Boxee Box - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 55 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 1099

Tråd: Boxee Box

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har tips til hvordan jeg lager meg en brukerkonto slik at jeg med den får bruke pc'en som i dag, dvs at det ikke blir en "tilleggskonto" men den eneste kontoen på pc'en (og med fulle rettigheter)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funka fint når jeg aktiverte passord på pc :-) Så til et par andre spm; er det ingen som helst mulighet for å få lagt til serier/filmer om de ikke vil identifiseres? Har f.eks alle episodene av Fleksnes i en folder og disse blir liggende som "uidentifisert". Når jeg så prøver å identifisere de manuelt så får jeg beskjed om at det ikke finnes informasjon om dette showet (eller noe i den dur) og dermed blir de liggende som uidentifisert. Er det noe mulighet for å selv navngi og organisere slike ting hvor info på IMDB (?) er mangelfull?

Finnes det noen app som kan spille av fra tv3play.no?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vegardo07
    Funka fint når jeg aktiverte passord på pc :-) Så til et par andre spm; er det ingen som helst mulighet for å få lagt til serier/filmer om de ikke vil identifiseres? Har f.eks alle episodene av Fleksnes i en folder og disse blir liggende som "uidentifisert". Når jeg så prøver å identifisere de manuelt så får jeg beskjed om at det ikke finnes informasjon om dette showet (eller noe i den dur) og dermed blir de liggende som uidentifisert. Er det noe mulighet for å selv navngi og organisere slike ting hvor info på IMDB (?) er mangelfull?

Finnes det noen app som kan spille av fra tv3play.no?
    Hvis du legger videofil i egen mappe med cover i jpg i så får du identifisert den og den legges i feks movies mappa boxee.
    Blir vel litt tungvint å legge alle fleksnes episoder i egne mapper/folder.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt merkelig at jeg ikke manuelt kan identifisere Fleksnesepisodene for det ligger episodeoversikt på IMDB. Er det kun filmer man kan identifisere manuelt og ikke enkeltepisoder til tv?

Om jeg f.eks har en norsk film som ikke finnes på IMDB så er det nok å legge f.eks cover som folder.jpg i den katalogen så vil den i det minste dukke opp i filmoversikten?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

apps..

noen som vet om det kommer noen boxee apps til Tv2. (sumo) premier league. ?
    eller noen andre norske kanaler.

håper på masse HD kanaler i fremtiden

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og vurderer sterkt og kjøpe meg boxee box som mediasenter til tven. Men har eit par spørsmål Er det mulig og koble noko form for blu-ray til den? Er folk fornøyd med den? hvordan er det med norske app på den?

takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt merkelig at jeg ikke manuelt kan identifisere Fleksnesepisodene for det ligger episodeoversikt på IMDB. Er det kun filmer man kan identifisere manuelt og ikke enkeltepisoder til tv?

Om jeg f.eks har en norsk film som ikke finnes på IMDB så er det nok å legge f.eks cover som folder.jpg i den katalogen så vil den i det minste dukke opp i filmoversikten?
    Det er noen uker siden jeg drev å surra med dette så husker ikke helt hvordan det gjøres......fant info på en engelsk side.
    Kun mulig med et cover jpg pr film i mappe.....derfor separate mapper for
    uidentifiserte filmer:Nå har det kommet en FW oppdatering i etterkant,vet ikke om de har gjort noe med dette.
    Eneste jeg har litt prob med er at enkelte filmer ikke blir slettet fra boxee selv om filmene ikke finnes lengre.

Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Sitter og vurderer sterkt og kjøpe meg boxee box som mediasenter til tven. Men har eit par spørsmål Er det mulig og koble noko form for blu-ray til den? Er folk fornøyd med den? hvordan er det med norske app på den?

takker for svar
    Ikke mulig å koble blu-ray til den nei......så langt er det vel ingen norsk app til den,tror jeg da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funket faktisk når jeg renamet Fleksnesepisodene til Fleksnes SxxExx, da fikk jeg identifisert de i Boxee en sesong i slengen. Har lagt inn cover på et par filmer men Boxee leser ikke dette men presenterer et screenshot fra filmen. Tips til løsning?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt inn cover på et par filmer men Boxee leser ikke dette men presenterer et screenshot fra filmen. Tips til løsning?
    Har samme problem nå.....husker ikke hvordan jeg fikk det til første gangen,ikke finner jeg linken hvor det var forklart heller .......også noen filmer jeg ikke får flyttet fra unidentified videos....irriterende

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så langt jeg kan se på forums.boxee.tv så henter ikke boxen folder.jpg på uidentifiserte videoer, selv om man manuelt identifiserer disse. Dvs man må sørge for å angi et filnavn som gjør at boksen identifiserer filmen automatisk ved en scan, først da bruker den folder.jpg i filmfolderen. Shows er det ikke mulig å bruke eget cover på...

En annen ting; om jeg slår av boksen må jeg taste inn brukernavn og passord til de delte mappene på nytt. Noen som har løsning på dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte å kjøpe denne i dag men lurer på en ting: Hvordan er det med denne og 3D? Er det hardware eller software som gjør at den ikke takler 3D nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Vurderte å kjøpe denne i dag men lurer på en ting: Hvordan er det med denne og 3D? Er det hardware eller software som gjør at den ikke takler 3D nå?
    Det er noe 3D valg muligheter i menyen men har ingen peiling på hvordan
    boxee er på dette området da jeg ikke har 3D tv

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom en ønsker tilgang til Netflix (når det kommer), Vudu, Pandora etc.
    så må dere teste usvideo.org.

Det koster 30 kr måten, og gir deg tilgang til det meste amerikanske innholdet.
    Men jeg har dog merket at det er noen ting det ikke fungerer med.

Det er ikke en VPN, du går via deres DNS server, så du mister ikke noe av hastigheten til linja di sånn som med StrongVPN.

Det har forresten en 7 dager free trial.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Menu Språk

AHr akkurat fått Boxee opp og gå og den fant alle mine biblotek med filmer og alt detter gik som en drøm... noene som vet om det går og få norsk menu språk... ikke det at det er noe pes med Engelsk men er jo flere i hustanden som skal bruke dette:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny FW oppdatering via BB menyen i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Det er noe 3D valg muligheter i menyen men har ingen peiling på hvordan boxee er på dette området da jeg ikke har 3D tv
    Boxee støtter så vidt jeg vet ikke avspilling av 3D-bluray (dvs. frame interleaved 3D), og HDMI-porten støtter vel heller ikke versjon 1.4, som er anbefalt for avspilling av 3D.

Men, de fleste 3D-TVer støtter såkalt side-by-side 3D. Dette er egentlig en helt vanlig 2D-video der bildet er delt i to. TVene klipper da dette bildet i to og viser venstre og høyre bilde om hverandre, strukket til å fylle hele skjermen. Du oppnår 3D-effekten, men med kun halv oppløsning.

Det er ikke noe problem for Boxee å spille av slike videoer, men, siden TVen klipper bildet på midten, så vil menyene bli ubrukelige når man har aktivert side-by-side 3D-modusen på TVen. 3D-menyvalget til Boxee vil derfor bare vise menyen på en slik måte at den ser fornuftig ut når TVen står i 3D modus.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Ny FW oppdatering via BB menyen i dag.
    Og hva er nyhetene på denne da??...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    Og hva er nyhetene på denne da??...
    Happy Valentine -New Netflix Firmware 1.0.4.17443 - boxee :: forums

New Features/Enhancements
    • Netflix -US/Canada only
    • Support Dolby Digital TrueHD bit streaming.
    • Support for high resolution SRT subtitles.
    • Updated drivers for external IR remotes. Now supporting “Windows Vista class” remotes.

Bug Fixes

• Under some circumstances, audio took 1-2 seconds to start.
    • Subtitle size change was not retained after restart.
    • In some websites, switching the video quality during playback did not work.
    • Post boot Black screen (only if you are able to view the start up video animation).
    • Vudu was not authorized if system was unable to acquire a correct time and date.
    • Could not go backwards, forward or pause in Vimeo.
    • With some audio receivers, namely Onkyo, audio was lost after video resolution switch.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er mange som lurer på å kjøpe seg en slik, jeg er også en av de.
    Jeg har i dag en Popcorn Hour A-110. Den fungerer greit, den spiller av det jeg har prøvd på den, og med litt bytte av skin, ser grensesnittet litt bedre ut, selv om man bare blar rundt i mapper.

Men den er treg, litt ustabil, og ikke helt kamerat med NASen min hele tiden.

Det som tiltaler meg mest med Boxee Box, er funksjonen som organiserer seriene dine, og laster ned bilder og cover fra nettet, så grensesnittet blir enklere og penere. Men er ikke det litt drøyt å bytte bare for det?

Så jeg lurer på om det er noen som har gått fra popcorn hour til denne, som har noen tanker om hvor mye bedre den er?
    Håper på svar.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv gikk jeg fra en HDX, som i realiteten er basert på Popcorn Hour.
    Boxee Box er en helt annen verden. Du blar i et grafisk grensesnitt som gir deg en langt bedre og reell følelse av hva du har liggende på server.

Selvsagt har den sine softwaremessige barnesykdommer, men dette bedres for hver oppdatering som dukker opp.

Den er også langt bedre til å spille av tunge eller krevende filer.

Jeg trives svææært godt med min Boxee Box!

Jeg har fortsatt ikke fått tid til å inngående vurdere den tekniske kvaliteten, men det kommer! :-)

Side 17 av 55 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •