Mediaspiller som viser DVD-meny

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mediaspiller som viser DVD-meny

Hvilke(n) spiller er det som fikser å vise en DVD meny riktig?
    Ser ut til å være en mangelvare hos de fleste?!

Kunne tenkt meg å legge inn serier som feks. Seinfeld, for å lett finne igjen enkelt episoder.
    Å lete igjennom vob-filer er ikke optimalt.

Hvilke spillere kan vise DVD-cover?

Har hatt en A.C Ryan playon!hd i bestilling lenge nå, men er ikke på lager. Ubekreftet i morgen, men den kommer sikkert ikke da heller.

Er det vanlig at de har mulighet for å synce lyd og bilde?

Hva med justering av teksting, tidspunkt. Forsinkelse eller omvendt?

Newcomer skrue sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt i samme situasjon. Jeg har for øyeblikket slått meg til ro med å bruke XBMC på linux på en dedikert partisjon på HTPC'en. XBMC kan lese dvd-isoer med menyer og alt. XBMC er lett å teste på en vanlig maskin før man eventuelt bestemmer seg å installere den slik jeg gjorde.

Er nå midt inne i en hektisk dvd -> iso fase. Dette lagres på en ekstern NAS slik at det senere blir trivielt å bytte til en annen avspiller om jeg skulle ønske det.

Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greia er jo at mange av disse spillerne har en hyggelig pris, og sannsynligvis en kjapp oppstart, derfor er det mer fristende med en sånn enn en egen pc. Selv om pc er mer fleksibel, med tanke på tweaking og tuning.
    Dessuten er de små og lett å ta med seg.

Men, jo mer man leser om emnet, desto flere egenskaper oppdager man, og dermed vil man ha den "beste"..

Tenkte først på WD sin, den er jo svært billig, men så kom testen på Asus hos dinside, også videre AC Ryan.. begge med bra omtaler.. også har vi de mer etablerte.

Siden den AC Ryan'en aldri kommer på lager vurderer jeg nå noe annet, som kanskje har flere features..

Etter at blu-ray kom i huset, er ikke DVD så attraktivt lengre, men å fått over div. serier hadde vært ok.

Får vel ta en kveld med google..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •