SONOS Music System - Tråden - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Side 15 av 34 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 667
    Newcomer Lasse_H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Facebook status fra:
    Lyd & Bilde
    Ny versjon av Sonos Controller(3.7) for PC og Mac tilgjengelig for nedlasting i dag! 8)

Gleder meg til etter jobb idag:twisted:

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ble lekkert SONOS - på Windows pcn

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SONOS 3.7 Fantastisk !

Hei

Slenger meg på her, har fått lastet ned nye SONOS Controller, ser utrolig bra ut, alt flyter mye bedre enn tidligere. :-D

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Dette ble lekkert SONOS - på Windows pcn
    [/IMG]
    Spennende radiokanaler du hadde i listen din, må sjekkes ut.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppgraderte både Sonos Controller i dag, samt oppdateringene på Sonos-appen på både iPad og iPhone i dag, men det var bare brukergrensesnittet på Controlleren på Macen som endret seg. Jeg har fremdeles det gamle grensesnittet på iPad og iPhone. Noen andre som har fått oppgradert og kan melde om dette bare er et problem hos meg?

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Oppgraderte både Sonos Controller i dag, samt oppdateringene på Sonos-appen på både iPad og iPhone i dag, men det var bare brukergrensesnittet på Controlleren på Macen som endret seg. Jeg har fremdeles det gamle grensesnittet på iPad og iPhone. Noen andre som har fått oppgradert og kan melde om dette bare er et problem hos meg?
    Hei

Tror at det stemmer, er kun brukergrensesnittet til Controlleren på MAC'en som har forandret seg her hjemme også, på iPhone og iPad'en er det slik som tidligere, har ihvertfall ikke lagt merke til noen forandringer på disse.
    Uansett så må jeg si at Controlleren til MAC'en virkelig falt i smak, selv om det ikke er SÅ MANGE nye funksjoner. Godt jobbet av SONOS her!

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Tror at det stemmer, er kun brukergrensesnittet til Controlleren på MAC'en som har forandret seg her hjemme også, på iPhone og iPad'en er det slik som tidligere, har ihvertfall ikke lagt merke til noen forandringer på disse.
    Uansett så må jeg si at Controlleren til MAC'en virkelig falt i smak, selv om det ikke er SÅ MANGE nye funksjoner. Godt jobbet av SONOS her!
    det står jo at det bare gjelder for pc og mac.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette bildet, samt teksten til Lyd & Bilde, tilsier at det skulle oppgraderes alle steder? Men det kan være at PC/Mac er først ut, og at appene og controllerne kommer senere. Det rare er at det stod på AppStore at det var en oppgradering, både på iPad og iPhone, men når den oppgraderingen var ferdig så var det identisk til tidligere....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis dere leser hva som er nytt i Sonos 3.7 så ser dere jo at det ikke er noe annet enn språk på android/ios men nytt design på pc.

Folk burde lese litt før dem trykker godta/innstaller

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg oppdaterte i går via PCen og det ser ut til at alt oppdateres til versjon 3.7, både play, connect og bridge ble oppdatert samt Android telefonene. Ipad har jeg ikke (foreløpig).

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, alt ble endret til versjon 3.7 hos meg og. Men ikke selve brukergrensesnittet på Sonos fjernkontrollen, iPhone eller iPad. Det er der jeg gjerne skulle hatt endringen, spesielt iPaden. Det er de jeg bruker når jeg betjener mitt Sonos-system, det er sjelden jeg styrer sonene i huset fra selve Controlleren på MacMinien min.

Nuvel, jeg lever godt med det som er i dag. Og hvis stabiliteten til de som tidligere i tråden her blir bedre med denne oppdateringen, så er det uansett gode nyheter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei lydbrødre,
    Nå har jeg tatt steget og anskaffet Sonos selv.

Jeg har tidligere organisert musikken i iTunes fra min mac mini (som har hentet musikken fra en hjemmelaget server (FreeBSD9 med ZFS (8x2TB etc etc)) og det har fungert semi-greit. Har styrt musikken fra i-devices med Apple sin Remote-app. Jeg var ikke helt fornøyd med løsningen.

Jeg trenger ikke noe multisone-oppsett enda så jeg kjøpte en ZP90/Play og styrer denne fra 2xiPhone,2xiPad, Mac Mini koblet til TV, eller MacBook Airen jeg har.

All musikken er lagret på serveren og delt ut via SMB, det er kun Sonos som har tilgang til dette sharet. All musikken er FLAC som jeg har verifisert før import. Jeg benytter beets som import og organiseringsverktøy (anbefales!).

Den er koblet til Lyngdorf TDAI2200/Dali Helicon 400 MK2 via Taralsbs digital coax. Det lyder godt! Akkurat nå hører jeg på Beck's Sea Change (MFSL)

Jeg syns det er lettere å spille av musikk nå enn tidligere og jeg er superfornøyd med kavliteten og enkeltheten i systemet.

Nå venter jeg i spenning på at Sonos får oppdatert sin iPad-programvare for utnyttelse av retina-skjermen på iPad "3"...

Newcomer Bluepower sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sonos mod, verdt pengene

I den evige søken etter å få best lyd i stua, har jeg vurdert denne:

Stilimento Audio | W4S Sonos ZP-90

Har noen erfaring med denne eller andre Sonos mods?

Ser denne har fått bra med skryt verden over, men har liten omtale her hjemme.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bluepower

Har troa på at en dac på utsiden gjør minst like god jobb jeg. Samt da binder du deg ikke til bare sonos klumpen .

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Har troa på at en dac på utsiden gjør minst like god jobb jeg. Samt da binder du deg ikke til bare sonos klumpen .

Jeg har en god dac også, men tror lyden blir hakket bedre hvis dacen får et bedre signal å jobbe med fra begynnelsen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bluepower

Jeg har W4S Sonos og opplevde den som bedre enn standard Sonos (lavere støygulv, klarere lydbilde). I begge tilfeller er Sonos koblet til Naim DAC. W4S forbedrer 2 viktige områder, mindre elektrisk støy og mer nøyaktig klokke (dvs. lavere jitter). Mange mener at kvaliteten på det digitale signalet til en DAC har mye å si, mens andre igjen mener dette er tullball så her får man bare finne ut ved lytting i eget anlegg om dette utgjør noen forskjell...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Jeg har W4S Sonos og opplevde den som bedre enn standard Sonos (lavere støygulv, klarere lydbilde). I begge tilfeller er Sonos koblet til Naim DAC. W4S forbedrer 2 viktige områder, mindre elektrisk støy og mer nøyaktig klokke (dvs. lavere jitter). Mange mener at kvaliteten på det digitale signalet til en DAC har mye å si, mens andre igjen mener dette er tullball så her får man bare finne ut ved lytting i eget anlegg om dette utgjør noen forskjell...

Støtter denne!
    Jeg har nettopp fått en W4S modifisert Sonos i hus, og denne utgjorde stor forskjell! Meget lavt støygulv, strammere bass og klarere fokus.
    Anbefales på det sterkeste!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

W4S Sonos

Er det noen ulemper / fallgruber knyttet til W4S Sonos, f.eks garanti, softwareoppgraderinger, kompatibilitet av nye generasjoner Sonos-komponenter, eller annet??

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fjernkontroll vs. Samsung galaxy s2?

Mistet mobilen i gulvet i går så den tok delvis kvelden. Det jeg lurer på er om det er stor forskjell på en smart hone vs. sonos sin fjernkontroll? Er det ikke de veldig store forskjellene får jeg selge unna fjernkontrollen for mobilkjøp:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sonos Sub