Heisann, da var det på tide å tenkte litt stereo igjen! sommeren nærmer seg med stormskritt og jeg merker at dette er tiden for stereo!

på hjemmekino biten solgte jeg Denon 2310 / 2500BT da jeg fikk en god slant for dette (siden HFK tydeligvis sliter med levering)... Selv har jeg ikke sett en eneste film på et par uker og kjenner suget etter riktig så god hi-fi lyd sakte men sikkert tvinger seg frem!

Siden stereo'en ble kraftig nedgradert i høst består den nå av et par Artech stativ høyttalere, Densen beat-100 og en denon dp-29f..

ikke mye og skryte av!

så blir vel et nytt anlegg her i gården! veit ikke om jeg kjøper nytt eller brukt, så det får tida vise! mulig jeg stjeler frontene i hjemmekinoen imellomtida, bare for at det ikke skal låte alt for dårlig

Må jo si det har skjedd mye spennende på et par av yndlings merkene mine i mellomtida! B&W har jo kommet med ny 800 serie, Dali med ikon mk2 såvidt jeg har fått med meg! så blir spennanes å se hva det blir for noe! har jo også lufta interessen for Dynaudio største stativhøyttaler! så får dra på en seriøs lytte runde snart!