall ikke hadde tid til å kjøre den ut før mandag, kanskje tirsdag. Hvorfor kan de da ikke bare ringe, og fortelle dette? Og heller si at det er mulig å hente den, dersom det haster.

Jeg hentet min selv på terminalen i dag, noe jeg synes jeg er ganske kjedelig når man betaler frakt for å få den levert på døra. Ikke minst måtte jeg ta fri fra jobben for å rekke det. Men litt tåler jeg jo, for å redde helga, så skal vel ikke klage..... nå er det iallefall i hus :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg jobbet iherdig i over ett døgn med rommet, skulle til å kjøre første test nå, men........:cry: Fra SVS Plus/2 har jeg en skikkelig "skrangle lyd" i det bakerste elementet, høres nesten ut som en skrue som ligger oppa elementet og skrangler opp og ned.. Noen forslag til hva dette kan være? Krise!! Håper noen kan redde helga:roll: :evil: :cry:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen??

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke ta ut elementet å se inni kassen? Ellers er det vel ett stykk ferdig element. :cry: ( Jeg har ikke stor erfaring med svs, så det er andre som vet dette bedre enn meg)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder garantien ved åpning av kasse?

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å ha lest her på forumet at Lsound ordner opp om det er noe feil med subwoofer. Da der bare kan være en ledning eller lignene så er det bedre omdu finner det ut hjemme, enn at du må sende den tilbake til lsound. Jeg mener å huske at dette feilen har blitt forklart tidligere her på forumet og da var det elementet som var gåent, men er som sagt ikke mest inni disse, annent enn det jeg leser her og erfart selv.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med hyggelige Flageborg raskt på telefonen, ble foreslått å åpne den for å se om det lå noe løst eller lignende. Fant ut at jeg ikke er rette mannen for å gjøre dette, når jeg oppdaget at elementet (selvfølgelig) er limet.

Får vel vente å høre hva Jan Ove har å si... Stått på i over et døgn for å få frontveggen ferdig, så er det feil på et splitter nytt produkt. Knall gøy:-? Får vel bare finne frem pilsen.......:evil:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har det kommet svar fra både Lsound og Flageborg på nytt. Må bare igjen si at service'n levert fra Lsound er noe helt utenom det vanlige. Rett og slett nesten "gøy"(litt å ta i) å ha problemer med produkter, da alt av kundeservice er av første klasse. Har aldri følt meg "bedre behandlet", ved feil på kjøpte produkter, dette skal definitivt huskes på. All heder og ære til Lsound. Kommer garantert til å handle mer derfra i tiden fremover.

Dersom alt går som planlagt nå, kommer Flageborg innom her med ny subwoofer i morgen alt. Utrolig snilt av han å gjøre dette, setter stoor pris på dette suuupreee tilbudet av han8) Må være verdens greieste person, ikke minst er han dyktig(under 20hz:razz

Stor takk til Lsound, ikke minst Flageborg!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DET var service ja, både fra den og den andre. Bra det order seg for deg, kid

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glitrende at problemene løste seg så raskt. Noen som skjønner at kundeservice er viktig.
    Må gratulerere med et ekstremt bra oppsett. Her har du fått(yeah right, "fått", dårlig ordvalg) helt sikkert et anlegg som låter meget bra.

Sitter selv med BW604 og tenker på overgang til ML. Er det noen mulighet for å få en demo en gang? Er i Vestfold minst en gang i mnd, så kunne vært artig å stukket innom en gang om det passet.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Nå har det kommet svar fra både Lsound og Flageborg på nytt. Må bare igjen si at service'n levert fra Lsound er noe helt utenom det vanlige. Rett og slett nesten "gøy"(litt å ta i) å ha problemer med produkter, da alt av kundeservice er av første klasse. Har aldri følt meg "bedre behandlet", ved feil på kjøpte produkter, dette skal definitivt huskes på. All heder og ære til Lsound. Kommer garantert til å handle mer derfra i tiden fremover.

Dersom alt går som planlagt nå, kommer Flageborg innom her med ny subwoofer i morgen alt. Utrolig snilt av han å gjøre dette, setter stoor pris på dette suuupreee tilbudet av han8) Må være verdens greieste person, ikke minst er han dyktig(under 20hz:razz

Stor takk til Lsound, ikke minst Flageborg!
    Hadde omtrent samme problem som deg, eller dvs det kunne blitt et problem... Men som du selv har fått erfare har Lsound en kundeservice i toppklasse, faktisk den beste jeg har opplevd

Side 18 av 26 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •