Boxee Box - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 55 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1099

Tråd: Boxee Box

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dontomaso
    Er det mulig å trådløst streame musikk fra PC til Boxee Box uten å ha TVen på? Dvs, jeg skjønner at man får lyd, men er det mulig å ha oversikt over musikkbiblioteket og skifte album uten TV? Såvidt jeg skjønner kan man ikke det med Boxee-appen til iPhone, men kanskje med den offisielle Apple-fjernkontrollen i App Store?
    Tja... Du er nok inne på noe når du snakker om iPhone. Det kan ikke få til dette med standard boxee fjernkontroll, i hvert fall. Det er jeg helt sikker på. Men, sånn teoretisk burde det være mulig å bruke Boxees API til å lage en app til iPhone eller Android-telefoner (eller PC, for den saks skyld) som lar deg bla gjennom biblioteket, velge musikk og sette igang avspilling. Jeg vet dessverre ikke om noen har gjort dette ennå, men jeg tror bestemt at det vil la seg gjøre.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har allerede installert Boxee appen på ipoden, så den eksisterer, kan umulig avhenge om man har på tven eller ikke.

Newcomer dontomaso sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Har allerede installert Boxee appen på ipoden, så den eksisterer, kan umulig avhenge om man har på tven eller ikke.
    Men spørsmålet er om man kan browse biblioteket med appen. Får man feks opp coverart og kan velge album med appen, eller er det bare opp-ned-høyre-venstre, start/stopp osv.?

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske det finnes en XBMC app som funker til boxee, sjekk app store. Appen skal kunne vise cover, i hvertfall til filmer.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BOXEE SUPPORT

En WiKi på Boxee

Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er Boxee i forhold til min Ac Ryan playon hd mini som kosta rundt tusenlappen?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med den har 100x bedre GUI, og QWERTY tastatur på fjernkontrollen.

Har Popcornhour C-200, den er både treg og har et ganske slapt GUI..

Nå fikk jeg kvittering fra elkjøp på Boxee Box, lurer på om kanskje den blir sendt nå snart?? Er jo lenge siden jeg bestilte

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte denne for et par uker siden på elkjøp, men nå er i tvil om jeg har valgt rikitg produkt.

Jeg mangler en bluerayspiller i oppsettet mitt og lurer på om det finnes bluerayspillere med innebygde mediaspillere med samme muligheter som feks
    boxee box?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einstein
    Jeg bestillte denne for et par uker siden på elkjøp, men nå er i tvil om jeg har valgt rikitg produkt.

Jeg mangler en bluerayspiller i oppsettet mitt og lurer på om det finnes bluerayspillere med innebygde mediaspillere med samme muligheter som feks
    boxee box?
    Ikke med helt de samme mulighetene, nei. Det finnes mange Blu-ray spillere som har DLNA-støtte, deriblant PS3, så du kan sette opp en mediaserver på PC. Dette fungerer for så vidt, men det blir ikke en spesielt bra løsning.

Et annet alternativ er mediaspillere som har Blu-ray spiller innebygd. Da har du f.eks Popcorn Hour C-200 og Dune BD-Prime 3.0. Disse koster +/- 3000,- og kan i tillegg til BD-avspilling gjøre stort sett det samme som Boxee Box, men med et noe dårligere brukergrensesnitt.

Personlig ville jeg nok rett og slett satsa på Boxee og en standalone Blu-ray spiller. Du får mye bra rundt tusenlappen. Da får du en Blu-ray spiller som håndterer Blu-ray skikkelig, og en knallgod mediaspiller.

(Vel, vi håper den er knallgod, men alle andre mediaspillere har vist seg å være ganske uferdig ved lansering, så vi får vel kanskje vente til den har kommet i butikken til å konkludere)

Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er Boxee i forhold til XBMC? Siden jeg har allerede en xbox 360 som jeg kunne installert XBMC på. Tar den alle formatene uten å lagge osv?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gigawattz
    Hvordan er Boxee i forhold til XBMC? Siden jeg har allerede en xbox 360 som jeg kunne installert XBMC på. Tar den alle formatene uten å lagge osv?
    I teorien, ja. I praksis må vi vente en uke for å se om det stemmer.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk melding om at leveringstiden er utsatt, Elkjøp har den inne ubekreftet på lager 22.11........

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk melding om at leveringstiden er utsatt, Elkjøp har den inne ubekreftet på lager 22.11........
    Gruff. Har ikke DLink akkurat annnonsert at de er klar til å shippe de. 10. november i hele verden, da?

Jeg er litt overrasket over hvor spent jeg er på Boxee Boxen, egentlig. I utgangspunktet har jeg jo allerede både Dune og en PC med XBMC (som jeg for så vidt også kan installere Boxee på, hvis jeg vil). Jeg tenkte i utgangspunktet jeg skulle kjøpe Boxee Box en eller annen gang neste år, spesielt hvis den får god omtale. Det var definitivt ikke viktig å ha den på releasedagen. Men, etter hvert som release nærmer seg, kjenner jeg at jeg blir mer og mer utålmodig, og jeg får mer og mer lyst på boksen

what to do... what to do

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Legge til filer

Hei
    Tenkte å kjøpe en Boxee Box, men har et spørmål. Er det slik at programmet henter informasjon fra filnavnet, eller fra mappenavnet? Grunnen til jeg spør er at jeg har rundt tusen filmer som ligger i mapper med riktig navn, men der filnavnet er helt kokos

Så hvis programmet finner informasjon fra filnavnet, finnes det et program som endrer filnavn utfra mappenavn? Ellers har jeg en vanvittig jobb foran meg....

Håper på raskt og positivt svar

Tommyt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boxee kan hente informasjon både fra filnavn og katalognavn. Jeg er usikker på hvilken den prioriterer, men dette fungerer hos meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommyt
    Tenkte å kjøpe en Boxee Box, men har et spørmål. Er det slik at programmet henter informasjon fra filnavnet, eller fra mappenavnet? Grunnen til jeg spør er at jeg har rundt tusen filmer som ligger i mapper med riktig navn, men der filnavnet er helt kokos
    Den søker etter informasjon om filmen på IMDB, med utgangspunkt i filnavnet.

BOXEE SUPPORT : Correctly naming local media files

Så hvis programmet finner informasjon fra filnavnet, finnes det et program som endrer filnavn utfra mappenavn? Ellers har jeg en vanvittig jobb foran meg....
    Windows?

Det er strengt tatt ikke store jobben å gå gjennom et sett kataloger og rename videofilene til det samme som parent-katalogen (og eventuelt legge til part1, part2, etc.), men oppgaven blir vesentlig enklere hvis du har tilgang til et skriptspråk eller et litt kraftig shell.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Håper på raskt og positivt svar

Tommyt
    Et kjapt søk på google og jeg snublet over dette forumet. Ta en titt ser ut til å være noe slikt du trenger

Bulk Rename Utility • View topic - Rename files based on folder name possible?

Ellers kan jeg anbefale "File Renamer - Basic", fungere fint synes jeg, selv om jeg ikke har prøvd akkurat det du etterspør.

Ellers så skal visst boxee box hente informasjon om tv-serier fra Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software, Dersom tv-serien mangler kan man legge den til her.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile lyd

Har ikke funnet svaret noen sted, men jeg får ikke lyd på mkv filene mine på boxee. funker fint på vlc. Signalet går fra hdmi til marantz av7005. Takker for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I forbindelse med bestilling eller inside information? Står fortsatt 15.11 på elkjop.

Side 5 av 55 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •