kid sitt lekerom! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 26 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 507
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JgR
    Grattis.
    Du hadde jo PB-10 i 3 dager før du la den ut for salg. Det MÅ jo være ny rekord.;-) Men vet jo for all del av værre tilfeller, (No affence, Majesty)
    Haha, det er ikke noe stort behov for meg å måtte selge den. Kun dersom interessen er der, grunnen er vel at man fort blit bitt av basillen, samt jeg er sugen på både større fronter og Plus/2:wink:

SVS er det beste jeg har hørt til prisen, uten tvil..:wink:
    Jeg har vel ikke tatt av like mye som Majesty, men synes det er fint folk bytter utstyr raskt, så blir det jo godbiter til oss andre også :wink:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger ett par fete jmlab 926 ute på avtorget nå, de i kombo med svs er jo kjempebra. :grin:

Viste forresten ikke att du hadde egen nettadresse :roll: www.kid.no ;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, derfor jeg har råd til litt lyd(www.kid.no)! :wink:
    Har lagt merke til dem, men 936 frister litt mer.. men holder alle dører åpne, alt er interessant og morsomt å prøve!

Kunne egentlig tenkt meg en Plus/2 fra SVS.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er PB10 solgt til en hyggelig kar her på forumet.. :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VURDERES SOLGT:

• Denon 3806
    • B&W 604 S3
    • B&W 600 S3
    • B&W LCR 600 S3
    • SVS PB10-ISD (Solgt!)
    • Tara Labs Helix 6 (Solgt!)
    • Midgard Audio Oberon 6.1 (Usikker)

Frister noe av dette? Ta kontakt på pm/epost.. Har fått lukta litt på dyrere fronthøytalere, og ser ut som dette blir prioritert i sommer, så får jeg utvide med surround igjen når økonomien en gang tillater det. Utstyret er under 3 måneder gammelt med embalasje og kvittering. Kan selvfølgelig sendes.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at tx-200 er i hus i morgen/onsdag. Må gjøre noen endringer i rommet, samt få meg en ny dvd spiller før jeg pakker den opp med stor glede:wink:

Jeg sliter litt med valget av dvd spiller samt kabelvalg. HDMI med store strekk er vel ikke helt optimalt, kunne tenkt meg noe rundt 10m og helst til under tusenlappen som fungerer uten synlig tap. Dette er vel litt vanskelig for dere å komme med forslag på, da kilden foreløpig er ukjent. Men regner med den blir en Denon, forhåpentligvis 3910 :wink:

Regner med det ikke er supersmart å gå innom recieveren, selvom dette hadde vært kjekt? Forslag mottas med stor takk, vil helst få lagt det meste inn under bestilling slik at jeg kan være i mål rundt helga!

Takk!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg regner med at tx-200 er i hus i morgen/onsdag. Må gjøre noen endringer i rommet, samt få meg en ny dvd spiller før jeg pakker den opp med stor glede:wink:

Jeg sliter litt med valget av dvd spiller samt kabelvalg. HDMI med store strekk er vel ikke helt optimalt, kunne tenkt meg noe rundt 10m og helst til under tusenlappen som fungerer uten synlig tap. Dette er vel litt vanskelig for dere å komme med forslag på, da kilden foreløpig er ukjent. Men regner med den blir en Denon, forhåpentligvis 3910 :wink:

Regner med det ikke er supersmart å gå innom recieveren, selvom dette hadde vært kjekt? Forslag mottas med stor takk, vil helst få lagt det meste inn under bestilling slik at jeg kan være i mål rundt helga!

Takk!
    Hvordan vil Denon sine <yngre> modeller være kontra 3910 når det gjelder digitalt bilde? Er det noen som har en Denon spiller med hdmi i sølv finish til salgs, er det bare å slenge inn en pm, så ordner vi overføring av penger :wink:

Noen som ønsker å hjelpe til i kabelverdenen?

Alle modellene er interessante, inkludert 3910. Strekker meg ikke over 6500 + evt. frakt. Embalasje og kvittering bør være i orden.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Kid! Sliter med samme HDMI dilemma som deg. Hvis feriepenger kommer som planlagt blir det pj på meg også neste uke og jeg må også ty til 10m kabelstrekk på hdmi. Har lest i en annen tråd at Real Cable sin HDMI skal funke bra på 10m. Den koster 1049,- for for 10m lengde. Hvis jeg får testa kabel før deg skal du ihvertfall få en tilbakemelding, håper du gjør det samme om du er først :wink: Du kan jo alltids kjøpe deg en gefen fiberoptisk hdmi til 4000,- for 15 meter. Eneste HDMI som kan overføre 1080p inntil 100 meter...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt drivhus der pengene vokste så...:wink:
    Jeg regner med å ha det meste klart rundt helgen, så kommer selvfølgelig med en tilbakemelding så sant jeg er først ute. Det som irreterer meg mest av alt, er at jeg vet hvor utrolig god profitt forhandlerene har på kabler. Huff.

Men som vanlig mann/gutt i gata, må jeg vel bare leve med det. Tar en tur på klubben for å se om jeg kan få bakt inn en kabel i et evt. nytt kjøp av dvd spiller først tenker jeg:wink: Droppet å bake noe inn i projektor kjøpet, selvom det sikkert var dumt - men siden jeg ikke viste hva slags kilde det skulle bli, tenkte jeg det var best å vente.

Noen som har prøvd/hørt rykter om Argon sin hdmi kabel?
    Noen som har prøvd/hørt rykter om Bandbridge ProfiGold hdmi kabel?

Takk for tilbakemelding, Marantz! : )

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er en mail sendt, så forhåpentligvis får jeg med en ti meter fra Real Cable i Evolution serien. Da gjenstår dvd-spiller......

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder Denons 2910/3910 og overføring fra HDMI er jo dette omtalt tidligere som ikke optimalt. Utsignalet på HDMI-utgangen på disse spillerne er noe svakt, så det kan fort skje at signalet ikke kommer gjennom et 10 meters strekk. Dette erfarte jeg selv med min 2910. Fordelen er at disse har både DVI og HDMI, og ved bruk av DVI-utgangen gikk det som smurt.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, Anfield!:wink:

Nå har jeg en 10m HDMI på tur hjem også, så nå får jeg bare se meg om etter en dvd spiller. Marantz som du tydeligvis var veldig fornøyd med, kunne vært interessant så sant jeg fant en brukt - men vi får se hva de nærmeste dagene kan bringe:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gledelig nyhet i dag, trodde jeg..:wink:
    Skulle hente projektor, lerret og diverse ekstra utstyr 20:30 på posten, hadde nøyaktig 15.200 kroner på konto, samt noen tusingser i lommeboka. Blid og fornøyd, tuslet jeg inn - den snille/slemme damen bak disken, fant fram sakene, og idet jeg skulle betale; "Nei, det går ikke å betale noe med kort og resten kontant - enten må du betale alt kontant eller alt med kort." Ahh, great! Ikke får jeg tatt ut 15.200 i minibanken, heller ikke får jeg satt inn mine resterende tusenlapper i lommeboka på kortet.

Jaja, et bredt smil fra damen bak disken, da får du nok vente til i morgen:wink:

Herlig!
    Hva slags kundeservice/betalingsmuligheter er dette da? Vi lever jo tross alt i en moderne verden, fatter ikke problemet med å betale noe kontant og noe med kort? Fungerer overalt ellers?? Blir bare en større og større post-hater for hver gang jeg bruker dem.

En ting til, måtte se på lageret for å finne dem, hvorfor liker posten å sette esker på hodet, spessielt dem det står forsiktig på? ........................ :-?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo merkelig da, ikke spesielt kundevennelig :???: men du får den jo til helgen Ang post og esker så får de rimelig bra med juling under sortering og transport så tror att det att den sto på hodet ikke er så farlig.

Ang marantz så kan jeg bare annbefale denne, har nettop fått min nå og det er en helt annen verden nå enn hva 1920 eller 2910 kan fremvise.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Been there, done that Vet det har vært noen begrensninger med betalingsmåtene på Posten sitt system tidligere, så det er godt mulig det fortsatt er et problem. Enten det, eller rett og slett inkompetanse hos den ansatte du snakket med. Surt. Havnet i akkurat samme situasjon når jeg skulle hente min projektor for et par år siden

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, jeg lider ingen nød. Blir ikke oppkobling før etter Frogner besøket på Lørdag uansett, aller helst skal jeg ha finni meg en dvd spiller/midlertidig dvd spiller med hdmi innen den tid også. Var riktignok ikke min pakke som stod på hodet, men tenkte på alle pakkene gennerelt står på huet eller på siden - spessielt dem merket med "Denne side opp" eller "Forsiktig".

Synes Posten har dårlige rutiner, inkludert dårlige betalingsløsninger.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er tx-200, lerret, hdmi kabel, dve og ny midlertidig dvd spiller i hus. Det ble en Denon 1920 frem til feriepengene kommer, så får vi se om vi kan få lurt inn en 3910 eller lignende da...

Frogner neste, så blir dårlig med testing og montering før søndag.

:wink:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Da er tx-200, lerret, hdmi kabel, dve og ny midlertidig dvd spiller i hus. Det ble en Denon 1920 frem til feriepengene kommer, så får vi se om vi kan få lurt inn en 3910 eller lignende da...

Frogner neste, så blir dårlig med testing og montering før søndag.

:wink:
    Kid, jeg kan ta med demo dvd`n til deg i morgen (vel, egentlig etterpå tatt klokkeslettet i betraktning...) hvis du vil, så slipper du å vente helt til torsdag ;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da sitter jeg hjemme med splitter ny projektor, lerret, hdmi kabel og dvd spiller. Første dvd'en som blir spilt er din Marantz, takk så mye. Utrolig flott demo disc.

Setter virkelig stor pris på denne:wink:

Til informasjon, trodde jeg ikke jeg ville få så gode bilder hjemme de nærmeste tre-fire åra som tx-200 gir meg i hd. Utrolig imponert!! (Jeg klarer heldigvis ikke finne en eneste svakhet enda)

Flott demo på Frogner i dag.

*Glad gutt*

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Adeo 93" "Problem"

Kan se antydninger til merker etter slik duken har vært pakket på det nye lerretet. Bak er det festet med medfølgende strikk + den stanga, noen med samme type lerret som har noen tips?

Regner med at eneste måten å evt rette/stramme duken noe mer er å surre strikkene flere runder så dem står mer i "spenn", eller? :wink:

-

Htpc'n blir tatt mer i bruk for første gang, noen forslag til god utnyttelse? :razz:

Side 10 av 26 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •