Enkel mediaspiller - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av totti
    Leter selv etter alternativer. Det alternativet som jeg muligens ender opp med blir en QNAP NMP-1000 (Komplett.no - QNAP NMP Network Multimedia Player 1080p.
    Da blir alt i en boks så blir det litt mindre for unga å rive i.
    Men det er muligens litt i overkant av hva du ser for deg.
    Endte du opp med denne?
    Sitter å vurderer denne selv nå, og denne tråden var den eneste som hadde omtalt den spilleren.

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    ASUS o!play har jeg nettopp anskaffet til soverommet og jeg må si meg meget fornøyd med hele produktet!
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WD sine er enkle, billige og gir et meget bra bilde. Har ikke testet Asus sin så den skal jeg ikke uttale meg om. Popcorn hour har jeg lest mye negativt om, ett halvferdig produkt med masse buggs. Tvix 6600 er veldig bra, men koster ganske mye mer.

Newcomer Steinbekkhaugen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hva jeg endte opp med.....

Ettersom jeg startet tråden, kan jeg vel si at jeg endte opp med den gode gamle WD....fant den til litt over 500 kr på Amentio......en stund siden nå, men valget falt nå på den.

Bare en ting og si....smertefritt.......til og med fruen skjønner hvordan den fungerer :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Steinbekkhaugen
    Ettersom jeg startet tråden, kan jeg vel si at jeg endte opp med den gode gamle WD....fant den til litt over 500 kr på Amentio......en stund siden nå, men valget falt nå på den.

Bare en ting og si....smertefritt.......til og med fruen skjønner hvordan den fungerer :-D
    Godt valg, har den selv i stuen og tvixen i kinoen. 500kr gir deg mye bilde for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg kjøpte QNAP NMP-1000. Men har ikke noen erfaring med andre mediasenter. Men jeg har bare posetivt å si om spilleren. Nermest like enkel å bruke som en standard DVD spiller. Ikke noe knoting å sette opp, kun koble PCèn til og overføre de filmene som en ønsker (opprette egne mappe struktur om en ønsker å forenkle oversikten). Unga har ikke noen problemer å finne frem og kjøre filmer som var bakgrunn for kjøpet. Og ikke minst så slipper jeg å erge meg over flere filmer som ligger å flyter og blir ødelagt. 100 tegnefilmer er nå lagret på ett trygt sted :-D ..
    Som ett annet bonus så tok vi den med på hytta i påsken som reddet kveldene+++.

Newcomer Steinbekkhaugen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samme situasjon

Sitat Opprinnelig postet av totti
    Ja jeg kjøpte QNAP NMP-1000. Men har ikke noen erfaring med andre mediasenter. Men jeg har bare posetivt å si om spilleren. Nermest like enkel å bruke som en standard DVD spiller. Ikke noe knoting å sette opp, kun koble PCèn til og overføre de filmene som en ønsker (opprette egne mappe struktur om en ønsker å forenkle oversikten). Unga har ikke noen problemer å finne frem og kjøre filmer som var bakgrunn for kjøpet. Og ikke minst så slipper jeg å erge meg over flere filmer som ligger å flyter og blir ødelagt. 100 tegnefilmer er nå lagret på ett trygt sted :-D ..
    Som ett annet bonus så tok vi den med på hytta i påsken som reddet kveldene+++.
    Høres ut som om du er i samme situasjon som meg.....lei av barnefilmer som ligger over alt og til slutt ender opp ødelagt.
    Litt OT, men hvilket program bruker du till i å rippe filmene? Har selv brukt DVD-shrink, men den klarer ikke å rippe alle filmene....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker CloneDVD2 (AnyDVD), har ikke hatt så store problemer med untak av enkelte filmer med "mange" riper. Så jeg er fornøyd med programmet. Rippet en del til TS filer men det var ikke alle filmene som ville spille i VLC da jeg testet ut kvaliteten. Endte da opp med ISO filer.
    Men det er forskjell på hvilke software en bruker til å spille av filmene, VLC tar det meste men ikke alt. Har brukt windows sitt system hvor jeg ikke fikk VLC til å funke og sitter fortsatt i tenkeboksen om jeg bør invistere i PowerDVD (pga Bluray) eller andre systemer for kvalitetens skyld. Prøver å få oversikt men det er så mange forskjellige meninger.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •