Til Salgs ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Til Salgs ?

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN

Hvor mye betalte du for bilspilleren? Link? Har aldri sett en McIntosh bilspiller før.
    Spilleren finner du her HåkonN :

http://www.mcintoshlabs.com/data/bro...Carsources.pdf

pris k2 er ca det du nevner.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Ulven det er en kar på hifisentralen som selger JMlab utopia det kunne kanskje vert noe for deg? ellers så må jeg si at passlabs ser mye tøffere ut en mcintosh De JBL greiene du har bilder av har jo utrolig lav WAF da, trodde du hadde dame jeg...

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Helt ærlig Snickers så er det vel bare den "sykegreia" du nevner for er jo fornøyd med anlegget slik det er i dag,men Mclntosh gjorde noe med meg på messa den dagen tror jeg ...
    Det finnes piller for det meste nå om dagen vet du vår kjære Ulven. Så vidt jeg husker har vel du kjørt en tråd tidligere som nettop omhandler dette med oppgraderingssyken.....er det for å være best du gjør dette eller fordi du virkelig "trenger" det? En lever bare en gang har jeg lært, gjør som du har råd og lyst til.

Vi ser uansett frem til eventulle videre sykere oppgraderinger i parken din!

Lykke til i tankevirksomheten :-D

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var i allefall ingenting ved demoen på stavanger messen som burde få friske mennesker til å svi av de summene på det settet.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste grunn jeg ser for å bytte ut det nåværende anlegg ditt måtte vært for å selge TIene til meg Har jo hørt anlegget til Ulven flere ganger og jeg kan ikke forstå hvorfor noen kan tenke på å bytte det ut... det er jo bortimot mitt drømmeanlegg med TIene i front drevet av Nemo blokker. Men samtidig så blir det jo sånn at omtrent uansett hvor rått anlegg (eller hva det nå enn måtte være) så kommer en til ett punkt der en får lyst på noe nytt...

Så alle har jo drømmer og det er veldig bra... blir vell litt sånn: Har en Opel drømmer en om Merce, har en Merce drømmer en om Porsche, har en Porsche drømmer en om Lamborghini, har en Lamborghini drømmer en om Koenigseg. Har en Koenigseg og fortsatt drømmer... da har en ett problem

Synes anlegget du her snakker om er galskap... men hvem sier at galskap nødvendigvis behøver å være noe negativt

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    det var i allefall ingenting ved demoen på stavanger messen som burde få friske mennesker til å svi av de summene på det settet.
    HVEM har sagt jeg er frisk ?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer på om jeg lider av noe av det samme som deg, jeg skal ikke sammenligne meg med deg på noen måte, men jeg føler noen ganger at jeg bare må ha noe mer eller bedre anlegg, ikke kanskje fordi lyden er bedre, men føler liksom at nå må jeg ha noe nytt, og så ligger jeg lenge på kvelden og tenker på det. Selv om jeg er veldig fornøyd med det jeg har nå så vil jeg ha mer. Men med det anlegget jeg har nå så er det ikke vanskelig å få noe som er bedre, men jeg er fortsatt veldig ung enda, så jeg har jo en del år på meg enda.

Må si at den spilleren så helt SinnSyk rå ut, Jeg har alltid likt MCIntos, og jeg støtter deg på det forslaget. Gå for McIntos og ikke passlabsene. De JBL høyttaleren er også helt sinnsyke. Hørte de Nye Array høyttalerne på messen i dag og jeg synes lyden er het rå. Jeg hørte også K2 i fjord, og det var og s¨helt sinnsykt rått.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ulven; gi gass!!! Hva venter du på? Spøkelset er der, du slipper ikke unna

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Det er jo også noen som tilegger den som vil å kjøpe, eller har kjøpt dyrt og imponerende HIFI utstyr, eller heftig bil ,båt, Fotoutstyr osv, egentlig driver ubevisst å kompenserer for andre ting...;-)

Neida skal ikke rippe opp i sånne dumme kommentarer som sikkert oftest også har en grunnlegende rot i misunnelse, men det kan jo være lurt å analysere litt for seg selv om hva som ligger bak, og er poenget med å kjøpe dyrt High-end utstyr som spiller overbevisende, høyt og imponerende, og som du selv skriver Ulven, er tilfelle for det High-end utstyret du har i dag skjeldent får benyttet.

Hifi utstyr som ikke blir brukt og nermest bare står lagret år etter år, taper seg både i penge verdi, støver ned og "tørker" ut.

Et annet poeng som jeg synes er litt lurt å tenke på med kjøp og nesten ikke bruk av HIFI utstyret, er at garanti tiden løper fra man tar ut utstyret fra forhandler, og hvis det da mot formodning er komponenter i utstyret som har svakheter som kommer etter en viss bruktid (det er vel ikke helt ukjennt selv på dyrt utstyr), da finner man kanskje ut svakhetenen for dette etter at garanti tiden er gått ut, og dyre reperasjoner og modifikkasjoner må da dekkes av eieren selv.

Transistor baserte forsterkere og høytalere, har jo ikke typiske slitedeler, bortsett fra eventuelle termiske påvirkninger ved bruk, men har også tids påvirkelige komponenter, som kondensatorer, kontakt punkter i potmetere, volum kontroller loddepunkter osv. Tror nokk både Electrokompaniet og McIntoch er serdeles godt laget mht slike forhold og i forhold til andre low end produkter, men man har vel ofte en "best før" dato for Hig-end elektronikk også, en tids periode som begynner å løper fra produktet er satt sammen hos produsenten. Dette sammen med at hørselen også har det med å svekkes med alderen, taler vel for at det lønner seg å bruke High-End utstyr mens man selv og det er på topp...;-)

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mye rett i det du sier her ask4me2 ...

fabian helt enig med deg skjønner presis hva du mener :P

jfinneru : du må gjerne utdype det noe mer ang messen og demo, kjekt å høre hva andre mener uansett om det er pos eller neg ..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •