WD TV Live (wdtv2)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 58
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WD TV Live (wdtv2)

Så er den endelig her! Fant via andre forumet en video som viser 6 min av gui på boksen. Se på denne videoen på YouTube:

YouTube - WD TV Live interface video

Nytt om boksen : iboum.com : Future Entertainment Technology : WDTV Live - WDTV2

Ser dette bra ut? Kjør debatt!

ps: lagde en egen tråd kun for denne ene wd modellen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Release

Noen som vet når det er release på denne?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På lager:Ubekreftet
    31-10-2009 (foreløpig dato)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    På lager:Ubekreftet
    31-10-2009 (foreløpig dato)
    Takker! Den kan være en fin kandidat til kjellerstua der ungene skal sitte.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Så er den endelig her! Fant via andre forumet en video som viser 6 min av gui på boksen. Se på denne videoen på YouTube:

YouTube - WD TV Live interface video

Nytt om boksen : iboum.com : Future Entertainment Technology : WDTV Live - WDTV2

Ser dette bra ut? Kjør debatt!

ps: lagde en egen tråd kun for denne ene wd modellen

Fikk min i går...Hadde forhåndsbestilt fra multicom.no... Hadde den gamle , men den overtar svigers
    Koblet den opp, alt var plankekjøring. Navigering fra menyene gikk vesentlig raskere enn den gamle. Fant min QNAP-439 NAS boks uten problemer. Streamer 1080p matriale uten noen problemer. Spiller av TouTube og har nettradio innebygd...For en herlig liten tass .. Alt dette for under 1000 kroner.. Jeg er kjempefornøyd Terningkast 6

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mv200i
    Fikk min i går...Hadde forhåndsbestilt fra multicom.no... Hadde den gamle , men den overtar svigers
    Koblet den opp, alt var plankekjøring. Navigering fra menyene gikk vesentlig raskere enn den gamle. Fant min QNAP-439 NAS boks uten problemer. Streamer 1080p matriale uten noen problemer. Spiller av TouTube og har nettradio innebygd...For en herlig liten tass .. Alt dette for under 1000 kroner.. Jeg er kjempefornøyd Terningkast 6
    Jeg ser man kan koble til en ekstern disk til spilleren og nesten bruke den som NAS slik. Men vet du om det går ann å bruke torrent vi WD TV Live?

Hvis ikke, klarar du det med din NAS?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei,,

Inge Torrent nedlasting via WD TV Live,, men den finner nettverksshare, medieservere etc. QNAP NAS: ja,, den lever sitt eget liv,,, fungerer bl.a som egen nedlastingsstasjon for Torrent.. Se http:\\QNAP Systems, Inc. - Quality Network Appliance Provider

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mv200i
    hei,,

Inge Torrent nedlasting via WD TV Live,, men den finner nettverksshare, medieservere etc. QNAP NAS: ja,, den lever sitt eget liv,,, fungerer bl.a som egen nedlastingsstasjon for Torrent.. Se http:\\QNAP Systems, Inc. - Quality Network Appliance Provider
    Ok. Den var utrlig dyr da. Tror du man kan kjøre torrent på WD My Book World Edition? Som er litt billigere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The CinemaTube | Full 1080p HD Media Player | Full HD Media Player

Jeg lurer på om jeg skal vente til CinemaTube kommer i midten av november. Den har egen torrentclient integrert! Og støtter så vidt jeg skjønner samme formater som WD TV Live.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Ok. Den var utrlig dyr da. Tror du man kan kjøre torrent på WD My Book World Edition? Som er litt billigere?
    QNAP 439 er ikke av de billigeste NAS boksene, men det finnes alternative løsninger som er rimeligere. For min del trengte jeg mer lagringsplass. Jeg kunne kjøpt ennå en løs USB disk, men ville heller ha en løsning som kan utvides ved behov. På Qnap 439 er det plass til 4 stk 2TB disker=totalt 8TB. Jeg kjører tre Samsung 1,5 TB Ecogreen disker med RAID 5. Da kan en disk ryke uten å miste data. Setter jeg inn en 1.5TB til, kan jeg kjøre RAID 5+1 og da kan to disker ryke samtidig uten å miste data. Trenger man mer plass, ( og når 2TB diskene blir billigere) kan man utvide diskkabinettet i fart..

Holder på med høstprosjektet mitt; alle DVD plater, muskikk CD'er og bilder skal inn på denne boksen....Og så blir blir også alt innhold tilgjengelig via ssh / ftp hvorhen man måtte befinne seg..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt off topic dette, men det er greit å ikke gå på en smell...

RAID 5+1 var ny. Hvordan skal du klare å speile tre disker i RAID5 over til en disk? Dette har ingenting for seg, for ikke å snakke om at det er umulig. RAID 5+0 finnes derimot, men da trenger til sammen seks disker. Ikke gir det noe mer lagringskapasitet enn det du har idag heller. Da er RAID 1+0 hakker bedre. Da får du utnyttet halvparten av diskene. Minimum antall disker er fire.

Konklusjonen er at du bør bare holde deg til RAID5 dersom du ønsker reduntante disker og samtidig maksimere lagringskapasiteten.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet 1080p filer over 10 GB på denne? På den gamle versjonen forsvinner lyden og bildet hakker ved filer større enn 10 GB.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alek
    Noen som har testet 1080p filer over 10 GB på denne? På den gamle versjonen forsvinner lyden og bildet hakker ved filer større enn 10 GB.
    Jeg kjører 1080p som er 14GB uten problemer, igjen streamer jeg fra Qnap-439 NAS boks som kjører media server.

Den gamle versjonen støttet ikke DTS lyd,, kun hvis du har optisk kabel til hjemmekinoforsterkeren... Den nye har DTS nedskalering, dvs at den spiller av slike lydspor uten behov av forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket trådløs nettverks kort vil dere annbefale til denne? jeg vil ha et som streamer 1080p filmer uten noe lagg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med støtte for undertekster (srt + +) på denne saken?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dentix
    Hvilket trådløs nettverks kort vil dere annbefale til denne? jeg vil ha et som streamer 1080p filmer uten noe lagg.

Ny firmware, støtter bl.a flere trådløse nettverkskort:

WD Product Update

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ezzo
    Hvordan er det med støtte for undertekster (srt + +) på denne saken?
    Funker bra det. Men ikke hvis du streamer fra en enhet. Men koble opp nettverkshare og spille av film med sub e.l. går bra.

Newcomer Prototype86 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, tenkte å bestille denne i kveld, men jeg lurer på hvilken eksterne harddisk jeg bør ha i tillegg? 1 TB holder vel? Litt slitsomt å kun benytte minnepennen min på 2 GB for å bytte filmer til enhver tid. I tillegg ønsker jeg visning av filmbiblioteket mitt. Takker for svar.

Er dette forresten riktig produkt? AMENTIO / WESTERN DIGITAL TV HD LIVE MEDIA PLAYER,LAN HDMI 1080P USB Composite

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min i dag, og kjører den koblet til en MyBook World over nettverket. Alle filer spiller helt fint.

Jeg får dog ikke undertekst på mine rippede DVD-er (video ts). Er det mulig å få til, eller må filene omgjøres til annet format? Flott hvis noen kjenner til dette!

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •