Boxee Box - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 55 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 1099

Tråd: Boxee Box

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var på Elkjøp og fikk en ny nå. Ble koblet til, kom lyd til introen. Så lastet den ned oppdateringen og all lyd er borte igjen! Hva skjer?? den er koblet til Onkyo 807. Noen som har vært borti noe lignende?

Newcomer toppe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke vært borti det samme, men jeg ville prøvd Boxee'en hos en kompis eller noe om du har mulighet til det... Det kan jo virke som om problemet er relatert til kombinasjonen Onkyo 807 <-> Boxee... og for å bekrefte/eliminere dette ville jeg testet den på en annen reciever... alternativt, sett Boxee'en rett i TV'en for å sjekke der... isåfall må du sjekke av/på de formatene TV'en din støtter under "System -> Audio"

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problemer når jeg plugger den rett i tv. Men får denne feilmeldingen : failed to initialize audio device check your audiosettings.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du installert den siste firmware-oppdatering ? Happy Valentine -New Netflix Firmware 1.0.4.17443 - boxee :: forums

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare installert den som er tilgjengelig orginalt i boxee`n!

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer enten Boxee, eller Netgear NeoTV550. Hva syntes dere Boxee eiere en nybegynner innenfor streaming bør satse på?

Ser ut som Netgear har en masse gode specs ihvertfall.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at hvis man navngir filmen/serien relativt korrekt så henter den tilgjengelig bilde fra imdb? Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden. Hvor nøyaktig må man i tilfelle være for at den skal klare å hente cover? Erfaringer rundt dette?

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Er det slik at hvis man navngir filmen/serien relativt korrekt så henter den tilgjengelig bilde fra imdb? Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden. Hvor nøyaktig må man i tilfelle være for at den skal klare å hente cover? Erfaringer rundt dette?
    Det er riktig, den greier de aller aller fleste. Noen ganger kan en stusse litt over det bildet den finner, men de synes å være relatert til serien. Slik jeg skjønner det så MÅ du ha navgitt episoden på formatet: "serienavn.S01E01.hva som helst.xxx" Da funker det bra for meg. Du behøver ikke ha episodene i hver sin mappe for hver serie. Men konsistent navngitt. Dersom de ikke er det så vil de dukke opp under unidentified files og du kan fortelle box'en om de som var feil manuelt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Etter min erfaring finner den ganske mye, men det den ikke finner har du ingen mulighet for å endre på selv. Jeg synes at Boxee er alt for lukket på dette området, da den kun kan hente info fra IMDB. Det den ikke finner der vil ligge i en Unidentifiedmappe i browsweren. Til sammenligning kan du i f.eks. XBMC legge inn metadata manuelt hvis den automatiske ikke klarer det.
    Du nevnte NeoTV550. Der må du tagge filmene selv med metadataen du vil ha med, men jeg foretrekker faktisk det fremfor den store begrensingen Boxee har på dette området.

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å leite litt etter aps/diverse tips å triks til boxee box, men finner ikke noe sånn konkret svar/side.

Kansje noen kan legge ut en tråd med tips å triks eller oppgradere første posten i denne tråden så vi kan få oversikt på aps og tips med linker og hva det er det ?

Har hatt boksen i 2 dager no å bare prøvd sånn lett, virker grei å bruke bare man blir vandt med knappene og sånt. Men var vanskelig med RSS feed, er det en mulighet å legge inn en snarvei til den der man vil ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg opplever som litt merkelig er når jeg sletter en film eller serie, så blir den fortsatt liggende i library under shows eller movies på Boxee. Noen som kjenner til dette? Selv om jeg oppdaterer media så ligger fortsatt slettede elementer der, men uten clipart..

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Boxee Box bestilt her også, og venter i spenning på denne saken. Skal testes skikkelig nå, og håper den tilfredsstiller følgende behov:

- Automatisk nedlasting av subs
    - HD-lyd output i 7.1. (DTS HD MA)
    - Enkel navigasjon
    - Lett å organisere biblioteket

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brage
    Det jeg opplever som litt merkelig er når jeg sletter en film eller serie, så blir den fortsatt liggende i library under shows eller movies på Boxee. Noen som kjenner til dette? Selv om jeg oppdaterer media så ligger fortsatt slettede elementer der, men uten clipart..
    Svjv sletter ikke boxxe box videoer. Bare markerer de som sett. Slik er det på min og mener jeg har sett det som en fix man ønsker på ny SW.

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har eg støtt på endel problemer med Boxee Boxen.

1. Har fått endel "svart skjerm" att boxeen fryser og ingen knapper virker, kun av å på på selve boksen.

1. Og den slår seg av å på kjapt å går tilbake til hovedmenyen når eg holder på å leite i en mappe.

1. Brukernavn og passord på nettvekrsdisker/pcen slår seg av å på som en tulling...

Eg har lagret alle instillingene som de skal og alt funket fint første timen.
    Hvorfor er den så treg å scanne mapper ?

Newcomer mrcradock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Da var Boxee Box bestilt her også, og venter i spenning på denne saken. Skal testes skikkelig nå, og håper den tilfredsstiller følgende behov:

- Automatisk nedlasting av subs
    - HD-lyd output i 7.1. (DTS HD MA)
    - Enkel navigasjon
    - Lett å organisere biblioteket
    Subs kan du laste ned mens du ser på en film, men jeg synes man finner bedre utvalg ved å bruke undertexter.se, subscene.com eller google.com
    Hvis jeg husker rett så støtter den både DTS HD MA og Dolby True HD, samt alle de andre formatene. Men vær obs på at du må velge at den skal støtte disse formatene i menyen, som standard er de ikke valgt.

Navigasjonen synes jeg er veldig bra, fjernkontrollen er knallbra (eneste minuset er mangel på opplyste taster). Du har to visninger på biblioteket (bilder eller liste).

Det snakkes om at det skal komme egne skins til Boxee Box, men ingen dato er fastsatt. Anbefaler å bruke forumet dems for å lære mest mulig om den herlige boksen --> forums.boxee.tv

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrcradock
    Subs kan du laste ned mens du ser på en film, men jeg synes man finner bedre utvalg ved å bruke undertexter.se, subscene.com eller google.com
    Hvis jeg husker rett så støtter den både DTS HD MA og Dolby True HD, samt alle de andre formatene. Men vær obs på at du må velge at den skal støtte disse formatene i menyen, som standard er de ikke valgt.

Navigasjonen synes jeg er veldig bra, fjernkontrollen er knallbra (eneste minuset er mangel på opplyste taster). Du har to visninger på biblioteket (bilder eller liste).

Det snakkes om at det skal komme egne skins til Boxee Box, men ingen dato er fastsatt. Anbefaler å bruke forumet dems for å lære mest mulig om den herlige boksen --> forums.boxee.tv
    Det var betryggende å høre. Da er det bare å vente på at herligheten skal dukke opp, så blir det testing!

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min boxee i dag. Ser topp ut. Har begynt å teste litt av filmer i div codec, og den har tatt alt utenom noen få som er hd iso. Må få litt bedre tid til å teste denne, men det ser topp ut. Tar vel litt tid før en kan alt på denne å. Slik som å hente tekst å slik.

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teksting... Skulle vært mulig å endre "site" den søker i (evt flere samtidig). Norsk tekst er skjelden å finne... Dog lettere å finne på film enn serier naturlignok.

Låsing.. Har skjedd en del, men det var relatert til en fil jeg prøve å spille av. Klikka hver gang jeg prøvde. Til slutte sletta jeg den :P

Skin.... Det kan jo bli bra.. Intuitivt og bra sånn som det er.. men er litt "low-res" og kjedelig i forhold til for eks PS3 og PLEX.

Link til NAS, fungerer brillefint såfremt den er lagt til manuelt. Desverre forsvinner ikke filer som er fjernet (iallefall fra ukjent mappa)

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var min Boxee allerede på postkontoret! Imponerende frakttid fra Netonnet, det tok faktisk 1,5dag fra jeg trykte på bestill til den havnet hos meg!

Anbefales!

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    Desverre forsvinner ikke filer som er fjernet (iallefall fra ukjent mappa)
    Her tror jeg du blander litt. Uidendtifiserte filer fjerner du ved enten å gå inn på originalplasseringen og endrer navnet til et navn boxee skjønner eller går inn på filen i boxee og bruker søkefunksjonene (der du kan legge inn nye metatdata for å hjelpe box'en). Evt. kan du sjekke om Boxee har funnet flere alternativer for den filen og du må velge det ene.

Side 21 av 55 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •