SONOS Music System - Tråden - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Side 6 av 34 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 667
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonos Controller for Android

Endelig har Sonos sluppet controller-app for Android.

Ny oppdatering av Sonos gir oss også muligheten til AirPlay, med en ekstra dings...

Sonos integrates Apple AirPlay and launches Android app | TV, home cinema and hi-fi reviews, news and videos - whathifi.com

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor og hvordan man endrer nasjonalitet på sonosen for å få tilgang til rhapsody?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Noen som vet hvor og hvordan man endrer nasjonalitet på sonosen for å få tilgang til rhapsody?
    Når det gjaldt Spotify, var det flere som måtte endre nasjonalitet i brukeren sin på sonos.com for å få tilgang til denne tjenesten.

Kan være det blir i samme gate i ditt tilfelle.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jepp!
    Er du 100% sikker på dette? mener ganske sikkert at når eg spilte en sang gjennom spotify på KILDE1, så stoppet den når jeg benyttet meg av spotify på kilde2... Men mulig det var et tilfelle da..

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du allerede tegnet abonnement gjennom en amerikansk ip-adresse? I så fall pleide det å være så enkelt som å legge til Rhapsody i Music Services-menyen uten å endre nasjonalitet. Men det er veldig lenge siden jeg gjorde dette sist.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at man kan endre nasjonalitet på Sonos.com, men man må vel kanskje også kjøre en reset av sonosboksene hjemme for å få det til? har en bridge og to zp90-er.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Har du allerede tegnet abonnement gjennom en amerikansk ip-adresse? I så fall pleide det å være så enkelt som å legge til Rhapsody i Music Services-menyen uten å endre nasjonalitet. Men det er veldig lenge siden jeg gjorde dette sist.

rhapsody kommer ikke opp som et valg , så jeg antar at jeg må endre nasjonalitet og reboote sonosboksene?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det ser ut som de har endret innstillingene for dette. Men jeg tror du vil miste tilgangen til Spotify om du endrer til amerikansk instilling, ettersom Spotify ikke er tilgjengelig i USA.

Se her: Streaming Music from Online Music Services - iTunes, Pandora, Spotify, Rhapsody, Napster - Sonos Wireless Music System

Bytter du land på toppen av siden, oppdateres også tilgjengelige musikktjenester.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken fjernkontroll bør jeg satse på?

Jeg sliter med at touch-skjermen på min CR200 ikke virker i nedre høyre hjørne. Får altså ikke til å trykke på "view queue"/"save queue" eller de nederste bostavene i alfabetet i menyen til høyre. Vet ikke om dette skyldes en svakhet med produktet eller om den kan ha vært utsatt for skade...

Hvis jeg først skal kjøpe ny, så hadde det jo vært kjekt om jeg fant noe som er enda kulere enn den fjernkontrollen jeg har fra før, og en I-pad 2 ser jo snasen ut.

Noen erfaringer eller meninger om saken? Hva er den kuleste fjernkontrollen til Sonos akkurat nå?

Newcomer toppe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du avlikevel kunne tenkt deg en ipad 2, så hadde jeg gått for den... hvis ikke det er pad'en du først og fremst er ute etter, så kjøp en brukt ipad1 for en billig penge.

Uansett er iPad den absolutt beste fjernkontrollen til Sonos etter min mening. Den gjør en langt bedre jobb en den originale CR200.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toppe
    Hvis du avlikevel kunne tenkt deg en ipad 2, så hadde jeg gått for den... hvis ikke det er pad'en du først og fremst er ute etter, så kjøp en brukt ipad1 for en billig penge.

Uansett er iPad den absolutt beste fjernkontrollen til Sonos etter min mening. Den gjør en langt bedre jobb en den originale CR200.
    Takk for svaret! Ut fra demovideoen på Sonos sin hjemmeside av I-Pad som fjernkontroll, så var dette mitt inntrykk også, men kjekt å høre det fra noen som har prøvd. Da blir det nok en I-pad i en eller annen utgave her i huset

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter min mening er iPad-applikasjonen fra Sonos meget bra og funksjonell. Både ved vanlig streaming og ved bruk av Spotify. Dersom du vil ta deg råd til det ville jeg i 10/10 tilfeller valgt iPad fremfor Sonos-kontrollen (selv om jeg selv har begge...)

Sterkt anbefalt!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Etter min mening er iPad-applikasjonen fra Sonos meget bra og funksjonell. Både ved vanlig streaming og ved bruk av Spotify. Dersom du vil ta deg råd til det ville jeg i 10/10 tilfeller valgt iPad fremfor Sonos-kontrollen (selv om jeg selv har begge...)

Sterkt anbefalt!
    Ja, og en I-pad uten 3G er da vel ikke så mye dyrere enn en Sonos-controller heller? Pluss at den kan brukes til nettsurfing og har diverse andre applikasjoner. Høres ut som en plan for meg dette...

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Ja, og en I-pad uten 3G er da vel ikke så mye dyrere enn en Sonos-controller heller? Pluss at den kan brukes til nettsurfing og har diverse andre applikasjoner. Høres ut som en plan for meg dette...
    Ipad er absolutt den beste måten å betjene Sonos på, men du kan også få utlevert en ny CR200 dersom du kontakter Sonos. Jeg hadde samme problemet med et dødt felt på skjermen, og da sendte Sonos meg en ny CR200 med en returseddel for å sende tilbake den defekte kontrolleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken fjernkontroll bør jeg satse på?

Jeg sliter med at touch-skjermen på min CR200 ikke virker i nedre høyre hjørne. Får altså ikke til å trykke på "view queue"/"save queue" eller de nederste bostavene i alfabetet i menyen til høyre. Vet ikke om dette skyldes en svakhet med produktet eller om den kan ha vært utsatt for skade...

Hvis jeg først skal kjøpe ny, så hadde det jo vært kjekt om jeg fant noe som er enda kulere enn den fjernkontrollen jeg har fra før, og en I-pad 2 ser jo snasen ut.

Noen erfaringer eller meninger om saken? Hva er den kuleste fjernkontrollen til Sonos akkurat nå?
    Samme greia med to av tre kontrollere hos meg.
    Vi bruker mye I-padden da den er mye mere oversiktlig enn cr200 kontrollen....

NNAA

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant å høre at også andre har hatt det samme problemet! Spørs om jeg bør ta en tur nedom HiFiKlubben med min CR200 da, og samtidig ta en tur innom Eplehuset.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rhapsody kommer ikke opp som et valg , så jeg antar at jeg må endre nasjonalitet og reboote sonosboksene?
    Jeg valgte først USA, og la til rapshody, brukte det ut prøveperioden, men i senere tid måtte jeg gå inn og endre til Norge for å få tilgang til spotify. Nå ligger begge deler der, og jeg kan bruke alt utenom søke funksjonen på rapshody. Så for meg fungerer det veldig bra.

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant å høre at også andre har hatt det samme problemet! Spørs om jeg bør ta en tur nedom HiFiKlubben med min CR200 da, og samtidig ta en tur innom Eplehuset.
    Bare så det er sagt. Om HiFi Klubben ber deg om å fikse retur/kontakte Sonos selv fortell dem at det ikke er ditt problem. Da jeg hadde en defekt C200 med samme problemer som din endte det opp med at jeg måtte betale for fortolling av skiten når den kom tilbake til landet i tilegg til å bruke en masse tid for i det hele tatt å få sendt den avgårde til Sonos. La klubben gjøre jobben.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Bare så det er sagt. Om HiFi Klubben ber deg om å fikse retur/kontakte Sonos selv fortell dem at det ikke er ditt problem. Da jeg hadde en defekt C200 med samme problemer som din endte det opp med at jeg måtte betale for fortolling av skiten når den kom tilbake til landet i tilegg til å bruke en masse tid for i det hele tatt å få sendt den avgårde til Sonos. La klubben gjøre jobben.
    Takk for tipset!! Leverte den inn i dag. De foreslo å sende den inn selv, men tok den inn uten noe videre spørsmål da jeg spurte om de kunne ordne med dette.

Gikk samtidig innom Eplehuset og fikk vite at det var lang venteliste på I-pad 2. Det er vel bare I-pad som har Sonos-applikasjon som utnytter den store skjermen? (i forhold til Samsung sitt nettbrett)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fruen syntes det er litt mye bass på Sonos S5 som står på kjøkkenet.
    Er det mulig å få stilt på dette? Eller er man helt låst?:neutral:

Side 6 av 34 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •