Til Salgs ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30

Tråd: Til Salgs ?

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Usikker !!

Hei kjære medlemmer venner og kollegaer hehe .. jeg lurer fælt på å bytte ut hele annlegget mitt som dere ser på forum,Alt av electrocompaniet og ja ALT skal bort (kanskje) (ikke jbl250Ti isåfall dyyree)

Bytter isåfall til Mcln tosh og K2 9800 (4stk)

Jeg vurderer og det betyr ikke det samme som at jeg HAR bestemt meg, for er ennå litt usikker da :P

Noen synspunkter på dette ? Skal skal ikke ? (vanskelig valg)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ulven, vi har AVtorget til denne type annonser... Fint om du legger opp annonsen der, så sletter vi denne tråden.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja du veit det er et av-torg her?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åj, to late... lol

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ulven, vi har AVtorget til denne type annonser... Fint om du legger opp annonsen der, så sletter vi denne tråden.
    dette var ikke ment som noen direkte "til salgs" anonnse da, men mest for å "lufte" det litt blant folka her inne .. høre og diskutere litt frem og tilbake på hva JEG skal ha igjen og hvorfor osv men jeg kan jo omforme txt litt kanskje ?

eller slett den visst du mener det er det greieste !!

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå da lygren ? Ok eller ?

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan vel bli en interesant diskusjon om annet utstyr som skal toppe det elektrocompanie utstyret ditt Ulven. Finnes sikkert utstyr som spiller litt anderledes og bedre på noen områder, men om det er verd det eventuelle verditapet som det å selge det du har brukt, til fordel for noe som skal matche det, tja. Ellers synes jeg de hørbare forskjellene med matching av hifi utstyr er størst nermest kilden (D/A konverteringen o)l., og nermest ørene (høytalerene), så det å skifte ut alle electrocompanie forsterkerene og beholde høytalerene ol. fort kan bli en skuffelse. ;-)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da får det være greit... Bruk AVtorget om du får bestemt deg da!

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Da får det være greit... Bruk AVtorget om du får bestemt deg da!
    jada sjef, lover

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Det kan vel bli en interesant diskusjon om annet utstyr som skal toppe det elektrocompanie utstyret ditt Ulven. Finnes sikkert utstyr som spiller litt anderledes og bedre på noen områder, men om det er verd det eventuelle verditapet som det å selge det du har brukt, til fordel for noe som skal matche det, tja. Ellers synes jeg de hørbare forskjellene med matching av hifi utstyr er størst nermest kilden (D/A konverteringen o)l., og nermest ørene (høytalerene), så det å skifte ut alle electrocompanie forsterkerene og beholde høytalerene ol. fort kan bli en skuffelse. ;-)
    Ja skjønner hva du mener, den tanken har streifet meg ofte er vel derfor jeg er litt usikker åsså ... jeg var på messen på sola og så dette :

og dette

DA ble jeg solgt, det spillte ganske bra syns jeg,var inne på tanken med pass labs tidligere men tror jeg går for dette opsettet (?)

Jeg må selvsagt ha senter og surround fra Mclntosh åsså da .. spørs hvor mye jeg får for mitt eget åsså som nesten er ubrukt :P

Hva tror dere om dette ? Send en pm da visst det er noe dere lurer på ang mitt GAMLE anlegg eller det nye ..hehe vet ikke åssen jeg skal si det uten å få kjeft av lygren

Men uansett så er det et bra anlegg jeg har nå åsså, og jeg er 100% fornøyd med det tror jeg .. det spiller "heftig" kan du si !!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen og en hver kan vel bli litt myk i knærne og frykte en slank økonomi en stund fremover når man ser og hører på slikt McIntosh utstyr du har avbildet her. Skjønner at du ikke har det så lett og sliter med valgets kval ulven, men synes også det er litt rart du vurderer å investere i sliket dyrt utstyr, ettersom du også skriver at du nesten ikke har brukt det utstyret du har allerede. (er det han skumle naboen din som har mye av skylda?)
    Ser at det kan være en glede å bare ha slikt High-End utstyr stående i stua også, men dersom man kanskje ikke har tid eller mulighet til å benytte seg av det også lydmessig, da (med fare for å minne meg selv om min egen svigerfar) ser jeg det å binde såpass mye kapital i noe man ikke egentlig har så mye glede av, og risikerer å tape en del penger på også, som heller lite smart å gjøre. Man trenger vel ikke være like fornuftig og økonomisk smart hele tiden, men det finnes sikkert utstyr som frister når man har noen hundre kg McIntosh i stua også, så det er vel mer eller mindre et spørsmål om penger......;-)

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du gjort deg opp noen tanker om hvor du vil ende opp etter et utstyrsbytte da?

Newcomer ansoere sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Hei kjære medlemmer venner og kollegaer hehe .. jeg lurer fælt på å bytte ut hele annlegget mitt som dere ser på forum,Alt av electrocompaniet og ja ALT skal bort (kanskje) (ikke jbl250Ti isåfall dyyree)
    Bytter isåfall til Mcln tosh og K2 9800 (4stk)
    Godt å se at selv det grommeste av det gromme har et aspirasjonspunkt.
    Det samme gjelder vel også for McIntosh.

Jeg regner med at oppgraderingsviruset ikke gir fred, selv om man kommer opp i din klasse, kanskje tvert imot.
    Jeg tipper dog at det er vanskelig for de fleste her å forholde seg
    til at Nemoene dine ikke gjør jobben bra nok.
    Dessuten er det vel mye penger å tape på å kjøpe nytt, for å selge brukt?!?

Vokalisten i Depeche Mode, sa en gang:
    "Suksessen har ikke gjort meg lykkelig, bare endret mine ambisjoner.
    skuffende nok."

Lykke til med vurderingen.

PS. Alt kan jo feks doneres bort til det gode formålet Ansoeres hjemmekino:-)

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    men synes også det er litt rart du vurderer å investere i sliket dyrt utstyr, ettersom du også skriver at du nesten ikke har brukt det utstyret du har allerede....
    Grunnen til at det nesten ikke er brukt er fordi jeg ikke bor der hvor anlegget er,begynte på Universitet i Stavanger for 4år siden, (HIS) siden det så har jeg vært minimalt hjemme (hjemme er ca 20mil fra stav)

Har hatt planer lenge om å selge huset og kjøpe nytt her i Stavanger så snart som mulig. Det nye oplegget vil da bli plassert der.

Nemoene mine er jo litt spesielle siden det er det eneste paret i verden med (dobbel) lyttepakke (?) (var hvertfall det ifølge rep til Per Abrah den gang)

et innfall jeg fikk når jeg kjøpte de .. :P

Sitat Opprinnelig postet av ansoere

Dessuten er det vel mye penger å tape på å kjøpe nytt, for å selge brukt?!?

Siden jeg stillte for Neby-hifi Consept i Nm bilstereo for noen år tilbake,så regner med å få gode priser på det nye ansoere :P

Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Har du gjort deg opp noen tanker om hvor du vil ende opp etter et utstyrsbytte da?
    Hva mener du ? hva utstyr totalt ? pris ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Dobbel lyttepakke"? Hva er det forno? Trenger man to sett med ører for å få glede av det?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    "Dobbel lyttepakke"? Hva er det forno? Trenger man to sett med ører for å få glede av det?
    tipper det har noe med at kondensator uF kapasiteten i strømforsyningen er dobblet opp, i forhold til den vanlige "lyttepakken" ;-)

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg mente er at du har vel gjort deg opp meninger om hvilke deler av lydbildet du føler du bør oppgradere? Eller er det bare ren oppgraderingssyke som forstyrre nattesøvnen din?

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke du student Ulven?

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Det jeg mente er at du har vel gjort deg opp meninger om hvilke deler av lydbildet du føler du bør oppgradere? Eller er det bare ren oppgraderingssyke som forstyrre nattesøvnen din?
    Helt ærlig Snickers så er det vel bare den "sykegreia" du nevner for er jo fornøyd med anlegget slik det er i dag,men Mclntosh gjorde noe med meg på messa den dagen tror jeg ...

Det spillte så innforjÆ bra syns jeg,vi satt i et STORT rom og han dro på til 130db uten at det ble anstrengt osv ..

Holdt en knapp på pass lab helt til messedagen, og har testet litt div siste tiden,men Mclnt tar kaka både på utseendet og kanskje ytelse åsså (?)

Kjøpte Mclntosh spiller til bilen nå, likte den ikke først bare på bilde,men når den ble pakket ut ble jeg helt "betatt" mclnt et vel noe du enten liker med en gang eller venner deg til å like litt over tid.. tror jeg har til gode å høre noen si noe annet (?)

Student ja thlian, (med lønn) :P

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    McIntosh er herlige produkter ja... synd det er så dyrt.

Hvor mye betalte du for bilspilleren? Link? Har aldri sett en McIntosh bilspiller før.

De nye JBL høytalerene låter rått. Men koster de ikke 250k?

Foresten vanvittig annlegg du har der, men det er vel en kommentar du begynner å bli kjent med, hehe....

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •