kid sitt lekerom! - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 26 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 507
    Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der sa du noe. Hva skulle vi egentlig gjort uten avforum ? Da hadde det ikke vært mye til fellesskap...

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg har mer respekt for de med et skikkelig gjennomført rom, enn de med det dyreste utstyret. Rom forteller mer om entusiasmen enn prislappen etter min mening, selvfølgelig er det ofte en god kombinasjon - er man en skikkelig entusiast, har man ofte dyrere utstyr enn vanlig og
    Kunne ikke sagt det bedre selv Det er ikke de dyreste oppsettene som er mine favoritter her inne. Når man derimot kan se at folk har lagt sjela si i jobben, fra første tanke til siste skrue, blir jeg virkelig imponert

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Kunne ikke sagt det bedre selv Det er ikke de dyreste oppsettene som er mine favoritter her inne. Når man derimot kan se at folk har lagt sjela si i jobben, fra første tanke til siste skrue, blir jeg virkelig imponert
    Blir nesten religiøs:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg gjort min siste invistering på en god stund, begge Nakamichi'ne til Atle(akto). Da er det på tide å roe seg ned, da jeg kunne fått en fin bil og litt til for pengene som er brukt siden sist Søndag.

Finnes det medisin for dette?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det medisin for dette?
    Du får spørre Majesty hva han tok :-D

Grattis nok en gang! Mye som velter inn hos deg mot helga nå, både 2xNaka og en liten svs...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock: hmmm har du penger til konjak nå da Jeg syntes det er helt rått att du som er ikke så gammel satser så friskt som du gjør...Det står det faktisk respekt av.. Får håpe att du får en fin tid fremmover og att du ikke går lei som m.......y. Kos deg !

Nå logg av nå og kom ikke tilbake før sommeren igjen :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Du får spørre Majesty hva han tok :-D
    Spørs om det var han som tok noe da, eller om interessen tok han isteden. Regner med han kommer svakt tilbake snart, han har iallefall vært nokså interessert i mine kjøp over msn. Så virker ikke som han har lagt hifi helt på hylla, men vi får se.. Han har vel endelig skjønt at øl kan drekkes og:-D

Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Grattis nok en gang! Mye som velter inn hos deg mot helga nå, både 2xNaka og en liten svs...
    Takk for det, tror jeg får sette en hengelås på lommeboka og knekke bank kortet, så det tar litt tid å få nytt igjen etc. Enkleste måten å begrense seg selv på, dessuten sender DnB ut nye kort gratis!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    :shock: hmmm har du penger til konjak nå da Jeg syntes det er helt rått att du som er ikke så gammel satser så friskt som du gjør...Det står det faktisk respekt av.. Får håpe att du får en fin tid fremmover og att du ikke går lei som m.......y. Kos deg !

Nå logg av nå og kom ikke tilbake før sommeren igjen :-D
    Takk for en super hyggelig kommentar. Går lei gjør jeg neppe, største begrensningen blir vel innkjøp bare. Nærmer meg en lyd jeg kun drømte om når hobbyen startet, så dette er bare kjempe gøy. FoN fra avforum er innom en tur å beskuer nye høyttalere nå også, kjøperen av mine B&W 604 S3. Han holder på å bygge et veldig fint kinorom, finere enn mitt - så spennende at han er så ivrig. Sitter bare å uffer seg med å bli ferdig hjemme

Cognac skal drekkes i små(og store mengder), så får klare meg med et litet eller to små glass til helga - for det å tømme hele flaska i løpet av helga har jeg langt ifra råd til! Takk

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med 2 kanonforsterkere og en "match made in heaven" Kan jo på en måte si at jeg veit hvor bra det låter

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med enda en knall oppgradering

Men husk på det når du tenker på pengene du kunne brukt til bil:
    -Du vil mest sansynlig få mye mer glede utav hjemmekinoen ift bil.
    -Sjansen for bøter er betraktelig mindre.

Da er jo valget enkelt

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jiiisees!!!

Fyameg, her har det skjedd saker og ting ja!
    Jeg bøyer meg i støvet, bukker og neier og snurrer meg rundt.
    Halleluja!!!!!!!!
    Ja, nå er det vel brød og vann som gjelder noen måneder fremover for deg Kid:-D
    Gratulerer så utrolig mye. Kan tenke meg at du er i lydnirvana nå, og for H....... slike investeringer fortjener en hel flaske cognac

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Grattis med 2 kanonforsterkere og en "match made in heaven" Kan jo på en måte si at jeg veit hvor bra det låter
    Du har vel nesten flere lyttetimer enn meg på Martin Logan, men tar deg nok raskt igjen nå. Hva kan jeg si? Er rimelig hekta nå. Martin Logan, Nakamichi og PB12 Plus/2. Stor oppgradering på altfor kort tid, men får late som jeg aldri hadde de pengene uansett, så føles det ikke så ille..? Bruker ufattelig mange timer forran dette utstyret, så burde vel bare se på det som en fornuftig invistering:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Grattis med enda en knall oppgradering

Men husk på det når du tenker på pengene du kunne brukt til bil:
    -Du vil mest sansynlig få mye mer glede utav hjemmekinoen ift bil.
    -Sjansen for bøter er betraktelig mindre.

Da er jo valget enkelt
    Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe Audi TT som første bil, men får klare meg med arbeidsbil i starten og heller gå for TT utover våren hvis det lar seg gjøre. Bøter har jeg desverre erfaring med, og ja, nå har jeg iallefall en mulighet til å ikke miste lappen med det første. En veldig artig kommentar iallefall! Haha

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Fyameg, her har det skjedd saker og ting ja!
    Jeg bøyer meg i støvet, bukker og neier og snurrer meg rundt.
    Halleluja!!!!!!!!
    Ja, nå er det vel brød og vann som gjelder noen måneder fremover for deg Kid:-D
    Gratulerer så utrolig mye. Kan tenke meg at du er i lydnirvana nå, og for H....... slike investeringer fortjener en hel flaske cognac
    Takk for det!
    Dette er et ufattelig morsomt oppsett å ha i min alder, har vel noe godt å se tilbake på senere i livet også. Regner ikke med at utviklinging av mitt utstyr kommer til å stoppe med det første, hele tiden noe som frister. Nå skal det nytes, og hentes mest mulig ut av det utstyret jeg har til rådighet. Ikke minst, skal jeg etterhvert kose meg med mer "små oppgraderinger" som cd-spiller etc..

:-D

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye med oppgraderingene, kid! Anlegget ditt begynner virkelig å ta form nå. Får selv et par Vista jeg skal prøvekjøre om en ukes tid, og må si jeg gleder meg veldig.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk:-D
    Vista er ikke et dumt valg, synes det hadde vært gøy å sett noen Summit her på forumet etterhvert. Den tid, den sorg. Regner med Atle blir førstemann(?)

Hva slags elektronikk har du tenkt å teste Vista med?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med Atle blir førstemann(?)
    Sorry Mac, Viking her på forumet kom nok først på den saken..... :-)

Nok en gang; GRATULERER!!

Rimelig heftig at du kun er 17 år og sitter med dette anlegget. Men du er jo "voksen" for alderen i og med at du nyter cognac, og lytter til jazz. Litt mer enn hva jeg gjorde i en alder av 17.

Vista, Nakamichi og SVS. "I know the feeling"....

Gratulerer igjen, og jeg tar meg gjerne en tur innom deg når jeg befinner meg i Vestfold. Er jo snart Horten-messe, kanskje slå flere fluer i ett smekk??

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe Audi TT som første bil, men får klare meg med arbeidsbil i starten og heller gå for TT utover våren hvis det lar seg gjøre. Bøter har jeg desverre erfaring med, og ja, nå har jeg iallefall en mulighet til å ikke miste lappen med det første. En veldig artig kommentar iallefall! Haha
    Audi TT?! driter du penger ?! . hehe. T.o.m. jeg som syns jeg tjener relativt mye syns jo en Passat er dyr å ha med å gjøre .

Flott anlegg du har begynt å få nå . neste, nye preamp kanskje? .

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva slags elektronikk har du tenkt å teste Vista med?
    Det blir hvertfall på Oberon 6.1, samt muligens en Advance Acoustic forsterker eller to om ting går som planlagt. Det har jo tidligere vært rapportert om ikke fullt så god klaff med Oberon og Vantage, bl.a. grunnet litt krasj med den innebygde forsterkeren som sitter i ML. Dette blir nok ikke noe problem med Vista, men om det passer klangmessig gjenstår jo å se.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når er Horten messen i år, Anfield?

Det lar seg sikkert ordne! Kunne tenkt meg bort dit selv, mulig å slå følge/sitte på evt? Rommet er ikke mye representabelt slik det er i dag, men kan jo hende jeg rekker å få litt skikk på det innen den tid..? Selvfølgelig velkommen uansett:-D

Gleder meg mest til å få PB12 Plus/2 i hus, så jeg får satt meg litt ned for å få integrert den på en fornuftig måte. På sikt skal jeg ha en til, men det vil ikke bli med det første. Er fullstendig avhengi av symmetrisk lydbilde for å bli fornøyd, og det har jeg bestandig hatt problemer med ved kun en sub i hjørne. Skal bli spennende å få koblet opp Nakamichi også, for å se om mine ører er gode nok til å høre store forskjeller. Har vondt for å tro at jeg har behov for begge, men kunne ikke la disse gå fra meg. Så prøver begge i et oppsett en stund, så en av dem - og, føler jeg meg tilfreds med en av dem, blir det evt. salg eller bruk til andre høyttalere.

Med tid og stunder må jeg få meg et hus og, og da blir jo selvfølgelig dedikert rom første prioritering.. deretter et rent hifi stue oppsett. Kan være utstyr som er greit å ha med seg:wink:

Side 16 av 26 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •