Boxee Box - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 55 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 1099

Tråd: Boxee Box

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av b-ill
    Regner med du har koblet den til ruteren din med en nettverkskabel?

Har du ikke nettverkskabelen i, sett den i og start opp på nytt.
    Har du gjort det, prøv å start den opp uten kabelen i.
    Ja den er koblet til ruteren med kabel (kat.5) og har prøvd å starte den opp flere ganger uten kabel. Kommer ikke videre.

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjørte min trådløs første oppdatering. Feilsøkt på ruter at du har internett?

Newcomer olegodo sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan også laste ned firmware manuellt og oppdatere gjennom usb. informasjon ligger på sidene deres, men dette skal da ikke være nødvendig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Jeg kjørte min trådløs første oppdatering. Feilsøkt på ruter at du har internett?
    Løste seg i natt og jeg måtte gå for trådløs. Når det var gjort så var det inn med kabelen igjen. Nå er det bare at Win7 ikke finner Boxeen,men det skal vel la seg ordne seg i løpet av dagen.

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har en liten lekker Boxee fått plass under TV'n, nå er det bare og vente på at touren blir ferdig for dagen så man får testa ut dingsen!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har litt problemer med å slette filmer fra biblioteket etter de er fjerna fra sharen. Har prøvd og "remove" via "identify", men uten hell.

Er det noen annen måte eller er jeg nødt til å fjerne sharen og legge den til på nytt? Lite fysen på det...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Har litt problemer med å slette filmer fra biblioteket etter de er fjerna fra sharen. Har prøvd og "remove" via "identify", men uten hell.

Er det noen annen måte eller er jeg nødt til å fjerne sharen og legge den til på nytt? Lite fysen på det...
    Ingen slike problemer hos meg.

Har satt at Boxee'n skal scanne daglig, og noen timer (varierer litt) etter at jeg har fjernet filer fra server, er den heller ikke i biblioteket på Boxee.

Deck

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som veit hvorfor jeg ikke finner min stasjonære som er tilkoblet med kabel, mens jeg finner laptopen som går via trådløst. Boxee er forsovidt og tråløst satt opp..

Har sendt mail til Boxee, skrevet på forumet deres, og venta i tre dager uten svar nå :evil:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deckarep
    Ingen slike problemer hos meg.

Har satt at Boxee'n skal scanne daglig, og noen timer (varierer litt) etter at jeg har fjernet filer fra server, er den heller ikke i biblioteket på Boxee.

Deck
    Den fjerner det meste ved slike scanninger, men spesielt 1 film får den ikke fjernet, smått irriterende.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har problemer med at Boxee Box ikke får tilgang/finner serveren(om du har en filserver stående).

Jeg har flere PCr, en filserver(win7) og Boxee Box. Av og til så må jeg restarte filserveren fordi Boxee Box mister tilgangen til den. Alle andre pcr har fremdeles tilgang til den, så virker som problemet er mellom filserver og boxee box.

Det hjelper ikke om jeg restarter Boxee Boxen eller routeren, kun restarting av filserveren hjelper.

Noen ideer her?

EDIT: Etter litt feilsøking fant jeg ut av at problemet var med 'SRV', et kjapt google søk ga meg dette:
    Windows 7 Nonpaged Pool Srv Error 2017 | alan.lamielle.net

Så nå får vi håpe at det løser problemet!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

beste i test?

har leste opp og ned om boxee og ac-ryan mini 2. hvilken er best på streaming av Bluray filer/filmer og lignende? kan man få spotify på noen av disse?

Newcomer toppe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av abrush
    har leste opp og ned om boxee og ac-ryan mini 2. hvilken er best på streaming av Bluray filer/filmer og lignende? kan man få spotify på noen av disse?

Jeg eier begge boksene og til å se film på så gjør de begge jobben greit nok.
    Boxee'en har et kjappere GUI som dog har endel svakheter, mens AC Ryan boksen har et penere GUI som er noe mindre responsivt igjen.
    Boxee'en har vifte i seg så den lager støy (lite støy) mens AC Ryan er fullstendig lydløs.
    Boxee har RF-remote mens AC Ryan har IR-remote.

Jeg har selv problemer med å velge en favoritt siden begge har noen svakheter, så som hoved mediastreamer bruker jeg en Popcorn C-200 som til mitt bruk ikke har noen svakheter.

Lykke til med valget

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kjører denne Boxee på NAS(trådløst)? Feks Qnap..
    Tenkte og bytte ut min gamle WD men en slik Boxee og da kjøre trådløst med event POE. Avstanden her er 5m, med lettvegg imellom fra router og NAS til mediaspilleren.
    Vil KUN bli brukt til streaming av filmer. (ikke mer enn 10gb)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker en QNAP219 nas, ikke trådløs dog, men 5 m skulle vel gå greit?

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker en QNAP219 nas, ikke trådløs dog, men 5 m skulle vel gå greit?

Da får jeg vel teste en sånn box. Har denne gamle Qnap209.
    Hvis det lagger så får jeg vel koble på en Cisco POE event..

Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en slik boxee på DigitalImpuls i går, og må si at jeg er veldig imponert så langt!

Den spiller av mine filmer med glans, lyden er ikke ut av sync og har ikke hatt noe problemer med .mkv(1080P) filmer enda.

Det å laste ned subtitles mitt i en film går glimrende, dog du har en del subs å velge mellom og det er ikke alltid du velger riktig sub til riktig rippa film etc.

Youtube-appen er genial, får alt i 720/1080p med en gang, og ikke hatt noe problemer med buffering på de jeg så i går.

Skal teste Spy i dag, det er en Spotify remote-app som visstnok skal fungere veldig bra på Boxee'n. Men håper da Boxee lager en slags avtale med Spotify, slik at vi får en fullverdig spotify app til denne, det hadde blitt genialt.

Eneste jeg kan "klage" på er at scanning av mine film-mapper tok en stund, og den fant da 1 feil(kom feil bilde i forhold til hvilken film det egentlig var). Trailer funksjonen til filmene er awesome!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at du kan identifisere filmene som er feil manuelt også.
    Jeg slet veldig med 1 tvserie som den ikke fant i scanninga, gikk rett i "unidentified mappa" prøvde "identify video" knappen, fant serien og alt så bra ut men det gikk ikke fordet.

Fant på boxee forumet at det er veldig lurt og ha "riktig" navn på filene.

Feks: "Firefly 01.avi" fant den ikke, men etter at jeg endret savn til: "Firefly.S01.E01.avi" så ble den funnet automatisk!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at du kan identifisere filmene som er feil manuelt også.
    Jeg slet veldig med 1 tvserie som den ikke fant i scanninga, gikk rett i "unidentified mappa" prøvde "identify video" knappen, fant serien og alt så bra ut men det gikk ikke fordet.

Fant på boxee forumet at det er veldig lurt og ha "riktig" navn på filene.

Feks: "Firefly 01.avi" fant den ikke, men etter at jeg endret savn til: "Firefly.S01.E01.avi" så ble den funnet automatisk!
    Ja, fant ut av det der til slutt Men det jeg klaget på var at det tok litt for lang tid.. Jeg er ikke så tålmodig av jeg, ser du

edit:

Noen som har noe apps som er koslige å ha?

Newcomer olegodo sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan tilføye at i siste oppdatering til Boxee Box som kom i går ble det lagt til Airplay støtte.
    Så nå kan vi med iOS devices streame spotify, youtube, ipod osv direkte til tven gjennom boxee box.
    Fortsatt i beta, men skal funke greit bortsett fra bildevisning som kresjer hos de fleste.
    Boxee for Ipad har forresten også kommet ut

Newcomer redline3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Musikk mappa

Fikk Boxee i går, før jeg oppdaterte var det ett eget "music" ikon på hjem-skjermen.. etter oppdatering forsvant det ikonet! Mulig å få det frem igjen på hjem skjermen?

Edit ; skrivefeil

Side 28 av 55 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •