mediaspiller med whs

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

mediaspiller med whs

Hei

Relativ fersk i alt dette som har å gjøre med mediaservere. Men har kikket endel her i hele dag, og kommet fram til at jeg vil starte med en home server selv. Bestiller antageligvis acer whs med 2 x 750gb hardisc. Har ca 2000 cder jeg vil rippe og legge inn på de.
    Hvilken mediaspiller anbefales når jeg 80% av tiden skal bruke den til musikk, via en surround reciever (denon.1910) og panasonic plasma tv? På sikt vil jeg sikkert bruke den mer og mer til film også. Har en ps3 som jeg bruker til blu-ray nå, mens syns den støyer litt for mye så vil helst ha en mediaspiller som er kompatibel med en egen blu-ray spiller. Slik jeg har forstått det er det Dune og PopcornHour som alternativene da? Hvordan er kvalitet på ren avspilling på disse kontra ps3? og hvordan fungerer det egentlig? hehe, når man vil høre på musikk må man da bla igjennom mange kjedelig mapper eller kan man f. eks. ha med cdcover og slikt? Ingen problem å evt. legge de til manuelt. man kan f.eks spille av en hel plate uten å måtte velge neste sang når den første er ferdg?

hehe, sikkert masse dumme spm. men er helt ny når det gjelder dette.

og hva betyr gui?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    GUI betyr Graphic User Interface dvs grafisk brukergrensesnitt.

Du har litt jobb foran deg med 2000 CD'er.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •