Boxee Box - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 52 av 55 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 1099

Tråd: Boxee Box

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har klart å sette opp VPN-server på Boxee? Jeg har registrert meg på hidemyass.com, vpn funker på pc, men klarer det ikke på Boxee. Den bare laster og laster før den gir opp. Klarer ikke koble til.

Et annet problem er at når jeg streamer amerikansk netflix med server i USA blir kvaliteten dårlig.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aleksander87
    Noen som har klart å sette opp VPN-server på Boxee? Jeg har registrert meg på hidemyass.com, vpn funker på pc, men klarer det ikke på Boxee. Den bare laster og laster før den gir opp. Klarer ikke koble til.

Et annet problem er at når jeg streamer amerikansk netflix med server i USA blir kvaliteten dårlig.
    Vpn struper båndbredden din radikalt. Det er bedre å benytte en dns tjeneste. Og jeg vet ikke om det er noen gratis alternativer som er verdt å prøve. Du får det du betaler for.

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Boxee root - freedom at last

Noen som har testet dette?

Boxee+Hacks 1.3.4 : Boxee+Hacks 1.3.4

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TBJ
    Noen som har testet dette?

Boxee+Hacks 1.3.4 : Boxee+Hacks 1.3.4
    Hehe, det måtte vel komme - det må testes !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hehe, det måtte vel komme - det må testes !
    Venter spent på tilbakemelding
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har testet... oppgraderte til 1.4.1 i går.

Synes Boxee box ble mye bedre.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags endringer er det dere legger best merke til og som gjør boxen bedre?
    Jeg sitter å lurer på å kjøre den greia der sjøl, har en kompis som har gjort det og han og sier det ble en bedre box, men har ikke fått prata me'n om hva som ble så mye bedre..

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bedre stabilitiet øsnkes

Har ikke teste den siste Hack'n, men skal vel ikke så mye til å gjøre den bedre ? Ikke noe problem å krasje den i fall om du spiller musikk, og skifter sanger uten å stoppe den som går bl.a. Ønsker meg litt bedre stabilitet !

Kan man rulle tilbake til forrige programvare om det ikke fungere stabilt, eller ting som vudu netflix ikke fungerer ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Spotify-appen på Boxee, og bruker den innimellom når ikke vinylen snurrer... MEN, jeg kan banne på at lyden er lavere ved samme volum på forsterker nå, en forrige gang jeg spilte.
    Noen som har opplevd dette? Det er merkverdig lavere og.. Det er ikke noen form for volumjustering på selve Boxee eller Spotify-aååen jeg har oversett eller rotet borti? Kan IKKE finne noen logisk forklaring på dette...!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Boxee +

Testa den nye Boxee+ hacken i går. Litt knotete installering og forklaring av denne. Glemte bl.a et mellomrom i server adressen som tok litt tid før jeg fant ut av, men ellers gikk det greit.

Ikke så velding mange forskjeller, men alt fungerte tilsynelatende litt kjappere. Ingen problemer med Netflix eller Vudu - tilsynelatende. Testet ikke så mye da det stort sett ble installert, bladd litt rundt og så sett en film. Fint at noen har tatt over når D-Link tilsyneltende har lagt ned boksen.

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult må testes ut!

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Option to automatically select the last unwatched episode of a TV Show

Flott!

Savner enda muligheten til å spille av alle filer, eller rett og slett muligheten til å klikke "neste" for å spille av neste fil (når rulleteksten til en episode i en serie starter).

I dag må man trykke stopp, ned, OK, OK.

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testa den nye Boxee+ hacken i går. Litt knotete installering og forklaring av denne. Glemte bl.a et mellomrom i server adressen som tok litt tid før jeg fant ut av, men ellers gikk det greit.

Ikke så velding mange forskjeller, men alt fungerte tilsynelatende litt kjappere.
    Jeg merket også at den ble kjappere. Merket det spesielt ved visning av filmcovere.

Noen som vet den ideelle størrelsen på coverbilder?
    Kjører i dag ca. 500x700 og det er nok overdrevet stort, så derfor er den nok litt treig.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal prøve å oppgradere min nå, leser at man skal kopiere innholdet i "install" mappen på BOXEE usb stikken. Kun innholdet i den mappen eller alle mappene? Hva med mappene som heter hack osv?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Skal prøve å oppgradere min nå, leser at man skal kopiere innholdet i "install" mappen på BOXEE usb stikken. Kun innholdet i den mappen eller alle mappene? Hva med mappene som heter hack osv?
    Kun innholdet av mappen "install" - litt knotete forklart, for hva skal vi med alle de andre filene...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kun innholdet av mappen "install" - litt knotete forklart, for hva skal vi med alle de andre filene...
    Ja ikke sant? Ble litt forvirret. Installerer nå, takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Raskere generelt med den hacken og ikke så mye hakking i lyd/bilde når man spiller av Remux eller bluray iso

De kommer fortsatt med fler vers av hack og man kan oppdatere sw via boxen ,Det er kult

Hadde de klart å laget noe som gjør at boxen ikke hakker med remux hadde jeg blitt glad

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som ikke får opp fanart? Jeg får ikke det opp.

Edit: ser ut som man må legge til selv.

Man kan bruke Ember Media Manager - XBMC

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også installert "Hacken", har nå versjon 1.4.2

Alt funker utmerket, har ikke gått i dybden ennå men syns det meste går raskere nå, ikke minst rescan starter opp rimelig kjapt, tidligere måtte jeg vente leeenge før det skjedde noe.

En genial ting er subtitle search. Tidligere søkte boksen vel bare på OpenSubtitles men nå kan man sette opp til og søke på 6 forskjellige plasser, bl.a. Addic7ed som alltid ligger ute med undertekster samtidig som episodene dukker opp på Newsbin og andre plasser. Man kan også sette opp language filter så man kun får opp de språk man er interessert i.

Håper gutta fortsetter og utvikle softwaren, tror jeg for engangs skyld skal sende inn en liten donasjon :-)

BoxeeBox er forøvrig den beste mediespilleren jeg har vært borti, husker med gru de årene jeg slet med Tvix :shock:

Side 52 av 55 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •