kid sitt lekerom! - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 507
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Da sitter jeg hjemme med splitter ny projektor, lerret, hdmi kabel og dvd spiller.
    Grattis Kid, med kongeprosjektor :grin: Det blir vel DV-7600 på deg også etterhvert :wink:

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da sitter jeg hjemme med splitter ny projektor, lerret, hdmi kabel og dvd spiller. Første dvd'en som blir spilt er din Marantz, takk så mye. Utrolig flott demo disc.

Setter virkelig stor pris på denne:wink:

Til informasjon, trodde jeg ikke jeg ville få så gode bilder hjemme de nærmeste tre-fire åra som tx-200 gir meg i hd. Utrolig imponert!! (Jeg klarer heldigvis ikke finne en eneste svakhet enda)

Flott demo på Frogner i dag.

*Glad gutt*
    Gratulerer, fikk lyst på prosjektor jeg også nå...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De brettemerkene du ser vil forsvinne av seg selv i løpet av en uke eller to. Ingen grunn til panikk...;-)

Når det gjelder feste av duken, skal det holde å feste strikkene på "knotten på ramma", igjennom hullet i duken som har stanga "tredd igjennom seg fra siden" og opp på "knotten" igjen. Pass på å bruke like mange festepunkter som det er hull i lerretet, hvis ikke blir det slakk noen steder.

Dårlig forklart, men håper du tog an....;-)

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe

Da har jeg gjort riktig, og alt skal være godt strammet bak. Da satser jeg på at det forsvinner med tiden, takk skal du ha:wink:

Til informasjon, så fungerer 10m HDMI fra RealCable utmerket med Denon 1920.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til informasjon, så fungerer 10m HDMI fra RealCable utmerket med Denon 1920.
    Har heller aldri vært i tvil om det, problemene har først og fremst vært med xx10-dellene. ;-)

Godt du er fornøyd med både lyd og bilde for tiden. La oss håpe det varer....:razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, det var det da.. Skal iallefall klare meg ut kvelden, hehe. Er kjempe fornøyd akkurat nå, deilig å endelig ha denne "go`følelsen" både med lyd, rom og bilde. :wink:

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nytt utstyr Kid! :grin: Har også nettopp fått TX'en og den imponerer meg med veldig bra bildekvalitet. Hadde AE900 før og den kan ikke måle seg med Hitachi'n. Det er forøvrig helt ok å se fotball-VM på storskjerm nå som jeg har TX'en!:-P
    Da er det bare å glede seg til besøk hos akto på torsdag - jeg tror det blir j... bra jeg! :grin:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk:wink:

Den imponerer stort!
    Gleder meg veldig til besøket hos akto jeg også, skal bli morsomt å se kinoen, samt oppleve herligheten av komponenter han har - ikke minst kanskje bli litt kjent med et par nye mennesker:wink: Elektrostater er vel det jeg ser mest frem til å høre på.

Atle virker også veldig hyggelig og morsom, så får håpe det blir kjempe bra!(Mest sannsynlig)

Gleder meg!

Sitter å ser på King Kong nå, alt er helt knall utenom x-antall dårlige og overdrivi scener. Men det hører vel litt med i en slik film! Deilig å ha et bilde man er strålende fornøyd med, smiler konstant!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt "Hjemmekino" abn. m/ Domino, som det reklameres med her på forumet. Men det er vel en to ukers tid siden jeg bestilte det, noen som vet når jeg får bladet i posten?(Sender dem ikke ut denne månedens blad?!)

Hadde vært kjekt med noe lesestoff snart..... har ikke fått noen ordrebekreftelse på epost av dem, synes det var litt rart at det ikke var rutine men? :wink:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt "Hjemmekino" abn. m/ Domino, som det reklameres med her på forumet. Men det er vel en to ukers tid siden jeg bestilte det, noen som vet når jeg får bladet i posten?(Sender dem ikke ut denne månedens blad?!)

Hadde vært kjekt med noe lesestoff snart..... har ikke fått noen ordrebekreftelse på epost av dem, synes det var litt rart at det ikke var rutine men? :wink:
    Hei. Jeg fikk heller ingen bekreftelse da jeg bestilte mitt abb for noen mnd siden, men det dukket da opp i posten ettehvert. Du får bare smøre deg med tålmodighet...

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt "Hjemmekino" abn. m/ Domino, som det reklameres med her på forumet. :wink:
    Elendig B-film forresten.... :?

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Elendig B-film forresten.... :?
    Enig der, men fortsatt kanonpris ;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, må vel bare smøre meg med tolmodighet..

Mulig filmen er elendig, men siden jeg hadde den andre, ble valget enkelt når man kun hadde valget mellom de to. Bladet jeg er ute etter:wink:

En annen trist nyhet er jo at lsound ikke får inn Plus/2 i den fargen jeg ønsker før i August. Så vi får se hva som skjer fremover.... den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves - mener noen?

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, sendte pm om sal av utstyr. Håper på svar

Mvh Henrik

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    Ikkje for å vere brysam, men på norsk heiter det "kids heimekino" ikkje "kid's". Apostrof skal svært sjeldsynt brukes på norsk, og det er berre ved særsynte unntak det vert teken i bruk.

Elles gratulere med ein fin heimekino :grin:
    Dette er qoute fra 1. side av tråden, men kunne ikke dy meg...
    Apostrofen er på alle brukerene - inkludert din. Liten språkfeil fra AVforums del. Ved bruk av genetiv kan man også bruke "sin". Per sin hjemmekino.
    5'er i norsk Yeeeeeah

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bestillte også abonnement på Hjemmekino for noen uker siden og mitt blad kom i dag Men uten DVD - den kommer først etter man har betalt tror jeg. Fikk heller ingen ordrebekreftelse. Er eksisterende abonnent av Lyd&Bilde, men er så dritt lei av å lese om Digital Kameraer, GPSer og annet møkk. Men de har jo noe bra da, så sier ikke opp

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christianrr
    Dette er qoute fra 1. side av tråden, men kunne ikke dy meg...
    Apostrofen er på alle brukerene - inkludert din. Liten språkfeil fra AVforums del. Ved bruk av genetiv kan man også bruke "sin". Per sin hjemmekino.
    5'er i norsk Yeeeeeah
    Hehe, ja eg er klar over at det er ein feil frå AVforum. Noko som også blir oppklara to innlegg seinere.

Apostrofen er på alle brukerene - inkludert din.
    Tja, det er vel ikkje heilt korrekt, sidan eg endå ikkje har nokon eigen heimekino, eller tråd om heimekinoen min for den del.

5'er i norsk Yeeeeeah
    Velkommen i klubben 8)

Eg trur det får halde med tullsnakk for i dag. Vi må tross alt ikkje øydeleggje kid's tråd :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte også abonnement på Hjemmekino for noen uker siden og mitt blad kom i dag Men uten DVD - den kommer først etter man har betalt tror jeg. Fikk heller ingen ordrebekreftelse. Er eksisterende abonnent av Lyd&Bilde, men er så dritt lei av å lese om Digital Kameraer, GPSer og annet møkk. Men de har jo noe bra da, så sier ikke opp
    Bladet dukket opp i går, endelig, riktignok et nummer jeg allerede hadde kjøpt. Da får jeg satse på at en faktura også kommer fortløpende? Slik at jeg får den ventende filmen i løpet av sommeren i det minste?? Synes det er litt treg behandling, men ellers topp.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lerretet har fortsatt merker etter brettene ved pakkingen, de fleste her mente at dette ville forsvinne i løpet av en uke eller to, dette har ikke skjedd. Får heller ikke hårføner trikset til å fungere noe særlig...?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å leker litt med HTPC'en, bruker VLC for tiden. Noen "settings" på videosiden som anbefales/er et "must"?

:wink:

Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •