Boxee Box - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 55 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 1099

Tråd: Boxee Box

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Den støtter ikke 3D imagefiler, så blir litt dumt å svare ja!

Dumt?? Vel din mening det da. Den støtter 3d i nesten alle andre filer, så min mening er at den støtter 3D.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dottidott
    Dumt?? Vel din mening det da. Den støtter 3d i nesten alle andre filer, så min mening er at den støtter 3D.
    Når riktig svar er "I noen tilfeller, ja", så blir det veldig misvisende å si "ja" helt uten forbehold. Jeg kan forstå trangen til å skjule svakheter hos selgere, men når man prøver å gi råd til fremme som vurderer å kjøpe spilleren, så bør man etterstrebe å gi så riktige svar som mulig.

Er ikke 3D-støtten begrenset til at den kan spille av side-by-side filer som TVen gjør om til 3D? I så fall støtter den 3D på samme måte som absolutt alle andre mediaspillere. Eller vil Boxee Box faktisk splitte bildet og sende det ut som et ekte 3D-signal? Støtter den 3840x1080 (eller 2560x720) side-by-side?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan jeg bytter startside på boxee browser?
    Kan ikke fordra at den starter med bing.com...........

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter oppdatering til siste programvare, får jeg ikke kontakt men Boxee over lokalt nettverk. Boxee finner min NAS, men den dukker ikke opp som enhet på PC. Var ikke noe problem før. Noen som har samme problem ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Etter oppdatering til siste programvare, får jeg ikke kontakt men Boxee over lokalt nettverk. Boxee finner min NAS, men den dukker ikke opp som enhet på PC. Var ikke noe problem før. Noen som har samme problem ?
    Trenger du og ha Boxee som en enhet på PC?

Jeg ser kun Boxee som en enhet på mitt nettverk når jeg logger meg inn på routeren, akkurat som med BD spiller, ADB dekoder, PS3 osv.

Men Boxee får tilgang til alle foldere på min PC og andre enheter jeg gir den tilgang til så alt av streaming funker OK her.

Du kan jo uansett ikke gjøre noe på Boxee fra PC så det er vel i grunn ikke noe problem, eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er kjipt, finalversjonen av 1.5 er ustabil og buggy. Betaversjonen var ekstremt god! Helt klart mest stabile versjonen så langt, skal se om jeg finner link eller lignende så man kan nedgradere.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindF
    Ja det er kjipt, finalversjonen av 1.5 er ustabil og buggy. Betaversjonen var ekstremt god! Helt klart mest stabile versjonen så langt, skal se om jeg finner link eller lignende så man kan nedgradere.
    Hva er det som er ustabil og buggy?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Trenger du og ha Boxee som en enhet på PC?

Jeg ser kun Boxee som en enhet på mitt nettverk når jeg logger meg inn på routeren, akkurat som med BD spiller, ADB dekoder, PS3 osv.

Men Boxee får tilgang til alle foldere på min PC og andre enheter jeg gir den tilgang til så alt av streaming funker OK her.

Du kan jo uansett ikke gjøre noe på Boxee fra PC så det er vel i grunn ikke noe problem, eller?
    Det hender jeg laster ned ting på PC som jeg ønsker å kopiere til harddisk som sitter på Boxee. Det gikk helt greit før - nå får jeg ikke kontakt den veien.

Musikk på NAS går geit å finne, men krasjer fortere en svint hvis du skifter låt uten å stoppe den først.

Den nye versjonen er buggy ja
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Det hender jeg laster ned ting på PC som jeg ønsker å kopiere til harddisk som sitter på Boxee. Det gikk helt greit før - nå får jeg ikke kontakt den veien.

Musikk på NAS går geit å finne, men krasjer fortere en svint hvis du skifter låt uten å stoppe den først.

Den nye versjonen er buggy ja
    OK.

Du mener at du tidligere kunne kopiere filer fra PC til harddisk som er tilknyttet Boxee, men ikke nå lenger. Hvis så er tilfelle er det faktisk en major bug.

Selv har jeg ikke opplevd noen problemer etter denne oppdateringen, kanskje jeg er heldig jeg

Eller kanskje jeg fikk min dose da jeg kobla på den nye ADB dekoderen fra Canal Digital og sleit med networking problemer i 2 måneder før jeg skjønte at Boxee likte kun og få tildelt IP adresse 192.168.0.199

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt v1.5 litt i går og idag, erfaringer så langt.

Nye layoutn for serier og filmer ser tragisk ut på ikke-HD TV. Nedtur.
    Må reboote den hele tia pga; "lydenheten starter ikke" (ikke lyd), og at den ikke viser bilde (bare lyd og tekst).

Håper med andre ord v1.6 kommer fort som f.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    Nye layoutn for serier og filmer ser tragisk ut på ikke-HD TV
    Så slike maskiner er fremdeles i bruk? :shock:

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Så slike maskiner er fremdeles i bruk? :shock:
    Panasonic plasma'n i stua fungerer utmerket til TV bruk (du er klar over at de fleste tv kanaler sendes i SD )
    Den er såkalt "HD ready", så den takler ikke 1080p rett inn. Stresser ikke med å bytte denne enda, da den har 10x bedre bilde på vanlig kabeltv enn all verdens LED/LCD.

Har brukt v1.5 litt i går og idag, erfaringer så langt.

Nye layoutn for serier og filmer ser tragisk ut på ikke-HD TV. Nedtur.
    Må reboote den hele tia pga; "lydenheten starter ikke" (ikke lyd), og at den ikke viser bilde (bare lyd og tekst).

Håper med andre ord v1.6 kommer fort som f.
    Jeg ønsker å legge til... Sa*an v1.5 er dårlig. Har lagt inn sauen shaun på NAS'n i ISO format for å slippe å surre med platene når junior skal se. Med 1.5 må jeg restarte hele box'n etter å ha sett en ISO. BB'n har på få dager gått fra å være en favoritt gadget til et hatobjekt. Ta meg en tur på BB forumet og rive litt kjeft der og

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (du er klar over at de fleste tv kanaler sendes i SD )
    Jada, men jeg ser på HD kanaler 90% av tiden minst ;-)

Ellers har jeg oppdaget svære problemer nå etter oppdateringen. Remove funksjonen virker ikke, så jeg blir ikke kvitt gamle covers og lignende. Rescanning virker heller ikke, så da er hele greia pretty f....n useless :cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RSS feed spørsmål

mulig jeg er blind, men er det noen pre-defined mulighet for en rss-feed som viser siste added filmer/serier på hovedmenyen i denne fantastiske boxen?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da jeg har skaffet meg en Yamaha RXA2010 og fra før har XBOX og Boxee stående, koblet jeg opp en router som ble satt opp som aksess punkt. Dermed er Boxee på hjemmenettet igjen vha kabel .

Et lite øyblikk lurte jeg på om de hadde tatt bort denne funksjonaliteten men det er nok bare på trådløs det ikke fungere. Ser Boxee på PC'n nå i alle fall. Er nok en bug som blir fikset i tillegg til alle de andre..

Edit: Ser nå at den forsatt står på Wireless så mulig den har gått seg til, elles så virker kabel unasett om du velger det eller ikke.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ha vært utrolig heldig, det største problemet jeg har hatt med min BB siden medio juni'11 er at den låser seg en gang hver 3 mnd. Ellers helt upåklagelig stabil selv etter siste oppgradering!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kataloger i filmarkivet

Hei.

Noen som vet om det er mulig å opprette kataloger i filmarkivet på Boxee Box?

Jeg tenker da: 'Barn' 'Action' 'Komedie' osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et problem i den siste versjonen er at man ikke manuelt kan browse etter undertekster til filmer.

Det er en major bug, især for oss som liker å hente norske undertekster.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av myrlas
    Et problem i den siste versjonen er at man ikke manuelt kan browse etter undertekster til filmer.

Det er en major bug, især for oss som liker å hente norske undertekster.
    Er jo enkelt nok å hente subtitles fra subscene.com

Bare å gi korrekt navn og legge i samme folder som filmen eller episodene.

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La merke til dette jeg også, var jo så kjekt og kunne finne undertekster rett fra sofaen!

Side 38 av 55 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •