"Video-Squeezebox"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Video-Squeezebox"

Finnes det noen mediaspillere som spiller av videofiler med tilsvarende brukervennlighet som SB? Jeg tenker på WI-Fi, fjernkontroll med litt appeal som SB controller, mulighet for Iphone/Ipod touch som fjernkontroll? Vet at PS 3 kan dette, men lurer på andre.

Noen rykter fra f.eks Logitech? Slik jeg har forstått det, er alle mediaspillere, som f.eks Popcornhour avhengig av kablet nett?

Å få alt i èn boks er jo det ideelle, ikke en SB til musikk, og noe annet til video.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apple TV har alt det der og er støyfri. Har satt opp medieserver hjemme og benytter aTVs som trådløse klienter. Kan styre alle via iPhone. Fungerer som smør.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Apple TV har alt det der og er støyfri. Har satt opp medieserver hjemme og benytter aTVs som trådløse klienter. Kan styre alle via iPhone. Fungerer som smør.
    Har ikke voldsom kjennskap til Mac, men har et inntrykk av at de er litt sære på formater, bl.a flac, samt at Itunes er en forutsetning. Men jeg er jo ikke forutinntatt, så hvordan fungerer det i praksis?

edit: Fant ut at den ikke kan brukes på CRT-TV, ei heller koble til ekstern HD, så da utgår den foreløpig...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •