Squeezebox receiver og Ipod touch - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox Receiver og IPod Touch

Kombinasjonen av IPod Touch med IPeng og Duet Receiver funker alldeles utmerket. Kronglete å sette opp - gjøres forøvrig via kabel fra PC. Måtte installere et program på PC som kommuniserte over nettverk(kabel) for oppsett av receiver. Etter oppsett går det hele naturligvis trådløst. Husker ikke navnet på dette men om du googler eller sjekker i Slimdevices sine forum finner du det du trenger - det gjorde jeg. Og når det først er på plass er det en fantastisk løsning. Svært lettvint i bruk, imponerende lett å styre musikk / radiostreaming - og imponerer stort under bruk. Mye bedre enn bruk av Duet Controller. Anbefales!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker iphone og ipod touch som fjernkontroll til duet og boom, men har komt over eit "problem". Når eg er på eit album så kunne eg legge heile albumet til spillelista uten at eg sletta det som var der, mens no står det bare tilfeldig rekkefølge oppe, og trykker eg der så fjerner den resten av spillelista. Eg kan selfølgelig legge til ein og ein sang, men det er slitsomt visst eg vil ha på fleire album...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •