Logitech® Squeezebox™ Touch - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 18 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 344
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Har aldri anget på at jeg dyttet en god del mer penger i nettverksspiller fra Musical Fidelity. Touchen fikk jeg ikke kjørt fra harddisk, men lest ut fra de foregående meldingene så ventet jeg nok ikke lenge nok.

Men den var uansett bra ustabil til at det ikke ble nok spilling på den.

Nå spiller jeg mange ganger mer musikk, da MF spilleren er dønn stabil og moro.
    Spennende den spillern du henviser til ja . JEg er dog så heldig å ha et "stabilt" Squeezebox system hjemme... men ja, av og til må jeg klø meg litt i hode .

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan hjelpe meg med et problem?

Skulle høre på litt musikk på sb touch'n min isted, skrudde den på som vanlig, men får bare opp to valg:

Min musikk
    Innstillinger

??????

Vanligvis så er det mye mere, blant annet wimp,spotify og alle radiokanaler.
    Men alt det er borte???
    Hva skjer?
    Får ikke den på nett virker det som, selv om den er koblet til enten via kabel eller trådløst.
    Bruker bare touch'n til wimp, men det funker jo ikke nå.

Noen som har en liten aning om hva som skjer?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen steder som selger rimlige sett med touch? i og med at det fases ut.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buzzlight

Skulle høre på litt musikk på sb touch'n min isted, skrudde den på som vanlig, men får bare opp to valg:

Min musikk
    Innstillinger

??????

Men alt det er borte???
    Hva skjer?
    Får ikke den på nett virker det som, selv om den er koblet til enten via kabel eller trådløst.

Jeg skrudde på min touch i dag, og har samme problem. Kommer kun Spilles nå, Min musikk og Innstillinger opp i menyen.

Edit: Nå virket den plutselig igjen

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme problem her. Jeg bruker den kun til Wimp, men det er borte vekk? Sjekket min Squeezebox konto og den er ok. Noe n som har noe infor?

Takk for all hjelp.

Bendizzle Sitat:
    Opprinnelig skrevet av buzzlight

Min musikk
    Innstillinger

??????

Men alt det er borte???
    Hva skjer?

Jeg skrudde på min touch i dag, og har samme problem. Kommer kun Spilles nå, Min musikk og Innstillinger opp i menyen.

Edit: Nå virket den plutselig igje

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det oppe og kjører igjen, her hos meg. Så ut til at trafikk på port 9000 ikke fikk tilgang? edding er happy igjen, så lenge det varer?

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mysqueezebox.com var nede fredag i hvert fall, oppe igjen etter ca 20:00 mener jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et lite problem med Touchen min igjen. Den virker kun når pcn min er igang. Slår jeg av pcn så vil ikke touchen virke. Får beskjed om å sjekke at pc kjører. Hadde ikke dette problemet tidligere, hva kan være galt?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen har som vet om det er mulig å bruke en SB duet controller som fjernkontroll for SB Touch?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PowerZone
    Noen har som vet om det er mulig å bruke en SB duet controller som fjernkontroll for SB Touch?
    Det går helt utmerket.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Det går helt utmerket.
    Takk for svar :-D :-D

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PowerZone
    Takk for svar :-D :-D
    Men NB! Fjernkontrollen til Duet kommuniserer ikke direkte med de boksene den styrer, slik en "vanlig" fjernkontroll gjør - den kommuniserer gjennom det trådløse nettverket. Så det er en forutsetning at Touch er i kontakt med et trådløst nettverk for å få til dette.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Men NB! Fjernkontrollen til Duet kommuniserer ikke direkte med de boksene den styrer, slik en "vanlig" fjernkontroll gjør - den kommuniserer gjennom det trådløse nettverket. Så det er en forutsetning at Touch er i kontakt med et trådløst nettverk for å få til dette.
    Skjønner

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som bruker DRC plugin?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

192khz gjennom digital utgangen

Announce: Enhanced Digital Output app - USB Dac and 192k Digital Ouput

Noen som har fått til denne? USB funker, men 192khz materiale spilles i slow motion hos meg :P.

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan hjelpe meg med et problem? Skulle høre litt på musikk på sb touch'n min idag, med wimp, men får ikke lyd i det hele tatt?
    Den fungerte fint her om dagen.

Får hørt på radio med tocuch'n, men med wimp så blir det ikke lyd. Ser at den spiller de fleste gangene jeg setter den på play. Innimellom står den bare fryst på sporet uten at noe skjer?
    Wimp fungerer alle andre steder med lyd unntatt via sb touch.

Har også tatt og restarta den ( fabrikkinnstillinger ), uten noe innvirkning

Noen som har en anelse hva problemet kan være? Er det selve sb touch'n som begynner å streike litt? Har også oppdatert den uten at det hjalp noe.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buzzlight Vis post
    Noen som kan hjelpe meg med et problem? Skulle høre litt på musikk på sb touch'n min idag, med wimp, men får ikke lyd i det hele tatt?
    Den fungerte fint her om dagen.

Får hørt på radio med tocuch'n, men med wimp så blir det ikke lyd. Ser at den spiller de fleste gangene jeg setter den på play. Innimellom står den bare fryst på sporet uten at noe skjer?
    Wimp fungerer alle andre steder med lyd unntatt via sb touch.

Har også tatt og restarta den ( fabrikkinnstillinger ), uten noe innvirkning

Noen som har en anelse hva problemet kan være? Er det selve sb touch'n som begynner å streike litt? Har også oppdatert den uten at det hjalp noe.
    Der har vært problemer med WIMP på "gamle metoden" de siste dagen på Touch. Tidal og Wimp fungere på ickStream - "nye metoden". I følge WIMP ligger ikke feilen hos dem går det rykter om....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppdaget samme problem på min sb Duet i dag, spiller fint båder radio og musikk jeg har lagret på forskjellige PCer som har media server, men på Winp får jeg bare en og annen "digital" ulyd innimellom, som en lite digital knitring, varer under et sekund hver gang og kommer med ujevne mellomrom.
    Nå vet ikke jeg hva som er "gamle metoden", har heller ikke peiling på ickStream så jeg hadde satt stor pris på om noen hadde tatt seg tid til å forklare litt om det

Pip

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pip Vis post
    oppdaget samme problem på min sb Duet i dag, spiller fint båder radio og musikk jeg har lagret på forskjellige PCer som har media server, men på Winp får jeg bare en og annen "digital" ulyd innimellom, som en lite digital knitring, varer under et sekund hver gang og kommer med ujevne mellomrom.
    Nå vet ikke jeg hva som er "gamle metoden", har heller ikke peiling på ickStream så jeg hadde satt stor pris på om noen hadde tatt seg tid til å forklare litt om det

Pip
    Fungerer fint det ,men litt jobb og sette det opp. Men jeg er langt fra noe datageni , så det fikser nok du også.
    Bare å følge "oppskriften" .
    Open Beta Squeezebox - ickStream Wiki
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan Vis post
    Fungerer fint det ,men litt jobb og sette det opp. Men jeg er langt fra noe datageni , så det fikser nok du også.
    Bare å følge "oppskriften" .
    Open Beta Squeezebox - ickStream Wiki
    Takker og bukker, dette skal sjekkes ut

Side 17 av 18 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •