Hva?! Topp 10 har endret seg! Jeg har færre stemmer! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei, dette var da trist ! Stemmer som bare forsvinner. Minner sterkt om valget i USA for noen år siden og for å ikke snakke om Ukraina. Jeg krever omvalg ! :wink:

Fra spøk til alvor. Er det virkelig noen som gidder å jukse for å havne høyere på listen ? Hva har jeg gått glipp av ? Er det pengepremier til de 10 øverste ? :shock:

Mye viktigere: Jeg synes at alle moderatorer burde ha bildepåbud i MinHjemmekino. Hvor er dere Roffe, Lygren, Hi Fil, JFinneru, m.fl ? Har dere blitt inhabile eller bare utdanket ?

PS Vi skal ikke le av deg Roffe selv om du ikke har projektor :wink:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Mye viktigere: Jeg synes at alle moderatorer burde ha bildepåbud i MinHjemmekino. Hvor er dere Roffe, Lygren, Hi Fil, JFinneru, m.fl ? Har dere blitt inhabile eller bare utdanket ?

Dette har ikke folket noe med, da det kan vaere ett penge/prioriteringsspoersmaal. Man maa vel ikke ha utstyret sitt paa utstilling selv om man er moderator/site adm.

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg applauderer tiltaket. Er muligens noe inhabil, men gikk altså opp 1/2 karakter i snitt (!) det er mye og bekrefter helt klart at de 70-80 stemmene jeg mistet var laaangt under snittet.

Er ikke så opptatt av at man skal være SÅ aktiv for å få gitt stemme, men det er viktig å få luket bort tullestemmene. For å være ærlig, er ikke min kino den 3.dje beste av de som er presentert på minHjemmekino, regner med at det stabiliserer seg et par plasser ned. Det som var surt var å observere hvordan det over natta bare dukket opp nye 10 stemmer, og snittet gikk dramatisk ned. Det luktet skikkelig svidd.

Bra, mag/lygren

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F

øøøøhhhh.... hvorfor det?

ja, virkelig bra tiltak mag/lygren!

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stiller meg positivt til dette. Jeg har selv vært utsatt for "kampanje" hvor alle de "stikk innom en gang og hjelpe kinoen til kameraten min" brukeren bidro til at jeg raste på listen... Det har jo ingenting med å kåre den beste hjemmekinoen å gjøre.

Det skal være basert på en reell vurdering og de nye reglene er definitiv et positivt bidrag. :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilig funksjon, synes det er veldig greit for at man skal få mer riktig karakter på kinoen sin av mennesker som faktisk interesserer seg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •