Boxee Box - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 55 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 1099

Tråd: Boxee Box

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det ellers D-Link sa tidligere, var at det var enkelte Elkjøp-butikker ville være de første som fikk inn. Jeg vet imidlertid at enkelte andre aktører vel ikke ble så blid pga. dette, så mulig det ble endringer...

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også fått PDF kvittering hvor den ikke står i rest, samtidig som jeg har fått et pakkenummer til Posten.

Men er det grunn til å feire, desverre nei.... Pakken som trolig kommer frem i morgen inneholder kun en bluray jeg tok med på handln hos elkjøp for å få gratis frakt (>2000kr = fri frakt) + at info om pakken tilsvarer størrelsen på et filmcover. Men spikern i kista er SMS'n jeg fikk i går fra elkjøp; varen blir sendt fra dem den 11 januar 2011(!), altså om nesten 2 mnd. Ser forøvrig at komplett.no også ha satt denne datoen. Elkjøp har ergo ikke oppdatert dato på sin webshop i forhold til sms'n jeg fikk fra dem...

This suxx!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte hos Komplett den 13.11.2010, det stod da forventa levering drøyt 1400 stk den 27.11.2010. Fikk mail med faktura og sporingsnummer den 21.11.2010, og mottok SMS fra Posten kl 21:20 tirsdag at pakka var ankommet mitt lokale postkontor. Så i morra formiddag blir det tur på Posten...

At det nå står forventa levering 11. januar på Komplett sine sider skyldes nok at første levering på drøyt 1400 stk allerede er pakka og sendt ut til alle håpefulle... Og 1400 nye ankommer over nyttår.

Nevnte jeg at jeg gleder meg til i morra?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på hvordan denne leser filer jeg, håper i så fall den er bedre enn pc-versjonen. Når jeg testet pc-versjonen så var det over 100 filer den kalte ukjente, selv om dette er vanlige avi-filer jeg har rippet tv-serier i :-?
    Jeg får spilt de av etter de er lett frem, men de vil ikke legge seg under videoer..

Vil jeg da måtte regne med at denne Boxee boksen heller ikke klarer å "forstå" de?

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Spent på hvordan denne leser filer jeg, håper i så fall den er bedre enn pc-versjonen. Når jeg testet pc-versjonen så var det over 100 filer den kalte ukjente, selv om dette er vanlige avi-filer jeg har rippet tv-serier i :-?
    Jeg får spilt de av etter de er lett frem, men de vil ikke legge seg under videoer..

Vil jeg da måtte regne med at denne Boxee boksen heller ikke klarer å "forstå" de?
    Spørs vel hvordan de er formatert. Hvis det står Snsfanrcys01e03sdflksdlfkj MET.avi så er det lite sannsynlig at den forstår hva det er for noe

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Correctly naming local media files

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brumlebass
    Bestilte hos Komplett den 13.11.2010, det stod da forventa levering drøyt 1400 stk den 27.11.2010. Fikk mail med faktura og sporingsnummer den 21.11.2010, og mottok SMS fra Posten kl 21:20 tirsdag at pakka var ankommet mitt lokale postkontor. Så i morra formiddag blir det tur på Posten...

At det nå står forventa levering 11. januar på Komplett sine sider skyldes nok at første levering på drøyt 1400 stk allerede er pakka og sendt ut til alle håpefulle... Og 1400 nye ankommer over nyttår.

Nevnte jeg at jeg gleder meg til i morra?
    Kan vel bare grattulere da.. Du må sette av 5min til å komme med førsteinntrykket av den...

Selv bestilte jeg den 03.11.2010. Ringte elkjøp idag for å sjekke.. måtte nok vente til januar ja.. Å kansellere denne bestillingen, og bestille hos komplett er jo meningsløst NÅ.. uansett hvor F*#£$&& jeg er på Elkjøp .....

jeje.. sånn e live.

Newcomer notland sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Elkjøp

Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    Kan vel bare grattulere da.. Du må sette av 5min til å komme med førsteinntrykket av den...

Selv bestilte jeg den 03.11.2010. Ringte elkjøp idag for å sjekke.. måtte nok vente til januar ja.. Å kansellere denne bestillingen, og bestille hos komplett er jo meningsløst NÅ.. uansett hvor F*#£$&& jeg er på Elkjøp .....

jeje.. sånn e live.

Vurderer selv å avbestille hos Elkjøp og bestille min på Komplett. Er rimelig forbanna på Elkjøp. Hadde jeg bestilt den på samme tid hos MPX eller Komplett, så hadde jeg hatt den nå. Elkjøp skulle jo få den inn før alle de andre. Hvor mange da? 1 eller kanskje 2stk?
    Ikke første gang Elkjøp svikter. At jeg aldri lærer???

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kodemessig er det ikke noen stor forskjell fra pc-versjonen - det er jo en Atom-basert pc med Linux dette kjører på.

Som det ellers sies - hva du kaller filene er helt avgjørende. Hos meg spiste den det aller meste uten problemer. En del av det den ikke identifiserte kunne ikke jeg heller identifsere ut i fra filnavnet :-)

Det som irriterer meg foreløpig i forhold til v0.9xx beta som jeg kjørte på pc-en, er at musikk er borte fra hovedmenyen. Her er det et økt fokus på nettbasert innhold og filene blir ikke "like viktig". Men likevel, den slår alt av medielinker i brukervennlighet :-)

Ellers for framtidige kunder får man håpe de går tastene for tastaturet på fjernkontrollen mer lesbar. Idioti med ganske mørk skrift på sort bakgrunn.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeje.. sånn e live.
    ja,ja..jeg bestilte også 3.11,ringte kundeservice elkjøp 27.11,fikk opplyst at boxee skulle sendes fra Sverige
    samme dag.fikk sms mandag at leveringsdato ble 11.1 2011.jeg avbestilte..men i dag var status forandret til sendt så jeg ringte elkjøp .bestillingen var kanselert men jeg kunne få boxee levert garantert den 2.12 2010,så da slo jeg til.ble opplyst at boxee kom til lager i dag.lol

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars42: akkurat ja, kan tyd på at elkjøp ikke ha implementert datasystemer enda, og at alt av lagerstatus og bestillinger finner kun på papir og i permer........

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars42
    ja,ja..jeg bestilte også 3.11,ringte kundeservice elkjøp 27.11,fikk opplyst at boxee skulle sendes fra Sverige
    samme dag.fikk sms mandag at leveringsdato ble 11.1 2011.jeg avbestilte..men i dag var status forandret til sendt så jeg ringte elkjøp .bestillingen var kanselert men jeg kunne få boxee levert garantert den 2.12 2010,så da slo jeg til.ble opplyst at boxee kom til lager i dag.lol
    Ringte en gang til nå, og snakka med dem.... var 0% sjangs for at denne ble sendt ut før i januar..

jaja. Er et ordtak som heter "De gale har det godt".. (jeg har det helt fantastisk nå................)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte en gang til nå, og snakka med dem.... var 0% sjangs for at denne ble sendt ut før i januar..

jaja. Er et ordtak som heter "De gale har det godt".. (jeg har det helt fantastisk nå................)
    Uten tvil rein galskap.har fått mail med garanti for levering 2.12 og kompensasjon l form av gavekort...fikk også bekreftet leveringsdato fra 2 forskjellige personer på kundeservice . ved nettbestilling skal det leveres fra den 30.11,ved manuell bestilling 11.1 2011.jtime will show,men er skeptisk

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars42
    Uten tvil rein galskap.har fått mail med garanti for levering 2.12 og kompensasjon l form av gavekort...fikk også bekreftet leveringsdato fra 2 forskjellige personer på kundeservice . ved nettbestilling skal det leveres fra den 30.11,ved manuell bestilling 11.1 2011.jtime will show,men er skeptisk
    skal opprettholde bestillingen til uti desember, av ren nygjerringhet! Så får vi se hva som skjer...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Spørs vel hvordan de er formatert. Hvis det står Snsfanrcys01e03sdflksdlfkj MET.avi så er det lite sannsynlig at den forstår hva det er for noe
    Står feks følgende:
    01. Alle elsker Raymond - The Pilot.avi

Noen mal på hvordan det bør skrives?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sikkert den tar "alle elsker raymond", må kanskje skrive "Everybody loves Raymond"

Everybody loves Raymond S01 E01 The Pilot.avi eller
    Everybody loves Raymond Season 1 Episode 1 The Pilot.avi

Skal sjekke med boxee programmet på pcen om den tar alle mine nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg linket til en side lenger oppe i denne tråden. Her har du den igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    01. Alle elsker Raymond - The Pilot.avi
    Jeg foretrekker denne:
    Everybody Loves Raymond - s01e01 - The Pilot.avi

En annen variant er:
    Everybody Loves Raymond - 1x01 - The Pilot.avi

Noen liker også å bruke bare punktum i stedet for mellomrom eller andre skilletegn:

everybody.loves.raymond.s01e01.the.pilot.avi
    everybody.loves.raymond.1x01.the.pilot.avi

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på Elkjøp på Forus i går og plukket med meg en Box. De hadde flere igjen der.
    Førsteinntrykket er faktisk positivt. Etter å ha gått fra en Popcorn Hour A-100 i stua gir denne et mye bedre inntrykk. Hovedgrunnen til å bytte var kona som mente PCH var for lite brukervennlig.
    Skal leke meg videre med den, men frykter faktisk at den går i returen likevel da en full XBMC-Atomboks nok vil være bedre for mine behov. Kommer jo tross alt fra gode gamle XBOX1-versjonen.

Side 8 av 55 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •