Hei

Hvem skal man velge. Det er jo utrolig mange og velge i.

Hvem har en litt pen GUI?

Eks HDX kom bra ut på masse, men har ikke DTS og HD lyd, mangler jo vesentlige ting.

PCH, GUIn ser jo rett og slett ut som en dass.

Twix, ikke sett så mye til, hørt mye skryt.

Men hvis dem begynner og kostre 3000 - 4000 kr, kan man jo like gjerne bygge seg en pc og kjøre XBMC, og få alt på den måten.

Hva ville dere andre gjort?

Har i prinsippet en pc ståendes som server, P4 3,2. Så skulle holde til det formålet, noen sier også man kan få det il og duge med denne til XBMC og film 1080p.

Men ikke det som er spm., jeg er ute etter en spiller, som fungerer bra. Pent grensesnitt, gjerne med cover art (vet man kan ordne det på PCH), men som er enkelt og bruke, gjerne kunne skifte GUIer og slik. Kan vel si det slik at jeg sammenlikner vel det jeg har lyst på en del med XBMC...

Men det viktigste er uansett at den spiller det som er nå, gjerne DVD og BlueRay skiver også. Ikke bare fra HD. Og støtter lyden man trenger nå om dagen.

Håper det er noen som skjønner hva jeg lurer på, og som kanskje har noen inspill om flere av disse.

Kan jo nevne at jeg har lest og DUNE også. Virker jo også lovende. Men som sagt... Trenger hjelp.

Mvh

Petter