WD TV Mini Media Player og WD TV 2. generasjon - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 219
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av alligator77
    jeg sliter med de samme problemene fortsatt..
    Det er en kar som har et lignende problem i AVS-tråden, han får kun spilt av Matroska via USB og ikke over nettverket. Løsningen som skisseres er:
    "Are you selecting media streaming or network share?

You probably need to do network share in the live menu."

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lch
    Det er en kar som har et lignende problem i AVS-tråden, han får kun spilt av Matroska via USB og ikke over nettverket. Løsningen som skisseres er:
    "Are you selecting media streaming or network share?

You probably need to do network share in the live menu."
    Sjekket denne tråden men ble ikke noe klokere av det:-?
    Venter heller til det kommer en ny firmware;-)

Har vært lite aktivitet på wd-live tråden nå i det siste, virker som endel har gitt opp.... (eller ikke har problemer)...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller fortsatt venter på sin. Tredje gangen Amentio har den på lager nå siden jeg bestilte 15.okt, men er fortsatt ikke sendt:twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Famous_CFC
    Eller fortsatt venter på sin. Tredje gangen Amentio har den på lager nå siden jeg bestilte 15.okt, men er fortsatt ikke sendt:twisted:
    okei, da regner jeg med du har mindre probl. enn oss andre;-) hehe

håpløst det
    Kanseller og bestill ett annet sted da? Flere andre som har de på lager....
    datakjeden eks. har 50-99 av de på lager, der jeg kjøpte min for ett par uker siden, kjapt og greitt;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utsolgt der også nå. Kjipt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utsolgt der også nå. Kjipt...
    Ok. Virker som det selges veldig mye av disse, går ikke lange tiden før de må bestille nye....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sporingsnummer nå. Kommer vel innen noen dager. Sweet...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig

Etter å blitt forbigått i diverse køer på nettbutikkene, så hentet jeg endelig min spiller i dag (Komplett). Tror vel det er en del som meg som har ventet på å få napp.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tenkt å kjøpe wd tv live, og jeg trenger også et trådløs nettverkskort. Er dette trådløs nettverkskortet bra nok? : Komplett.no - D-Link DWA-140 Wireless N USB adapter, . Og jeg trenger også en hdmi kabel, er denne grei nok? Komplett.no - Skjermkabel HDMI-HDMI M/M 2m

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lagerstatus hos Amentio er jo en vits. Jeg bestillte 22.10, og fikk bekreftelse på mail at den er på lager.
    Den er fremdeles ikke sendt, 3 uker etterpå!
    Forrige gang jeg bestillte fra denne sjappa var det også problemer med levering.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 3 stk Western Digital Media Spillere live den 12 oktober fra Amentio. De var ikke på lager, men var forventet på lager i løpet av kort tid.

Torsdag den 22.10 får vi bekreftet at de er sendt fra lager. Får også sporingsnr. Synst pakken er mistenkelig lett (1kg), men tenker at det kan jo stemme mtp at spillerne er 300 gr pr stk.

Så skal vi hente pakken lørdag 24.10 og ser at de har sendt 1!! stk i stedet for 3.. på pakkseddel står det også bestilt 1, levert 1..

Ringer Amentio Mandag 26.10 og spør ka som har skjedd. Får en forklaring om at det er menneskelig svikt og at sånn kan skje.. problemet er jo at no har de ikke flere på lager og får ikke inn igjen før i begynnelsen av November..

Etter litt om og men blir vi enig om at vi får noen hdmi kabler (3 stk) som kompansasjon for at det er sendt 1 og ikke 3 og de skal sende de 2 siste SÅ SNART de får inn.

Fredag 30.10 ser vi at de har fått inn (noen dager før forventa.. ) Det står 50-99 på lager på nettsidene. Vi er i kontakt med Amentio på telefon og får bekreftet at de vil bli sendt no og får sporingsnr til hdmi kablene. I løpet av helgen ser vi at lager statusen går nedover og nedover. helt ned til 9 og til slutt 0 igjen og så kommer det at de får inn igjen 06 November..

Rett over helgen kontakter vi de og får beskjed om at vi desverre ikke får noen av de som de fikk inn før helgen (men de som bestilte i løpet av helgen de får!!!) men de vil skaffe oss 2 stk fra en annen leverandør som vil bli sendt seinest onsdag 04.11.2009. Vi spør om de denne gang kan GARANTERE dette. og JA det kan de sier de pr telefon. Vi får også en Epost den 03.11 om at ny leverandør GNT har bekreftet at de får inn 40 stk 04.11 og vil sende de då...

Samme dag (03.11.2009) sender vi en epost til GNT og spør om de har fått inn og om de vil bli sendt. Får svar Onsdag 04.11 om at det har de ikke og at de vil komme inn og bli sendt Torsdag eller Fredag... Samme dag (04.11) får vi epost fra Amentio om at de ligger til "allokering" nå og vil bli sendt til oss samme dag.. Sender de då et svar om at ifølge GNT stemmer ikke det. Då svarer de at DE OGSÅ vil få de inn torsdag eller fredag og at de vil bli sendt då... Er i kontakt med både de og GNT 06.11 og ingen har fått de inn.. Fikk de kanskje inn på i løpet av dagen og kanskje på mandag 09.11........... sjøl om det på nettsidene står forventet 13.11 no....

Fredag kveld (06.11) Ser eg at Komplett har fått de inn 100+ så bestiller 2 stk der. Sjekker tilfeldigvis Amentio samme kveld og ser at de også har fått inn over 100 stk. Avbestiller då fra komplett og velger å følge med i helgen om lagerstatus går nedover. Verken Amentio eller komplett går under 50-99 så eg er ganske sikker på at eg skal få de tilsendt i dag. (09.11) Ringer Amentio når eg kommer på jobb for å høre om de har fått de inn. Joda. De er komt inn (hos leverandør) og ligger no til pakking. Og Leverandør har 52 stk igjen etter at mine er plukket og sendt til pakking.. Flott tenker eg og sjekker komplett. Lager status der er 17, men tenker at no må de no komme så bestiller ikke noen. Følger litt med på den og i 3 tiden er de tom. Hos Amentio står det fortsatt 50-99 på lager.. kl 15.30 får eg denne mailen fra Amentio:

" Hei
    Så Norek fikk de inn idag, var raskt ute og endret bestillingen dit men de gikk fra over 20stk på lager til 0, og denne bestillingen står fortsatt som "åpen" med "forventet sendingsdato 10.11.09", altså ubekreftet levering.
    Vi kan dessverre ikke gjøre annet enn å beklage lang leveringstid på de to siste spillerne, de har rett og slett ikke vært å skaffe og Western Digital sa selv at de slet veldig med etterspørselen. Info om levering som er blitt gitt er basert på hva vi selv har fått av info hos leverandører, som dessverre har vist seg å ikke stemme.

Ha en fin dag!
    Mvh
    Amentio AS - Norges Billigste Nettbutikk
    TLF: 815 70 455 "

Ringer då Amentio som sier for 5 eller 6 gang at "det er bare å beklage" bla bla bla... De får desverre ikke gjort noe med dette.

Kanselerer då ordren og må vurdere om eg skal betale noen 100 lapper ekstra pr spiller hos de som no faktisk har de på lager..

Så for de som har tenkt å handle noe der bør man tenke seg om noen ganger. Spesielt hvis man skal handle populære eller dyre ting..

De hadde 50-99 på lager til langt utpå Mandags kveld ifølge nettsidene...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig mye rot her skjønner jeg
    Merkelig at de ikke kan ha ett brukbart kø-system på slike bestillinger...

Er nok rimelig høy etterspørsel etter disse spillerene om dagen, tydeligvis greier de ikke å fordele produktene rettferdig...
    Er ca 3 uker siden jeg fikk min og da husker jeg det stod ca 100 på lager hos datakjeden + alle andre som også hadde de på lager....
    Tyder på at veldig mange har fått levert som avtalt når alt dette er blitt sendt ut men du har vært veldig uheldig da:-(

NB! Det burde vært startet en egen tråd ang. leveringsproblemer, nå fylles denne tråden opp av off-topic.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alligator, ikke nødvendig å quote så lange innlegg..

Leste litt på HydrogenAudio-forumet. Der hevdes det at WD TV live ikke støtter Vorbis Comment, altså tags i FLAC-filer, men kun ID3-tags. Kan noen avkrefte eller bekrefte dette?
    Har hele CD-samlingen rippet til FLAC og det er for jævli om WD TV Live ikke skulle klare å hente ut tags fra det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Alligator, ikke nødvendig å quote så lange innlegg..

Leste litt på HydrogenAudio-forumet. Der hevdes det at WD TV live ikke støtter Vorbis Comment, altså tags i FLAC-filer, men kun ID3-tags. Kan noen avkrefte eller bekrefte dette?
    Har hele CD-samlingen rippet til FLAC og det er for jævli om WD TV Live ikke skulle klare å hente ut tags fra det.
    Ikke mitt innlegg, er HPSE som postet det;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror han mente at du quotet det, alligator77 Du kan jo korte ned det.

Se innslaget til FOX13, nyhetskanal. WD TV Live HD Media Player - fox13now.com Dette må være betalt reklame fra WD?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Tror han mente at du quotet det, alligator77 Du kan jo korte ned det.

Se innslaget til FOX13, nyhetskanal. WD TV Live HD Media Player - fox13now.com Dette må være betalt reklame fra WD?
    Ah, da misforstod jeg.
    Er fikset nå;-)

Ser veldig fint ut på den videoen ja, hadde bare det fungert like bra i virkeligheten og, hehe...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alligator77
    Ser veldig fint ut på den videoen ja, hadde bare det fungert like bra i virkeligheten og, hehe...
    Liker ikke at folk er negative til den. Håper den står til mine behov! I løpet av desember skal den og en NAS være i hus

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Det er delte meninger om hvorvidt Fox er en nyhetskanal. Fox13Now Utah er vel omtrent som lokaltv her til lands.

Ikke umulig at det er kjøpt reklame, men det kan være en fyllstoffsak også. Jeg visste ikke at boksen var så liten.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Windows 7 og media sharing

Hei,
    Får ikke dette til å fungere direkte. Har en server med Windows7, der mine media ligger. Har delt mappene, alt typisk oppsett er ok. Homegroup står til deling av media etc.

En kjapp googlings ser at noen flere har problemer/løsninger. Noen på dette forum som har fått dette greit til?
    rme

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du tenker å direkte spille av fra en nettverks-share, så har jeg samme problemet når det gjelder å dele fra windows. Linux med sambashare går derimot smertefritt..

Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •