Boxee Box - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 53 av 55 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 1099

Tråd: Boxee Box

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke kjørt den hacken, enda..

Men fant ut av en ting i går! Av og til når jeg skal starte boxen min så henger den seg før den får skrudd seg skikkelig på.
    I går ble jeg lei av dette og prøvde bare på pur F å ta ut minnepenna som sto i, og vips så starta boxen lett som fett jo..
    Så det kan virke som at om det står i lagringsenheter i begge usb-slotene så kan boxen krangle under oppstart.. Verdt å prøve ut om dere synes den krangler til tider vertfall.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også bestillt en boxee box med ekstern hdd for modern. Tenkte hu skulle få gleden av å se filmer og streame musikk fra spotify.

Sto mellom denne og en atv2 jailbreaket, men tenkte det var mer knot med jailbreak og atv2. Håper det blir bra og intuitivt nok!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Boxee+

Boksa blir ikke rød når jeg prøver å instalere boxee+. Har satt i formatert usb kalt BOXEE og skreve inn boxeebox;sh /mediaBOXEEinstall.sh, har aktivert file sharing, men ingenting skjer..Noen som har ett godt råd?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med att du har fått med deg att det er først når du går ut av menyen der du har skrevet boxeebox;sh /mediaBOXEEinstall.sh, at det skjer noe.

kjørte hacken på min boxee i helgen, men fikk problemer med at den ike ville slå seg av, slo seg bare på igjen etter 5 sec.
    Nappet ut strømmen og det ble ok, har ikke prøvd igjen men sjak prøve i kveld

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K E A
    Regner med att du har fått med deg att det er først når du går ut av menyen der du har skrevet boxeebox;sh /mediaBOXEEinstall.sh, at det skjer noe.

kjørte hacken på min boxee i helgen, men fikk problemer med at den ike ville slå seg av, slo seg bare på igjen etter 5 sec.
    Nappet ut strømmen og det ble ok, har ikke prøvd igjen men sjak prøve i kveld
    Har opplevd det samme flere ganger de siste dagene - var ikke slik i starten etter at hacken ble lagt inn :???:
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Elusive sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av molgun
    Boksa blir ikke rød når jeg prøver å instalere boxee+. Har satt i formatert usb kalt BOXEE og skreve inn boxeebox;sh /mediaBOXEEinstall.sh, har aktivert file sharing, men ingenting skjer..Noen som har ett godt råd?
    Sørg for at USB sticken er formatert til NTFS 32-bit som et minimum og ikke FAT. Legg innholdet av INSTALL folderen inn i USB og ikke hele mappa.

Any luck?

Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Boxee+

Fikser denne hacken at man kan få brukt Netflix på Boxee her i Norge?
    Er det enkelt å sette den tilbake til "standard" igjen hvis man ønsker?
    Eller ser jo Boxee+ riktig fint ut.... :-)

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer i grunn på det samme.
    Synes å ha lest meg frem til at Netflix fungerer, men at man må ha amerikansk konto...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

boxee+

Sitat Opprinnelig postet av Elusive
    Sørg for at USB sticken er formatert til NTFS 32-bit som et minimum og ikke FAT. Legg innholdet av INSTALL folderen inn i USB og ikke hele mappa.

Any luck?
    Ingenting skjer når jeg har formatert til NTSF heller.. Føler jeg har prøvd det meste. Treneger en passord for deling..?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1DrE
    Lurer i grunn på det samme.
    Synes å ha lest meg frem til at Netflix fungerer, men at man må ha amerikansk konto...?
    Kolla på Netflix i din Boxee Box!
    Passordet finner du på freecanadavpn.com. Det blir forandra ganske ofte så en må forandre på boksa også.. Appen kommer da automatisk opp på apper.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kolla på Netflix i din Boxee Box!
    Passordet finner du på freecanadavpn.com. Det blir forandra ganske ofte så en må forandre på boksa også.. Appen kommer da automatisk opp på apper.
    Den fungere sikkert og. Jeg har skaffet meg amerikansk DNS via denne leverandøren: UnoDNS™ - Watch Netflix USA, Hulu, Pandora, BBC iPlayer, and more in anywhere you live!
    Det koster 25 kr pr mnd om du velger 3 mnd intervaller.

Ved å legge inn den IP adressen du får får du tilgang til Amerikansk Netflix. Lydkvaliteten er imidlertid så som så - kun stereo etter det jeg kan se, så jeg velger å kjøre på XBox som gir med Dolby Digital på rundt 50% av filmene. Ved å skife mellom amerikans og lokal IP får jeg tilgang til både Norsk og Amerikansk Netfilx med EN konto !

Har valgt å skifte til amerikans konto da den koster 45 kr. Dermed tjener jeg inn DNS avgiften - forsatt Norsk og Amerikansk Netflix - finner jeg ikke noen film på den ene så er det gjerne noe på den andre - serier bryr jeg meg ikke om 8)

Og det beste ved det hele at jeg får tilgang til VUDU på Boxee - mye bedre kvalitet på bilde og skikkelig lyd - men det koster litt mer.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting skjer når jeg har formatert til NTSF heller.. Føler jeg har prøvd det meste. Treneger en passord for deling..?
    Viktig at du skriver alt riktig.
    På min blir det: boxee;sh /media/BOXEE/install.sh
    Hostname på mitt nettverk er boxee.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

boxee+

Har fått det til no. Førte over install i en mappe og ikke en og en.. Funker veldig bra. Veldig greit å få lasta ned tekst fra flere sider.

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bra at den slår seg på selv hele tiden. Min har begynt med det den også.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min kræsja skikkelig i forgårs når jeg prøvde å søke opp undertekster - gått fra fornøyd til ikke så fornøyd :-? . Kanskje man bør resette den og legge inn oppsett på ny ?

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Min blir resatt hvis den fortsetter og slå seg på selv. Hadde egentlig ikke annet problem enn at den restartet seg om en skiftet sanger for raskt.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg leser BLOG | Just another WordPress site riktig så er han klar over problemene, og mener det kanskje kan ha noe med de særnordiske tegnene i filnavn og slikt?
    Vertfall kommer det nok snart en oppdatering igjen! Venter litt til før jeg legger det inn på min jeg da..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boxee+ bloggen ble oppdatert i dag:
    Sitat Opprinnelig postet av boxeeplus.com/blog/
    Boxee+Hacks has been updated to version 1.4.5!

The new version mainly improves fanart support, and should get rid of those python errors that have been popping up for many international users.

But that’s not all. In addition the following improvements have also been released:
    Increased SMB cache for better network performance
    General fanart handling improvements (better detection for TV shows)
    Friends can now be replaced by apps
    Pandora app has been added as option for on the Home screen
    Fixes jump to last unwatched episode when browsing in reversed order
    Other small stability improvements

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Boxee+ bloggen ble oppdatert i dag:
    OK, få prøve den da...

Boksen min har oppførst seg rart om dagen - ikke særlig stabilt. Plutselig vil den ikke akseptere min amerikanske DNS heller. Så ser jeg at hack meldingen ikke kommer opp når jeg starter den.

Trodde først at min amerikaske DNS ikke fungerte. Trodde det var fordi jeg hadde oppdatert PC'n til win8 og måtte aktivere den igjen, men så ser jeg at den fungere helt fint på XBOX.

Jeg har resatt den et par ganger, så mulig jeg har noe midt i mellom en offisiell og hacket programvare. Får prøve den nye i kveld.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    OK, få prøve den da...

Boksen min har oppførst seg rart om dagen - ikke særlig stabilt. Plutselig vil den ikke akseptere min amerikanske DNS heller. Så ser jeg at hack meldingen ikke kommer opp når jeg starter den.

Trodde først at min amerikaske DNS ikke fungerte. Trodde det var fordi jeg hadde oppdatert PC'n til win8 og måtte aktivere den igjen, men så ser jeg at den fungere helt fint på XBOX.

Jeg har resatt den et par ganger, så mulig jeg har noe midt i mellom en offisiell og hacket programvare. Får prøve den nye i kveld.
    Edit: Lastet inn den siste hacka versjonen 1.4.6 men det hjalp ikke noe på DNS problemet mitt. Dermed lastet jeg ned ISO filen for siste originalversjon 1.5.1 og kjørte en Factory restor. Nå er jeg tilbake til utgangspunktet men det hjalp ikke - forsatt får jeg ikke tilgang til nettet når jeg legger inn en alternativ amerikansk DNS. Automatisk oppkobling fungerer fint.

Ser på nett at andre har hatt samme problem og har lagt inn fast IP adresse for å løse dette - har ikke lyst til det pga mobil, gjester mm. Sendte en forspørsel til UnoTelly på søndag men ikke svar på den heller ???

Side 53 av 55 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •