Xtreamer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Xtreamer

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xtreamer

Noen her som har bestilt denne : Specs?
    Gleder meg til å lese mer om den når noen har mottatt sin og kan gi en vurdering.

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uavhengig av pris ser denne tassen ut til å være en av de mest interessante. Fint med et alternativ til Sigma-chip'n.

Antagelig burde man vente en måned eller to for å se hvor stabil de får firmware'n, men på den andre siden er det ikke store utlegget for å teste heller.

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet noe mer? Kan den f.eks. downmixe DD/DTS til stereo? (Ikke sikker, men ser ut til at den kan nedmixe DTS men ikke DD).

Hvordan er den i forhold til WDTV f.eks.?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mottok min for et par uker siden, og er veldig fornøyd med den!

Xtreameren har så langt klart å spille av alt jeg har kastet på den av filer, med bytte av audiostreams og subtitles uten problemer. Veldig mye mer behagelig enn å måtte pakke om MKV'ene for at PS3'en skal spille av dem.

Det eeeneste skåret i gleden er den irriterende viftelyden, så jeg har bestilt en sidepanelerstatter herfra: Tranquil PC Limited MEDIA PLAYERS
    Den skal visstnok la meg slå av vifta uten fare for overoppheting: Xtreamer Official Forum • View topic - The Xtreamer XSC (Side cooler) - shipping everywhere

Ellers er det en knall mediespiller, streamer full 1080P MKV over nettverket (NFS) uten problemer. Review her: Xtreamer - MPC Club Advanced LinkDB

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tosh
    Jeg mottok min for et par uker siden, og er veldig fornøyd med den!

Xtreameren har så langt klart å spille av alt jeg har kastet på den av filer, med bytte av audiostreams og subtitles uten problemer. Veldig mye mer behagelig enn å måtte pakke om MKV'ene for at PS3'en skal spille av dem.

Det eeeneste skåret i gleden er den irriterende viftelyden, så jeg har bestilt en sidepanelerstatter herfra: Tranquil PC Limited MEDIA PLAYERS
    Den skal visstnok la meg slå av vifta uten fare for overoppheting: Xtreamer Official Forum • View topic - The Xtreamer XSC (Side cooler) - shipping everywhere

Ellers er det en knall mediespiller, streamer full 1080P MKV over nettverket (NFS) uten problemer. Review her: Xtreamer - MPC Club Advanced LinkDB
    Hvor kjøpte du spilleren?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovegeir
    Hvor kjøpte du spilleren?
    Bestilte på Xtreamer.net i juli. Var dessverre blant de som ble rammet av leveringsissues, så det tok ca to måneder å få den levert.

Men de problemene skal være avklart nå, og ting sendes ut fortløpende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •