Boxee Box - Side 40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 40 av 55 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 ... SisteSiste
Viser resultater 781 til 800 av 1099

Tråd: Boxee Box

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rosinante
    (forøvrig latterlig kort arkivtid på disse seriene deres på web tv. Skulle gjerne sett Broen, men når jeg først hørte om serien, var episode 1 allerede slettet. De vil vel at man skal kjøpe DVDen til 349 kroner. Fat chance. Verden er full av OK serier til lavere priser.)
    Det har med rettigheter å gjøre. Egenproduksjoner ligger ute lengre.

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før gikk det an å hente undertekst direkte fra opensubtitles via Box'en.
    Dette er forsvunnet hos meg etter oppdateringen. Noen som veit hvorfor?

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt og testet Boxee`n min en ukes tid nå og jeg er veldig fornøyd med den. LEttvin å bruke og takler alt den får matet inn. eneste som irriterer er lydbuggen på Hd lyd, noen som har hørt noe om når de vil lage en update som fikser dette?

Og da jeg så en film i dag(fil på ca 25gb) så hakket den 2 ganger, akurat som en liten tenkepause. Mulig det var filmen for i går så jeg en film som er på 40gb og det fungerte helt knirkefritt.Vel, bortsett ifra at HD lyden hakket da...
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Det er en bug de er klar over, skal fikses snarest etter hva jeg har hørt. Plager ikke meg siden jeg rutinemessig legger inn srt fil i samme folder som film/episode :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Det er lagt opp en oppdatering her: New Beta 1 Firmware 1.5.1.23679 (7th Feb) - boxee :: forums hvor dette er rettet på. Fungerer hos meg etter denne oppdateringen i allefall!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Boxee Box kan ikke lenger skrus av via menyen. Den blir bare stående å henge i det uendelige da. Den eneste måten å skru boksen av på, er å holde av-knappen inne i fem sekunder.

Ikke livet om å gjøre, men jeg håper det er en bug i 1.5 som vil bli fikset, og ikke en feil på min enhet som tilfeldigvis har dukket opp omtrent samtidig med systemoppdateringen. Slik det er nå, lar jeg den for det meste bli stående på.

Vet ikke om jeg skal gidde å kaste meg ut i betaversjoner.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nfo

Hallo

Mulig noen har skrevet om dette før, uansett så er det så stas at det bør frem i lyset igjen synes jeg

Av og til er det vanskelig å få opp coveret til filmen, selv når man søker manuelt.
    Jeg hater sort rute, er heller ikke fan av klipp-fra-filmen bilde.

Sjekk ut denne supre siden; NFO Creator for Boxee Box

Last ned fil, legge den i samme mappe, identify, og velge NFO. Meget enkelt. Seff ikke alt som ligger der, men veldig mye.

Man kan og endre på teksten i NFO'ene.

Om en ikke får opp valg med NFO etter at filen er lagt i mappen og identify, jeg plundret litt, kom frem til dette; endre filnavnet på nfo filen til det samme som ISO'en heter.

Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker litt Spotify på min Boxee Box, er det noen som har en løsning slik at den husker Brukernavn og passord?

Stian

Newcomer olegodo sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dwdbard
    Jeg bruker litt Spotify på min Boxee Box, er det noen som har en løsning slik at den husker Brukernavn og passord?

Stian
    Rart. Min husker alt og logger rett inn med en gang. Tror faktisk jeg bare har måttet logge inn en gang.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rosinante
    Min Boxee Box kan ikke lenger skrus av via menyen. Den blir bare stående å henge i det uendelige da. Den eneste måten å skru boksen av på, er å holde av-knappen inne i fem sekunder.

Ikke livet om å gjøre, men jeg håper det er en bug i 1.5 som vil bli fikset, og ikke en feil på min enhet som tilfeldigvis har dukket opp omtrent samtidig med systemoppdateringen. Slik det er nå, lar jeg den for det meste bli stående på.

Vet ikke om jeg skal gidde å kaste meg ut i betaversjoner.
    Tror du bare må være tålmodig. Som oftes skrur min seg av kjapt. Noen ganger dog kan det ta kanskje et kvarter eller så. Mulig den driver å scanner enheter og vil gjøre seg ferdig først.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det egentlig det er litt rart at mange opplever så mye forskjellige feil.

Problemet med å skru seg av (slik jeg tolker deres feil) opplever ikke jeg, men derimot opplever jeg problemer med at tilbakeknappen ikke fungerer hvis maskina har stått på over lengre tid (lengre enn over natten). Derfor må jeg alltid skru den av, noe som er rimelig teit siden da må jeg alltid starte med å skanne biblioteket etter ny-oppdateringer (noe den bør gjøre om natten).

Sliter også med at påloggingsbilde (brukernavn/passord) til min server dukker til stadig opp på skjermen. Har skrevet inn det x antall ganger. Rimelig irriterende.

Rent bortsett fra det, så opplever jeg boksen som perfekt til mitt bruk (se filmer)

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Windspear
    Det er lagt opp en oppdatering her: New Beta 1 Firmware 1.5.1.23679 (7th Feb) - boxee :: forums hvor dette er rettet på. Fungerer hos meg etter denne oppdateringen i allefall!
    Den nye oppdateringen er noe som ikke kan lastes ned automatisk?
    Skjer nå ikke her, selv om jeg har krysset av for beta nedlasting.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wind
    Den nye oppdateringen er noe som ikke kan lastes ned automatisk?
    Skjer nå ikke her, selv om jeg har krysset av for beta nedlasting.
    Nei, må lastes ned manuelt, f.eks. på pc, legges over på minnepenn og installeres på Box'n. Jeg har også krysset av for beta nedlastning, men måtte gjøre det selv.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som har lastet ned denne betaen: Er det slutt på hakking ved avspilling av HD lyd??

Har merket ett annet problem med min Boxee nå(har bare skjedd 2 ganger enda) den låser seg mens jeg spiller musikk. Reagerer ikke på knapper i det hele tatt og det bildet den viser ved musikkavspilling (de derre fargegreiene) bare hakker. Må slå den av og på med knappen på selve boksen for at den skal reagere. Noen som har vært borti dette?
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det med at folk klager på hakking ved avspilling av HD lyd??

Jeg ser masse 720 filmer og noe 1080 filmer på min hjemmekino, Har ikke fått noe hakking som jeg har lagt merke til ihvertfall.
    Eller har ikke 720p filmer hd lyd da?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Hva er det med at folk klager på hakking ved avspilling av HD lyd??

Jeg ser masse 720 filmer og noe 1080 filmer på min hjemmekino, Har ikke fått noe hakking som jeg har lagt merke til ihvertfall.
    Eller har ikke 720p filmer hd lyd da?
    Det kommer jo helt an på fila. Det er absolutt ingen automatikk i at en fil med hd bilde bruker lossless lyd.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Til dere som har lastet ned denne betaen: Er det slutt på hakking ved avspilling av HD lyd??

Har merket ett annet problem med min Boxee nå(har bare skjedd 2 ganger enda) den låser seg mens jeg spiller musikk. Reagerer ikke på knapper i det hele tatt og det bildet den viser ved musikkavspilling (de derre fargegreiene) bare hakker. Må slå den av og på med knappen på selve boksen for at den skal reagere. Noen som har vært borti dette?
    Min har og låst seg noen ganger ved musikk avspilling, spesielt hvis man provoserer litt ved å gå ut uten å stoppe avspilling etc. Hakking i lyd kan jeg ikke se har vært noe problem hos meg.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Sliter og med en del nettverksting etter oppdatering til siste programvare -1.5. Håper det kommer med en fiks snart. Var ikke problem med dette i forrige versjon.
    Jeg har merket meg at boxeen kun mister kontakt med netter når jeg legger inn dns settings manuelt (for unblock us). Noe jeg kan gjøre for at jeg skal slippe å legge inn dette hver gang jeg vil på netflix?

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingeniørn: Gjør det samme som deg når je gopplever det. Spesielt ved avspilling av FLAC. Kan hende det blir litt mye for den av og til.

jonny85: Som noen andre har nevnt, det er ikke automatisk Hd lyd selv om det er HD bilde. Ser jeg HD film med vanlig DTS lyd er det ingen hakking. Men ser jeg HD film med HD lyd så har lydesporet noen opphold på ca 1 sekund x antall ganger i løpet av en film. Hadde satt pris på om dlink kom med en update som fikset dette snart.

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får beskjed om å skrive in brukernavn og passord når jeg logger på boxee box. Dette for å koble meg opp til den bærbare maskinen. Er det noen metoder for å slippe passord og brukernavn?

På forhånd takk =)

Side 40 av 55 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •