Linksys dma2100 eller dma2200?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Linksys dma2100 eller dma2200?

Lurer på å skaffe meg en slik media center extender, men lurer litt på de største forskjellene på disse.

Ja har lest spec liste på begge, men om noen kunne kaste litt lys over de største forskjellene, slik at jeg vet om jeg har behov for en dma2200 eller om jeg klarer meg med en dma2100

Etter det jeg kan se, så kan ikke 2100 spille av mpeg4 eller h.264, samt at denne ikke har innebygd dvd spiller (noe som jeg ikke trenger)

Erfaringer?....bedre valg?....ønsker primært en extender slik at jeg kan bruke serveren og ikke trenger ekstra disker tilkoblet

på forhånd takk og god jul

Mvh
    C

Fant svaret her: DMA2100

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dma2100

Sitat Opprinnelig postet av corydoras
    Lurer på å skaffe meg en slik media center extender, men lurer litt på de største forskjellene på disse.

Ja har lest spec liste på begge, men om noen kunne kaste litt lys over de største forskjellene, slik at jeg vet om jeg har behov for en dma2200 eller om jeg klarer meg med en dma2100

Etter det jeg kan se, så kan ikke 2100 spille av mpeg4 eller h.264, samt at denne ikke har innebygd dvd spiller (noe som jeg ikke trenger)

Erfaringer?....bedre valg?....ønsker primært en extender slik at jeg kan bruke serveren og ikke trenger ekstra disker tilkoblet

på forhånd takk og god jul

Mvh
    C

Fant svaret her: DMA2100

Jeg vurderer en slik også men har i dag en 10 m HDMI kabel fra kjelleren og opp til forsterkeren, den bringer lyd og bilde.
    Er denne kompatibel med windows 7?

I den linken du la med så stod det ikke mye nyttig

K

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •