kid sitt lekerom! - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hehe, et vanlig luksusproblem det... når anlegget plutselig klarer å skille gode innspillinger fra dritt.

Når du mener god forskjell på brente CD`er, går jeg utifra at du har innspillinger gjort av middels MP3 låter..... eller? En ren kopi skal ikke være noe annerledes enn orginalen. Har faktisk kjøpt låter på allofmp3 i 320kbps for så å brenne de, og lydkvaliteten stod ikke tilbake for orginalen....

Flotte høyttalere du har fått deg. Vurderte faktisk ML selv. Herlig når ting låter bra fra første stund, og man enda ikke har kalibrert og tunet.
    Har cd'er brent ut fra MP3'er med "god lydkvalitet", altså ikke de man finner everywhere. Men det skal det bli fullstendig slutt på nå!

Takk for det, er strålende fornøyd så langt. Disse høyttalerene kommer til å bli stående lenge, for nå er målet å hente mest mulig ut av oppsettet og høyttalerene. Dessuten er høyttalere det værste å bytte ut, men kanskje det som gir størst forandring også. Skummelt å nevne det igjen, men drømmen min er B&W 802D, men som jeg har lært av Akto, har man drømmehøyttaleren - hva kan man da glede seg til(?). Og sånn det er i dag, skjønner jeg ikke hva jeg skal med noe bedre. Stort, bredt glis fra sofaen.

Burde dratt rett på jobb nå jeg, for å få dekt opp noe av alt dette utstyret. SVS Plus/2 var planlagt å kjøpe etter effektforsterkere. Men får prøve å ta to ting på en gang, og heller leve på vann og brød et par måneder.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Gratulerer så mye.. Dette er jo helt utrolig bra.. Har fulgt med en stund, men aldri skrevet noe! Blir morsomt å følge utviklingen videre. jeg får mer og mer sansen for ML selv og tenker jeg kommer til å ha det en gang i fremtiden! Stå på videre!
    Hyggelig at du følger med fabian, har et litet øye til loftet ditt i smug jeg og, et spennende prosjekt du har der - med garantert et godt resultat. Var det på det loftet du hadde CV den gangen, med teppe på gulvet?

Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Må nesten gratulere med subkjøp også da! :-D
    Tuuuusen takk, kan nesten ikke vente. Håper transporten fra lsound er rask. Har iallefall vært ufattelig god service derfra, så det bekymrer jeg meg ikke for..

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Men får prøve å ta to ting på en gang, og heller leve på vann og brød et par måneder.
    Eller enda bedre, leve på luft og kjærlighet nå som du har noen fantastiske høyttalere å være glad i

NB! Gjesterommet står klart det. Bare å gjøre en avtale Er ikke noen Cognac-mann selv, men jeg skal sørge for å ha kamferdropsene og rullatoren klar så vi "gamlinger" greier oss

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lsound sendte min avgårde dagen etter jeg bestilte den, så får du sette din lit til at transportselskapet også gjør jobben sin...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Eller enda bedre, leve på luft og kjærlighet nå som du har noen fantastiske høyttalere å være glad i

NB! Gjesterommet står klart det. Bare å gjøre en avtale Er ikke noen Cognac-mann selv, men jeg skal sørge for å ha kamferdropsene og rullatoren klar så vi "gamlinger" greier oss
    Haha, sant nok:wink:

Høres veldig bra ut, vi får komme tilbake til en dato det passer senere. Skal bli veldig morsomt iallefall, veldig gøy med miljøet som er blandt lyd&bilde-entusiaster, man føler seg hele tiden velkommen. Gleder meg allerede!:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ........så får du sette din lit til at transportselskapet også gjør jobben sin...
    Det var det da.........:evil:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan ihvertfall trøste deg med at begge gangene jeg har handlet hos Lsound har varen kommet innen 1 virkedag etter at den ble bestilt

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det håp før helga, skal ikke jeg klage. Nesten best det kommer torsdag-fredag, for kommer det før - ender det med fri fra jobben, for jeg kommer meg ikke opp av sofaen. Og, da blir det lite penger til HiFi. Men jeg håper virkelig det er en liten mulighet før helga, bor jo ikke så alt for langt unna lsound heller.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har cd'er brent ut fra MP3'er med "god lydkvalitet", altså ikke de man finner everywhere. Men det skal det bli fullstendig slutt på nå!

Takk for det, er strålende fornøyd så langt. Disse høyttalerene kommer til å bli stående lenge, for nå er målet å hente mest mulig ut av oppsettet og høyttalerene. Dessuten er høyttalere det værste å bytte ut, men kanskje det som gir størst forandring også. Skummelt å nevne det igjen, men drømmen min er B&W 802D, men som jeg har lært av Akto, har man drømmehøyttaleren - hva kan man da glede seg til(?). Og sånn det er i dag, skjønner jeg ikke hva jeg skal med noe bedre. Stort, bredt glis fra sofaen.
    Drømmen kan fort bli forandret når man plutselig står med pengene i hånden og skal velge. Da begynner man plutselig å høre på flere alternativer, og det som i alle år kanskje virket best, er kanskje ikke det alternativet som passer "smaken" best allikevel.. Har også hatt 802D som en langsiktig drøm... Nå er jeg jammen ikke sikker på om ikke Alto Utopia (eller kanskje noe annet) hadde blitt det foretrukne valget om kontoen var full.... Jaja, litt "bekymringer" skal man jo ha også....
    Burde dratt rett på jobb nå jeg, for å få dekt opp noe av alt dette utstyret. SVS Plus/2 var planlagt å kjøpe etter effektforsterkere. Men får prøve å ta to ting på en gang, og heller leve på vann og brød et par måneder.
    Kjøp først og ta bekymringene senere... ! Vann og brød har ikke tatt livet av noen....

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drømmen kan fort bli forandret når man plutselig står med pengene i hånden og skal velge. Da begynner man plutselig å høre på flere alternativer, og det som i alle år kanskje virket best, er kanskje ikke det alternativet som passer "smaken" best allikevel.. Har også hatt 802D som en langsiktig drøm... Nå er jeg jammen ikke sikker på om ikke Alto Utopia (eller kanskje noe annet) hadde blitt det foretrukne valget om kontoen var full.... Jaja, litt "bekymringer" skal man jo ha også....
    Hehe, sant nok. For et år siden var Helicon drømmen, men etter mange demoer passet den ikke meg i det hele tatt. Men får holde meg der jeg er i dag, for er så fornøyd. Martin Logan i sammarbeid med en integrert SVS PB12 Plus/2 er helt fantastiskt, så det blir nok gøy. Mye kalibrering fremover, så fort alt er i hus og rommet ferdig:wink:

Kjøp først og ta bekymringene senere... ! Vann og brød har ikke tatt livet av noen....
    Det er helt sant:-D

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg trodde EC var drepen på ML. Noe med at de ikke liker ohm`en...?
    Skal være stabil på 0,5 ohm disse.... men mulig det er noe anna som gjør utslaget.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Martin Logan i sammarbeid med en integrert SVS PB12 Plus/2 er helt fantastiskt...
    Kunne ikke sagt det bedre selv.... :-D ;-)

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare "bassdelen" som er forskjell på Vista og Vantage forresten, at panelene er like og like store?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare "bassdelen" som er forskjell på Vista og Vantage forresten, at panelene er like og like store?
    Selve Xstat-panelet er identisk på Vista og Vantage. Vista har ikke innebygget forsterker til basselementet, og delefrekvensen er littegrann forskjellig.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Olav anbefalte meg faktisk Vista kontra Vantage i min situasjon, hvis jeg forstod meg rett på han, mente han at det ikke var noen hensikt med "dypbassen" i Vantage hvis man uansett skal integrere en sub, dessuten tror jeg vi i fellesskap synes det var mer å hente ved å kunne legge hele 15.000 mer i elektronikk som man "sparer" kontra Vantage. Så mye penger i tillegg til budsjett på 12.000 forsterkeri å kilde hadde jeg aldri hatt råd til dersom jeg hadde gått for Vantage som planlagt.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig at du følger med fabian, har et litet øye til loftet ditt i smug jeg og, et spennende prosjekt du har der - med garantert et godt resultat. Var det på det loftet du hadde CV den gangen, med teppe på gulvet?

Tuuuusen takk, kan nesten ikke vente. Håper transporten fra lsound er rask. Har iallefall vært ufattelig god service derfra, så det bekymrer jeg meg ikke for..
    Takk for det.. Det er det samme rommet som CV'ene var i, og jeg regner med at innen helgen kommer er det klart for innredning og oppkobling, så det blir morro.. Det er jo i en helt annen klasse en ditt rom, men jeg tror ikke det er så mye annet jeg kunne ha gjort!

Da jeg bestilte min sub fra Lsound så kom den 2 dager senere!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har mer respekt for de med et skikkelig gjennomført rom, enn de med det dyreste utstyret. Rom forteller mer om entusiasmen enn prislappen etter min mening, selvfølgelig er det ofte en god kombinasjon - er man en skikkelig entusiast, har man ofte dyrere utstyr enn vanlig og.

Rommet ditt ser ut som har fått en kjempe god start, og gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet møblert og klar for "Play-knappen" på fjernkontrollen.. Stå på! :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christianrr
    Får vel bare si det én gang til. DÆVEN så sexy det ble. Er så misunnelig at jeg ikke har ord for det. Igrunnen hadde vært sinnsvakt morro en med kort demo neste gang jeg er i Sandefjord? Du bodde i Larvik, sant?
    Hei, og takk for det.
    Jeg bor i Larvik ja, og nå nærmer det seg drastiskt bil lappen. Så da er det bare å si ifra, så kan jeg komme å hente deg. Tar litt tid før rommet er ferdig da, men regner ikke med du skal til Sandefjord de første dagene/ukene. :-D

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og takk for det.
    Jeg bor i Larvik ja, og nå nærmer det seg drastiskt bil lappen. Så da er det bare å si ifra, så kan jeg komme å hente deg. Tar litt tid før rommet er ferdig da, men regner ikke med du skal til Sandefjord de første dagene/ukene. :-D
    Hjertelig takk, en demo hadde vært helt ultraknall. Da slår jeg 2 fluer i én smekk, har nemlig aldri (ops hørt en SVS før.. aprapos - grattis forresten! Men dæven for en service! Henting og greier. Skal ikke til hytta de nærmeste ukene nei, men skal PM'e deg når den tid kommer. Prææækast

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du definitivt gått glipp av noe stort! Ikke minst, fellesskapet ved denne hobbyen er jo alfa-o-mega.. :-D

Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •