Boxee Box - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 55 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 1099

Tråd: Boxee Box

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny firmware (13.des)

Boxee Box firmware update 1.0.2.16619 (released Dec 13th) - boxee :: forums

Changes in this version:
    Enabling user flavor selection (online/local inclination) during first login and via Settings - defaults for users selecting local will direct to local content and will not mandate multiple clicks to get to local content
    Added alphabetical scrollbar for local content
    Enhanced sorting options in browse screens (A-Z, Z-A, most popular, newest/oldest...)
    Main menu supports additional filter options
    Mark items as watched/unwatched from the Action menu
    Added option for hourly scan of local libraries
    When watching side-by-side or over/under video, the subtitles and OSD would not be visible when wearing 3D glasses. The user now has the option, under Settings, to have the user interface properly displayed when watching this kind of content
    Added SMB client defaults to network settings

Her var det jo noen småting vi har ventet på

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt min Boxee i noen uker nå, og har gått fra passe fornøyd til meget fornøyd igår. Måtte resette boksen for å få den til å legge mapper til i biblioteket, men nå funker det veldig bra. Har 4 disker i pcen og alle filmene og seriene på de forskjellige diskene "smelter" sammen i biblioteket. DVD-samlinga står i boden...

Likte Boxee-programmet, og liker nå Boxee Box også. Deilig å slippe pc-tilkobling.

Har troa på at den neste oppgraderingen skal gjøre det enklere å finne kjapt fram til lokale filmer 8)

De fleste app'ene jeg har prøvd har ikke innfridd. En photoviewer crashet, en musikkvideo-avpiller hakket og ga ikke lyd. Youtube appen er enkel og grei, men savner lett tilgang til relaterte videoer etc.

Heldigvis var det som en lekker avspiller av filmer og serier jeg kjøpte den for, de andre funksjonene får komme som en bonus.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unready
    Boxee Box firmware update 1.0.2.16619 (released Dec 13th) - boxee :: forums
    [...]
    Her var det jo noen småting vi har ventet på
    Kult. Må teste litt i kveld, skjønner jeg

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ser boxee box og boxee ut i forhold til hverandre etter opptaderingen til boxee box? Screenshots anyone?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Har de fått Passthrough av True HD och DTS Master HD att fungera nu? Det fungerade inte för en månad sedan.

Tar den BD folders över nätverk eller måste det vara BD iso?
    Jag siterar mig själv ja....

Jag får i alla fall till både True HD och DTS Master HD passthrough lekande lätt med Boxee software. Då är det hopp om att "the cube" har samma funktionalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Klarer boxen å lese IMG filer ?

Har liggende en masse Img filer fra dvd filmer. Klarer boxen dette eller må jeg konventere til et annet filformat ?
    Noen forslag på hva som er mest fornuftig å endre IMG til.

Tenkte å være litt forberedt siden boxen kommer til helga..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har de fått Passthrough av True HD och DTS Master HD att fungera nu? Det fungerade inte för en månad sedan.
    Nei.

De kan dekode TrueHD til LPCM, men ikke bitstreame. DTS HD MA kan ikke dekodes, men den kan bitstreames. Dessverre er det problemer med dropouts av lyden under bitstreaming av DTS HD MA, så i praksis fungerer dette altså dårlig.

Så vidt jeg har skjønt er det meningen at bitstreaming av TrueHD og fiksing av DTS HD MA bitstreaming skal være fikset i neste versjon av firmwaren, som skal slippes en gang før utgangen av året (det blir vel fort en uke eller to ut i januar, tenker jeg).

Tar den BD folders över nätverk eller måste det vara BD iso?
    Hmm. Jeg har ikke testet foldere, men jeg er rimelig sikker på at den skal takle det også.

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har fått Boxee box fra elkjøp nå?
    Jeg fikk beskjed om at min var sendt den 06.12 etter først å få sms om bekreftet leveringsdato 02.12. Elkjøp har ingen sporingsnr og jeg har ennå ikke mottatt den. Men kredittkortet mitt er belastet...

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Er det noen som har fått Boxee box fra elkjøp nå?
    Jeg fikk beskjed om at min var sendt den 06.12 etter først å få sms om bekreftet leveringsdato 02.12. Elkjøp har ingen sporingsnr og jeg har ennå ikke mottatt den. Men kredittkortet mitt er belastet...
    Jeg har kontaktet elkjøp kundeslørvis flere ganger, og fått samme beskjed hver gang. Webshop lageret får ikke inn en eneste en før i januar. De få butikkene som har noen eksemplarer, har hatt en separat bestilling, og fått noen.

Jeg har fortsatt leveringsdato 11/1. Har ikke sjekket om det er trekket av kortet dog...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk kjøpt meg en Boxee Box i dag, men har et spørsmål. Når jeg kobler den opp mot min PC på nettverket. (Windows 7) Finner den kun TO filmer som jeg har i den delte mappen.

Hva er grunnen for at den ikke finner resten av filmene? Alle filmene er x264 format osv..

Takk for svar.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Fikk kjøpt meg en Boxee Box i dag, men har et spørsmål. Når jeg kobler den opp mot min PC på nettverket. (Windows 7) Finner den kun TO filmer som jeg har i den delte mappen.

Hva er grunnen for at den ikke finner resten av filmene? Alle filmene er x264 format osv..

Takk for svar.
    99 % sannsynlig, ligger resten sammen med de uklarerte filene, altså de som ikke har navn som blir gjenkjent.

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg bare si tusen takk til Elkjøps kundeservice! :evil:
    Sendte de en epost om ordren min, og fikk denne gangen beskjed om at den ikke var levert likevel. Kommer på lager i Januar og bla bla bla.

Hadde jeg fått denne beskjeden for en uke siden da jeg ringte de, hadde jeg ihvertfall hatt en fair sjans om å finne ett alternativ før jul...

Så jeg har kansellert den av prinsipp..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Nei.

De kan dekode TrueHD til LPCM, men ikke bitstreame. DTS HD MA kan ikke dekodes, men den kan bitstreames. Dessverre er det problemer med dropouts av lyden under bitstreaming av DTS HD MA, så i praksis fungerer dette altså dårlig.

Så vidt jeg har skjønt er det meningen at bitstreaming av TrueHD og fiksing av DTS HD MA bitstreaming skal være fikset i neste versjon av firmwaren, som skal slippes en gang før utgangen av året (det blir vel fort en uke eller to ut i januar, tenker jeg).

Hmm. Jeg har ikke testet foldere, men jeg er rimelig sikker på at den skal takle det også.
    Jag har ju bara softwaren Boxee, men där verkar det som om det är tvärtom. Passthrough av båda HD formater går som en dröm, men ISO däremot, vägrar den spela av över huvud taget.
    Ett stort försprång är att boxen har vpn inställningar, det har inte softwaren.
    Jag fick i alla fall både hulu och iplayer från BBC att fungera helt ok. Men du världen så dåligt Hulu har blivit.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    99 % sannsynlig, ligger resten sammen med de uklarerte filene, altså de som ikke har navn som blir gjenkjent.
    Tips til hva jeg kan gjøre for å få de gjenkjent? Hvordan merke de?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn på files, der skal det være et valg for "unknown files". Her kan du velge hver enkelt og identifisere dem

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som trondmm sier må du identifisere dem. Men hvis du klarer å navngi de rett i utgangspunktet så skal de ikke dukke opp der, skal være en guide for det tidligere i tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Headweb (Den svenske filmutleie på nett) kommer med en App til Boxee box, hvor man kan leie de nyeste filmene tekstet på norsk osv. Dette ser bra ut!

Headweb.com - Boxee

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg testet nettopp denne appen på Boxee Box, og det fungerer overraskende bra! Jeg skulle dog ønsket meg litt bedre bildekvalitet på selve filmene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av apwr
    Jeg testet nettopp denne appen på Boxee Box, og det fungerer overraskende bra! Jeg skulle dog ønsket meg litt bedre bildekvalitet på selve filmene.

Har ikke fått testet det selv. Men streamer de ikke de nyeste filmene i 720p eller 1080p?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmene streames dessverre kun i SD, dvs. DVD-kvalitet.

Side 11 av 55 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •