nye høytalere 20k - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 89
    Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JørgenP
    For å være ærlig så er B&W dårlige høyttalere, du vil ha ca. 0 lytteglede om du hører på rock. Har hørt på billige, og dyre, alt sammen låt like dårlig. Det låter dempet og slapt. Midbassen later til å være ute av fase, altså det er ikke noe snert, fra resten av frekvensene, og bass finner du ikke i disse. Labert. Mellomtone og diskant er utrolig dempet og laid back, ingen åpenhet. Kjedelig når høyttalere holder tilbake innspillinger.
    Smått fantastisk kommentar med tanke på at hovedårsaken til at CM9 stort sett får topp score i tester og at de har vunnet en EISA award - er den spesielt gode mellomtonen. (kevlarelementet)
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en ting når det kommer til JBL, så har jeg lest at de trenger lang innspillingstid for å komme til sin rett. De kommer seg bra etter 100 timers innspillingstid stod det på en test i Lyd og Bilde, som gjaldt festhøyttalere. Fikk også veldig god kritikk. Tror det var ES100. Og den kommentaren om at JBL var no dritt er vell litt rart når JBL regnes som en av verdens største produsenter av konserthøyttalere. Virker som om de da kan gi lydtrykk og passe musikksjangeren du hører på, uten at jeg selv har hørt dem

Newcomer JørgenP sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Smått fantastisk kommentar med tanke på at hovedårsaken til at CM9 stort sett får topp score i tester og at de har vunnet en EISA award - er den spesielt gode mellomtonen. (kevlarelementet)
    Bombe at det kom fra en med CM9 i stuen.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det mye bra respons.

Samtlige av innleggene var skrevet i lange, tunge setninger - og uten avsnitt. Det er tydelig at her er det truffet et par nerver, etter som at innleggene er skrevet med tydelige preg av følelser.

Har hørt på B&W flere steder, bl.a i HiFi klubben, elektronikken bør det ikke være noe å si på. Store effektforsterkere med nok av headroom, signalkabler til tusner(skjønner ikke hvorfor, mine RCA til 200kr gjør jobben like bra) og alrighte CD-Spillere.

Til dere som argumenterer med at B&W er verdens mest solgte, og derfor er utrolig bra. Firce Price selger også utrolig bra på Kiwi, betyr ikke at det er de beste varene(selv om det dog produseres i smug av andre merkekjeder).

Det jeg skulle frem til med "jeg har drit bra anlegg" var at mange kjøper noe som er dyrt, eller som de har lest mye bra om, og tror, jeg gjentar, tror at de har bra anlegg. Kalles placebo.

Selv har jeg vært så heldig at jeg har hørt utrolige bra anlegg, slik at jeg har referanser, og kan da sammenligne.

Mye av HiFi opp mot 40k låter dårlig, veldig dårlig, særlig med tanke på at det koster utrolig mye.

Og til deg som skrev: "svært lite musikk går lavere enn 30hz"

Enten så hører du bare på trause 80-talls innspillinger, eller så har du et dårlig anlegg som ikke klarer å gå så dypt. MYE musikk går i 30Hz og lavere.
    virker som mye av det du har skrevet her er myntet på meg, så selv om det er som å snakke til en murvegg, så skal jeg forsøke en gang til.
    ja, det jeg skrev var nok preget av litt følelser, da jeg liker min hobby, og tar den av og til litt seriøst. uten at jeg kan si det 100% sikkert virker det motsatt for deg, virker litt som du slenger ut ville påstander bare for å fyre folk, og er det tilfellet, så har du tydeligvis lykkes ganske godt.
    nå er jeg den eneste, ihvertfall i denne tråden som har påstått at B&W er mest solgte høyttaler, og jeg sier ikke det fordi jeg påstår at de er best, men heller det at når de er mest solgt i verden, så er det en ganske god pekepinn på at det er godt likte høyttalere av mange. når 683 kom ut, så ble de av mange satt som referansehøyttaler i opp mot 10k klassen, men du har vell et idiotisk motargument for dette også. det å begynne å sammenligne B&W med first price, blir bare så alt for dumt.

du sier "Selv har jeg vært så heldig at jeg har hørt utrolige bra anlegg, slik at jeg har referanser, og kan da sammenligne". og ser du sammenhengen du sier det i, virker det som om du tror du er den eneste i verden som har vært rundt å hørt på forskjellige anlegg, og at alle har kjøpt anleggene kun pga place bo, og tror de har noe bra? vell, nå skal jeg la være å si det jeg egentlig tenker, for det gjør seg ikke så bra skriftlig på et forum tror jeg, så jeg nøyer meg med å si at vell, da får du tro om igjen.

når det gjelder musikk jeg hører på, og anlegget mitt, så hører jeg på veldig mye forskjellig, svært lite trause 80-talls inspillinger, kan jeg dog inrømme.
    når det gjelder anlegget mitt, så har du sikkert forstått at jeg har B&W høytalere, som du kan se av signaturen min. der kan du forøvrig også se at jeg har Velodyne DD12. om dette er en dårlig sub eller ikke, vil jeg ikke si så mye om, annet enn at veldig mange anser velodyne DD serien som noen av de beste musikk subbene du kan få tak i, og dette er en sub som spiller greit ned til 14-15hz, +- 3db, så nei, vil ikke si at jeg har dårlig anlegg.
    og håper du er klar over at det typiske trykket du kjenner litt i brystet når du hører musikk, ligger på rundt 80-160hz, og ikke mye lavere.
    jeg tror heller at du bør oppdatere deg om hvor lavt faktisk de forskjellige instrumentene går. hvis du tar mest vanlige bass gitaren, hvor laveste streng er E, så tilsvarer det 41.204hz. og det er faktisk svært lite instrumenter som går lavere enn dette. så når du da påstår at "MYE" musikk går lavere enn 30hz, vil jeg svært gjerne ha noen eksempler på dette, og i gjerne flere musikk sjangere.

og så sier du at "en høyttalers oppgave er å gjenskape det som blir innspillt"?
    la meg spørre deg, har du noen gang vært i et studio, og vært med på en cd produksjon helt fra start til slutt? er du klar over hvor stor forskjell en sang kan høres ut når den er ferdig mikset kontra når den er akkurat spillt inn?
    kan garantere deg stort sett så tilsvarer behandlingen en sang får mye større forskjell, enn hvilken høyttaler du bruker. så da bør du nok heller si at en høyttalers oppgave er å gjengi musikken på den måten lydteknikkeren ønsker at du skal høre den. og igjen må jeg bare si hvor utrolig rart det er at du kan si så mye dritt om B&W, men rose dali så opp i skyene, da jeg syntes dali er generelt mye dårligere høyttalere enn det B&W er.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra og seriøst innlegg,Goldeneagle.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    virker som mye av det du har skrevet her er myntet på meg, så selv om det er som å snakke til en murvegg, så skal jeg forsøke en gang til.
    ja, det jeg skrev var nok preget av litt følelser, da jeg liker min hobby, og tar den av og til litt seriøst. uten at jeg kan si det 100% sikkert virker det motsatt for deg, virker litt som du slenger ut ville påstander bare for å fyre folk, og er det tilfellet, så har du tydeligvis lykkes ganske godt.
    nå er jeg den eneste, ihvertfall i denne tråden som har påstått at B&W er mest solgte høyttaler, og jeg sier ikke det fordi jeg påstår at de er best, men heller det at når de er mest solgt i verden, så er det en ganske god pekepinn på at det er godt likte høyttalere av mange. når 683 kom ut, så ble de av mange satt som referansehøyttaler i opp mot 10k klassen, men du har vell et idiotisk motargument for dette også. det å begynne å sammenligne B&W med first price, blir bare så alt for dumt.

du sier "Selv har jeg vært så heldig at jeg har hørt utrolige bra anlegg, slik at jeg har referanser, og kan da sammenligne". og ser du sammenhengen du sier det i, virker det som om du tror du er den eneste i verden som har vært rundt å hørt på forskjellige anlegg, og at alle har kjøpt anleggene kun pga place bo, og tror de har noe bra? vell, nå skal jeg la være å si det jeg egentlig tenker, for det gjør seg ikke så bra skriftlig på et forum tror jeg, så jeg nøyer meg med å si at vell, da får du tro om igjen.

når det gjelder musikk jeg hører på, og anlegget mitt, så hører jeg på veldig mye forskjellig, svært lite trause 80-talls inspillinger, kan jeg dog inrømme.
    når det gjelder anlegget mitt, så har du sikkert forstått at jeg har B&W høytalere, som du kan se av signaturen min. der kan du forøvrig også se at jeg har Velodyne DD12. om dette er en dårlig sub eller ikke, vil jeg ikke si så mye om, annet enn at veldig mange anser velodyne DD serien som noen av de beste musikk subbene du kan få tak i, og dette er en sub som spiller greit ned til 14-15hz, +- 3db, så nei, vil ikke si at jeg har dårlig anlegg.
    og håper du er klar over at det typiske trykket du kjenner litt i brystet når du hører musikk, ligger på rundt 80-160hz, og ikke mye lavere.
    jeg tror heller at du bør oppdatere deg om hvor lavt faktisk de forskjellige instrumentene går. hvis du tar mest vanlige bass gitaren, hvor laveste streng er E, så tilsvarer det 41.204hz. og det er faktisk svært lite instrumenter som går lavere enn dette. så når du da påstår at "MYE" musikk går lavere enn 30hz, vil jeg svært gjerne ha noen eksempler på dette, og i gjerne flere musikk sjangere.

og så sier du at "en høyttalers oppgave er å gjenskape det som blir innspillt"?
    la meg spørre deg, har du noen gang vært i et studio, og vært med på en cd produksjon helt fra start til slutt? er du klar over hvor stor forskjell en sang kan høres ut når den er ferdig mikset kontra når den er akkurat spillt inn?
    kan garantere deg stort sett så tilsvarer behandlingen en sang får mye større forskjell, enn hvilken høyttaler du bruker. så da bør du nok heller si at en høyttalers oppgave er å gjengi musikken på den måten lydteknikkeren ønsker at du skal høre den. og igjen må jeg bare si hvor utrolig rart det er at du kan si så mye dritt om B&W, men rose dali så opp i skyene, da jeg syntes dali er generelt mye dårligere høyttalere enn det B&W er.
    Akkurat det med Dali og B&W er vell en smakssak, er det ikke ? Vil si det, men skjønner at du blir provosert, for jeg kjenner jeg blir irritert når jeg leser alle de bastante innleggene hvor en viss person mener han er sentrum av verden og kan bestemme hva som er bra og dårlig, og hvis han har hørt alt han sier, så ville vel han gjort seg den jobben å faktisk prate seriøst og reflektert over det, og det virker som om denne tråden har, takket være en viss person, sklidd helt ut av poenget, nemlig å hjelpe trådstarter..

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet veldig godt at det er stort antall elektroner som virrer i høy hastighet gjennom spolen til høyttaleren som har noe å si, og ikke antall watt, da watt, særlig rms, er et ganske ubrukelig begrep. Om det var det du siktet til. Er utdannet i teoretisk elektro.
    Da er det tydeligvis en bit fra teori til praksis. Forsåvidt du som fremhever at 250w bør være nok til å få liv i en høyttaler, og det er her jeg ikke er helt enig med deg på et generelt grunnlag. Alt for mange faktorer spiller inn til at antall watt fra en forsterker blir avgjørende for lyden uansett hvilken høyttaler den skal drive.
    Jeg har jobbet med mange anlegg gjennom årene, og hørt million anlegg som lydmessig ikke når 100000 kroners anlegg til knærne. Og vise versa....

Uansett... Dette tullpratet er fullstendig o.t. og tråden bør tippes tilbake til det trådstarter tar opp i første innlegg
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør på Sandlien, han anbefaler klokelig. Få lånt med deg høyttalerne hjem hvis du skal handle helt nytt. De aller fleste butikker låner ut mot et depositum.

Patos er mitt tips på høyttalere for deg og din musikksmak. Patos as er vel ikke ordentlig oppe og går enda, men de dukker jo opp brukten i ny og ne.
    Her for eksempel: http://avforum.no/avtorget/showprodu...=67911&cat=all
    Dette er høyttalere som virkelig kan rocke, og ny forsterker kommer jo kanskje etter hvert?

Jeg ville også vært en smule skeptisk til å lytte til helsprøe erfaringer fra "hifi-dudes from outer space"

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ojey
    Akkurat det med Dali og B&W er vell en smakssak, er det ikke ? Vil si det, men skjønner at du blir provosert, for jeg kjenner jeg blir irritert når jeg leser alle de bastante innleggene hvor en viss person mener han er sentrum av verden og kan bestemme hva som er bra og dårlig, og hvis han har hørt alt han sier, så ville vel han gjort seg den jobben å faktisk prate seriøst og reflektert over det, og det virker som om denne tråden har, takket være en viss person, sklidd helt ut av poenget, nemlig å hjelpe trådstarter..
    joda er fullstendig enig i dette, og det jeg sier er også for å prøve å hjelpe trådstarter. dali er jo også noen svært populære høyttalere, og det er jo også en grunn til det. jeg prøver dessverre å sette en hvis person litt på plass, og lar nok dessverre det gå litt for langt, så beklager trådstarter for det
    men det er også for å hjelpe litt da, selv om jeg selv har B&W og liker disse svært godt, så har jeg vell sagt ganske klart at i trådstarters tilfelle, så er nok ikke B&W de rette høyttalerne, tror heller ikke at dali er rette høyttaler.
    nå skal jeg også innrømme at typisk rock absolutt noe jeg ikke hører mest på, så vil vell anbefale deg til å ta runden rundt å lytte på høyttalerene du kan tenke deg, og spesielt de som er nevnt før i tråden her som, sa mantra, JBL, SA explorer og svs kansje. når du finner de du liker best i butikker, prøv å få lånt dem med deg hjem, for å høre om du liker dem like godt i rommet du skal bruke dem. kan godt være at noen høyttalere som låter fantastisk i butikken, er helt forferdelige å høre på når du får dem hjem. bare ha litt i bakhodet at det kan gå andre veien også, nemelig at høyttalere som får mye skryt, ikke høres så bra ut i butikken, men som kan være drømmehøyttaleren når du får dem hjem
    til din type musikk ville jeg kansje sjekket ut JBL ekstra nøye, selv om jeg ikke har hørt noen JBL i hifi sammenheng, så har jeg jo hørt svært mye JBL i konsert og kino sammenheng, så funker de noenlunde likt i hifi sammenheng, vil jeg tro at det er høyttalere som trøkker bra

Newcomer House sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Hør på Sandlien, han anbefaler klokelig. Få lånt med deg høyttalerne hjem hvis du skal handle helt nytt. De aller fleste butikker låner ut mot et depositum.

Patos er mitt tips på høyttalere for deg og din musikksmak. Patos as er vel ikke ordentlig oppe og går enda, men de dukker jo opp brukten i ny og ne.
    Her for eksempel: http://avforum.no/avtorget/showprodu...=67911&cat=all
    Dette er høyttalere som virkelig kan rocke, og ny forsterker kommer jo kanskje etter hvert?

Jeg ville også vært en smule skeptisk til å lytte til helsprøe erfaringer fra "hifi-dudes from outer space"
    Enig i at Patos kan være en god anbefaling, og så vidt jeg vet så er både Lyric og Symphonic serien i butikkene igjen. Basic må man nok vente lenger på om den kommer igjen.

Lyric 402 kanskje?(mk2/3)

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bombe at det kom fra en med CM9 i stuen.
    Kan jeg spørre om hva som er din referanse?

Altså det beste oppsettet du har hørt til nå.

Geir Arne

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen

Geir Arne

det lurer jeg også på og ikke minst åssen oppsett han har!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hold dere langt unna JBL ES serien. Makan til ræl. Det er ikke en ekte JBL.

Hva er så fantastisk med kevlarmellomtone? Har enda ikke hørt en som er bra (uavhengig av merke). Hvorfor skulle den gjøre ting bedre enn andre ting? Nå spør jeg bare.

En Eisa pris sier ikke nødvendigvis så mye om lydkvaliteten alene. Det er mange parametere de vurderer. Pris, ytelse, design, innovasjon, osv.

Mitt konkrete råd til en 20K høyttaler som skal svinge OG låte pent, er en brukt Klipsch Palladium P17b. Med god forsterker spiller den svinbra. Uten god forsterker, ditto dårlig. Kan budjsettet strekkes litt så finnes det kanskje en brukt JBL Array 800. Dette er den første "ekte" JBL LS serien er litt bobob

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Geir Arne
    Pioneer ODR.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Mitt konkrete råd til en 20K høyttaler som skal svinge OG låte pent, er en brukt Klipsch Palladium P17b. Med god forsterker spiller den svinbra. Uten god forsterker, ditto dårlig. Kan budjsettet strekkes litt så finnes det kanskje en brukt JBL Array 800. Dette er den første "ekte" JBL LS serien er litt bobob
    En som vurderer B&W 805 eller CM9 er neppe blant dem som faller inn under Klipsch' eller CW's kundegruppe. Ikke noe ondt sagt om dem, men jeg synes de låter ganske råttent på klassisk, akustisk musikk, Pink Floyd, Kari Bremnes etc., alt som krever detaljer og luftighet. (Jada, jeg har prøvd) Horn passer neppe de musikalske preferansene til en som vurderer B&W.

Det står deg selvsagt fritt å mene b&W er elendige høyttalere. De som liker Klipsch og høyttalere i den duren gjør gjerne det. En stort sett samlet ekspertise, inkludert lydstudio mener noe, annet så får dere bare uffe og akke dere om hvor misforståtte dere er. Jeg bryr meg ikke.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    jeg prøver dessverre å sette en hvis person litt på plass, og lar nok dessverre det gå litt for langt, så beklager trådstarter for det
    "Det er en kar på internettet som ikke deler samme mening som meg, og det er om noe jeg selv eier! Jeg skal vise han jeg!"

Beklager, måtte bare. Det som gjorde denne trådene så off topic som den er blitt, er vel at samtlige personer heller svarte i tråden med å stille spørsmål ved en person, gjøre opp for seg seg tanker om denne personen i hodet sitt, skrive det her osv osv osv.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @ Ultima: Klipsch og CW = Brukte 17B Palladium. Nåja...

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer ODR.
    Tenkte på til hjemmebruk? Og allt, høytaler, forsterker og kilde.

Du får selvfølgelig en annen fysikk i bil. Men har ikke hørt en bilstereo til nå med meget god sammenheng. Samt andre parametre.

Men det låter klart og trøkker bra, for all del.

Geir Arne

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på til hjemmebruk? Og allt, høytaler, forsterker og kilde.

Du får selvfølgelig en annen fysikk i bil. Men har ikke hørt en bilstereo til nå med meget god sammenheng. Samt andre parametre.

Men det låter klart og trøkker bra, for all del.

Geir Arne
    Jeg deler din erfaring med at det er lite bilstereo med god sammenheng, men noen for dette til, og disse menneskene gjør det bra! Har vel noe med at de er utrolig flinke når det kommer til både teori bak lyd og er flinke til å fabrikere.

Har jo selvfølgelig også hørt en god del bra innestereo, da jeg har en onkel som har så dyre høyttalere at han ikke vil si prisen, og kjenner mange med interesse for lyd. Men dette ODR anlegget slår alt, milevis.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    En som vurderer B&W 805 eller CM9 er neppe blant dem som faller inn under Klipsch' eller CW's kundegruppe. Ikke noe ondt sagt om dem, men jeg synes de låter ganske råttent på klassisk, akustisk musikk, Pink Floyd, Kari Bremnes etc., alt som krever detaljer og luftighet. (Jada, jeg har prøvd) Horn passer neppe de musikalske preferansene til en som vurderer B&W.

Det står deg selvsagt fritt å mene b&W er elendige høyttalere. De som liker Klipsch og høyttalere i den duren gjør gjerne det. En stort sett samlet ekspertise, inkludert lydstudio mener noe, annet så får dere bare uffe og akke dere om hvor misforståtte dere er. Jeg bryr meg ikke.

Dette er så på bærtur som det kan bli (teknisk).

Klassisk har noe av det råeste du finner av dynamisk omfang i musikkverdenen. Ett godt horn vil i så måte spille fletta av alt av normale dynamiske elementer.

Dersom du ikke har fått Klipsch Palladium eller JBL Array til å spille klassisk, så har du ikke prøvd hardt nok.

Kan jo nevne at en eier av B&W 801 begynnte å gråte når han fikk høre JBL K2 S9800. Han hadde nettopp kjøpt B&W'ene og følte han hadde kastet pengen i dass.

Jeg inviterer deg gjerne til en prøvelytt når systemet mitt er helt klart om ett par måneder (K2 lookalike). Jeg garanterer detaljer og luftighet fra nest øverste hylle.

Lydstudio ja....Sier navnet George Augspurger deg noe? Han lager ifølge deg bare dritt.

Hvor i alle dager kom CV inn i bildet?

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •