Nexus player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Nexus player

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nexus player

Hei folkens!
    Jeg driver å leker med tanken på og si opp tv abonnementet her i huset, da jeg har insett at det i liten grad blir brukt. vi ser mest på streaming..
    . Har en kammerat som har gjort det samme, og bruker kun appleTV. Det ser veldig bra ut, men her i huset er det fint lite apple produkter...

Leser en den tester fra tidligere av nexus player, og får inntrkk av av at det var dårlig/vanskelig med app utvalg der? Er dette bare noe som var i begynnelsen, og har bedret seg nå?

Skal jeg kutte ut tv er jeg jo avhengig av apper som Netflix, HBO, TV2 Sumo, Dplay, TV3 play, NRK osv..

Hva er deres erfaringer med Nexus player, tror dere det kan være en god erstatter for tvn?

Fredrick

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,448
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har to Nexus, men har også TV-abbonement, så bruker den ikke på den måten du skisserer
    Men om jeg skulle gjort det tror jeg at jeg ville gått for ATV, litt pga apper, og litt fordi den er hakket mer brukervennlig.
    Nexusen henger seg, (veldig sjelden) noe juniors ATV ikke har gjort såvidt jeg vet. Dette skjer mest når den har stått ubrukt en stund.
    Litt av årsaken til dette tror jeg er at Nexusen ikke kan slås av og på, men står på hele tiden, og kun kan restartes, ikke som ATV som slås av og på for hver gang du skal bruke den.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Lignende tråder

1. WinTV Nexus CA
    By Alek17 in forum Generell HTPC
    Svar: 27
    Siste melding: 06-29-2006, 07:08
  2. Hauppage WinTV NEXUS-s
    By Zapper in forum Generell HTPC
    Svar: 1
    Siste melding: 06-11-2005, 12:19
  3. Hauppauge Nexus-s DVB-s kort