DENON AVR-2105 og DENON DVD-1710

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile HJELP!!! DENON AVR-2105 og DENON DVD-1710, duger det??

Har vært innom dette forumet for første gang og er blitt helt gira på hjemmekin, har jo hatt stor interesse før også men nå........

Har nå bestemt meg for å begynne å kjøpe litt utstyr men har desverre ikke råd til alt på en gang..

Forsterkeren i overskriften koster nå 4000,- for de som er registrert medlemmer på Hi-klubben og DVD-spilleren koster 800,-.

Lurer på om noen har erfaring med dette utsyret eller om noen vet om en kombinasjon til under 5000,- som de mener er bedre...

Også vært fint om noen kunne svare litt rundt disse spørsmålene:

Dolby Pro-Logic og Dolby Pro-Logic 2 er ett flerkanalssystem som ikke trenger med enn stereo inn, hvordan er det mulig?

Dolby Digital EX og DTS ES krever 6 eller 7 kanals forsterkning, med 6 kanaler putter du vel en høyttaler mellom bakhøyttalerne men med 7 kanals forsterkning hvor går da den 7. høyttaleren?

Har også hørt om 9.1 surround, er dette feil eller...?

Om det er mer utenom disse spørsmålene jeg bør hvite om hjemmekino og lydsystemer har det vært veldig fint om noen tok seg tid til å skrive om det.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn kan et 7.1 system se ut..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Takker

Hei på dere, takker for de svarene jeg har fått til nå

Og for dere som er på jakt etter billig bil med maaange seter se bilder av bilen min på www.fritidsproblem.com.

Kjempefin bil med 7 seter som er EU-godkjent inn i 2007, pris 21 000... selvsagt billigere med avgjørelse å oppgjør på dagen...

Gjett hva de pengene skal gå til da... riktig, HJEMMEKINO!!!!!!

Er helt ny på dette forumet men antar at en slik liten reklame er lov, hvis ikke får jeg vel høre det også..

Hvis noen vet om sider som omhandler selve "rommet" hjemmekinoen skal stå i er jeg dypt takknemlig for slike linker. Dvs isolering, størrelse, utforming, generelle tips... etc..

Takk igjen til dere som har svart!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •