WD TV Mini Media Player og WD TV 2. generasjon - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 219
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Prøver spm mitt igjen.

Kan jeg ved å koble til en vanlig ekstern hdd til denne spilleren. Vil jeg da kunne overføre filer til den via det trådløse nettverket?

Eks. Jeg sitter på min pc og vil overføre en film til hdd. Finner jeg da WD TV Live på nettverket og kan overføre filmen til den eksterne harddisken?

Hvis ikke, går jeg også til inkjøp til NAS.
    Ja du skal kunne overføre filer mellom WD og din PC/NAS. Jeg har ikke hatt tid å teste dette enda men om du ser i manualen til WD live så ser du fremgangsmåten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde å laste ned noen HD film-snutter fra nettet i blue-ray format (*.m2ts), disse leser den heller ikke...........
    Jeg syns det er dårlig att det ikke er lagt inn støtte for dette heller...

Noen som har fått til å spille disse på WD live??
    Eller må disse ligge i en spesifikk folder/event. med tilleggsfil etc. ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig! Da trenger jeg ikke å kjøpe NAS, sparer noen penger på å kjøpe uten NAS. Ser de har den på lager i trondheim til 980 kroner. Vet ikke om jeg skal vente til den er billigere på nett, men er vel bare en hundrelapp å spare på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Herlig! Da trenger jeg ikke å kjøpe NAS, sparer noen penger på å kjøpe uten NAS. Ser de har den på lager i trondheim til 980 kroner. Vet ikke om jeg skal vente til den er billigere på nett, men er vel bare en hundrelapp å spare på det.
    Ok, men les i manualen uansett da, jeg har som sagt ikke testet dette.

Jeg betalte 1100,- men det var i butikk hos datakjeden..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alligator77
    Ok, men les i manualen uansett da, jeg har som sagt ikke testet dette.

Jeg betalte 1100,- men det var i butikk hos datakjeden..
    Står slik på side 66 i brukermanualen. Kjempe flott!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    koster 1100 kr i Trondheim å. Bare se på datakjedens hjemmesider og trykk deg inn på Trondheim. Da kommer pris i butikk opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lch
    Kommer denne med 100Mbit eller gigabit nettverksforbindelse? [..]
    Jeg fant svaret i AVS-tråden, så jeg svarer meg selv her, hvis noen andre også skulle lure på dette. Nettverksbrikken er en Realtek 10/100Mbit-sak. Link.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å kjøre en bittorrent klient på denne boksen. Hvis dette er mulig kan denne boksen være svært interessant.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xtc
    Er det mulig å kjøre en bittorrent klient på denne boksen. Hvis dette er mulig kan denne boksen være svært interessant.
    På min WD live virker det som den ikke sender ut noe power-signal via HDMI, dvs at inngang på TV ikke aktiveres automatisk, man må gjøre det manuellt:cry:

Noen andre det fungerer hos ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lastet ned HD klipp i WMV format nå og var overbevist om at disse skulle jo fungere da det er siste versjon (WMV9), men neida

Enten så viser den kun video (uten lyd) ellers så fryser bildet....:twisted:

Ser forresten at M2TS er støttet, men heller ikke de tar den....

Det verste er jo det at WD ikke svarer på support-mail:cry:

File Formats Supported
    Video - AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9

Er det noen som har fått til å spille WMV i noen som helst versjon uten problemer på WD live??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xtc
    Det hadde ikke vært annet enn herlig! Hvis det ikke er mulig har jeg hørt det går på popcorn hour og asus oplay!(noen som kan bekrefte dette?

Hvis ikke er dette en boks til kr 800. Samme specs som WD TV Live.
    CinemaTube - The CinemaTube | Full 1080p HD Media Player | Full HD Media Player - med torrent inebygd.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For eventuelt interesserte har Pixmania denne på lager. Litt stiv pris men.
    Venter fortsatt på min fra Amentio, ETA er 3/11 nå.
    Noen som har testet ut musikkavspilling, fungerer m3u-lister laget i winamp?

WESTERN DIGITAL MULTIMEDIE AVSPILLER TV LIVE MEDIA PLAYER kjøp billig sammenligne pris tilbud

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Famous_CFC
    For eventuelt interesserte har Pixmania denne på lager. Litt stiv pris men.
    Venter fortsatt på min fra Amentio, ETA er 3/11 nå.
    Noen som har testet ut musikkavspilling, fungerer m3u-lister laget i winamp?

WESTERN DIGITAL MULTIMEDIE AVSPILLER TV LIVE MEDIA PLAYER kjøp billig sammenligne pris tilbud
    Musikkavspilling fungerer fint det, også m3u lister. Generellt musikk håndterer den bra, det er mest video jeg har dårlige erfaringer med denne.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lastet ned HD klipp i WMV format nå og var overbevist om at disse skulle jo fungere da det er siste versjon (WMV9), men neida

Enten så viser den kun video (uten lyd) ellers så fryser bildet....:twisted:

Ser forresten at M2TS er støttet, men heller ikke de tar den....

Det verste er jo det at WD ikke svarer på support-mail:cry:

File Formats Supported
    Video - AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9

Er det noen som har fått til å spille WMV i noen som helst versjon uten problemer på WD live??
    Fikk svar fra WD idag på mail:
    Ingen forklaring på hvorfor dette ikke fungerer, de kun henviste til Arcsoft som kan brukes til å konvertere filene til ett annet format:roll: Jeg mener personlig mye av vitsen med WD live er borte om man må begynne og konvertere store mengder filer for å spille de......

Newcomer Nicon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @alligator77:
    Kan du forklare litt om hvordan du har organsiert filmene dine på den eksterne harddisken ?
    Jeg hadde laget et godt system, som fungerte godt med Plex, men dette blir bare rot med WD'n. Særlig fordi WD ikke henter bilder fra nettet. Er jo en mega jobb å hente ned alle de...
    Finnes det evt. software som gjør den jobben? (Slikt finnes jo for undertekster)

På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mottok WD TV live i dag og har allerede satt opp. Det meste ser ut til å fungere som det skal, men har ett problem; sync-problemer. Lyden er i sync når jeg spiller lyden av på tv'en, men når jeg bruker mitt til dels årskomne stereoanlegg er den det ikke. Lurer rett og slett på om jeg har oversett en lipsync-funksjon, eller om den faktisk ikke har dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nicon
    @alligator77:
    Kan du forklare litt om hvordan du har organsiert filmene dine på den eksterne harddisken ?
    Jeg hadde laget et godt system, som fungerte godt med Plex, men dette blir bare rot med WD'n. Særlig fordi WD ikke henter bilder fra nettet. Er jo en mega jobb å hente ned alle de...
    Finnes det evt. software som gjør den jobben? (Slikt finnes jo for undertekster)

På forhånd takk.
    Jeg har ikke noen ekstern HDD tilkoblet WD live, streamer alle mediafiler direkte fra PC`n.
    Har igrunn ikke noe spesiellt system på videofilene, de ligger kun sortert i mapper. Hos meg gjelder "det enkle er ofte det beste" prinsippet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, idag fant jeg ut noe....

Prøvde å koble WD live direkte til USB HDD og da viser det seg at den spiller langt flere formater enn når jeg streamer direkte fra PC:-o
    Eks. *.M2TS (blue-ray), *.tp og *.mp4 spiller av helt fint når den er direktekoblet mot USB HDD men IKKE over nettverket....
    Over nettverket vises ikke disse filtypene i hele tatt

Syns det er meget merkelig da jeg mener det bør være de samme data spilleren får om det går vi nettverket eller USB...

Noen som har opplevd det samme eller har en god forklaring på dette ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, idag fant jeg ut noe....

Prøvde å koble WD live direkte til USB HDD og da viser det seg at den spiller langt flere formater enn når jeg streamer direkte fra PC:-o
    Eks. *.M2TS (blue-ray), *.tp og *.mp4 spiller av helt fint når den er direktekoblet mot USB HDD men IKKE over nettverket....
    Over nettverket vises ikke disse filtypene i hele tatt

Syns det er meget merkelig da jeg mener det bør være de samme data spilleren får om det går vi nettverket eller USB...

Noen som har opplevd det samme eller har en god forklaring på dette ??
    Hm, så stille det ble her i forumet da.... har alle sendt spilleren i retur? hehe8)

jeg sliter med de samme problemene fortsatt.. Har sjekket andre forum og ser det diskuteres samme sak der og;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg avventer situasjonen. :]

Du kan jo rapportere problemene dine i den AVS-tråden det linkes til, eller sende en PM til ScottWD. Meld uansett i fra til Western på en eller annen måte.

Jeg setter den opp på ønskelisten til jul, tenker jeg. Forhåpentligvis kommer Western til å rydde opp i de eksisterende problemene før den tid.

Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •